Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Viselec
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 27.8.2010 (11:05:52)

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

Lipno - 8/2010

 

Na makro jsem nikdy nebyla, ale asi byl by hřích

ty ranní šumavské krásy nezachytit...

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
xmark (Občasný) - 27.8.2010 > Když už člověk vstane... Pěkně orosená pavučinka.
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 27.8.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 27.8.2010 > Kde má toho viselce? :-)
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 27.8.2010 >
Body: 5
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 28.8.2010 >
Body: 4
<reagovat 
Čtenář - 27.8.2010 > Mishka (Stálý) - 13.8. > omlouvám se, ale podobné fotky bych doporučila publikovat tak na Facebooku přátelům, posílat mailem kamarádům atd. toto s nějakou aspoň hlubší hodnotou fotografie nemá nic společného. je to čistě záznam události "podívejte, jaký úlovek se mi podařil". ano, je krásný, gratuluju, přejícně závidím, ale nemá to tu podle mě co dělat. dle mého i právě podobné fotky a postoj ostatních k nim kazí celkově styl Totemu.
kamarádi si opětkují jak mají hezký houbařský úlovek, hezkého pejska a... a je to v pr...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.8.2010 > čtenář> Stanislave, s Tebou je vazne sranda! Clovek by naivne cekal, ze Ti bude hanba (zvlast pri Tvem veku) takto okate pres urazene ego znova a znova hloupe reagovat. A ke vsemu "anonymne". Uf. Vzdyt je to ubohe...

(original: http://www.totem.cz/enda1.php?a=270196)
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 27.8.2010 > Mishka>  nemám co řici..nevím jestli se mám smát nebo brečet
<reagovat 
 Čtenář - 27.8.2010 > Mishka> Myško, myško, jednak jsou to tvá slova a jednak se Stanislav, což budeš mít asi jistě problém uveřit, tebou nezaobírá. Řekněme jen, že se bavíme na tvé ostroloketní vervě s jakou tady prezentíruješ svojí velice zřejmou trudnomyslnost. Uznávám, že je to z mé strany trošku malomyslné, ale na druhou stranu si to zasloužíš.


Apropo, znáš taky ještě něco jinýho než slovo ego? (zvlast pri Tvem veku)
<reagovat 
 Čtenář - 27.8.2010 > Thumb> Odpověz si sám, názvem svýho posledního majstrštyku, vole.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.8.2010 > čtenář> stale bavis vic a vic.
anonymni hrdinove s plnou hubou toho, jak mluvi za ostatni jsou obecne vzdycky "nejverohodnejsi"!
to vse o charakteru, rozumu i vychovani rekne dost, muj verny ctiteli...
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 27.8.2010 > čtenář> klidni to
<reagovat 
 Čtenář - 28.8.2010 > Mishka> Tak spílat ctitelů si zas asi hned jen tak nezasluhuju, řekněme jen, že jsem se iniciativně snažil poukázat na některé tvé osobnostní, takřečeno, nedostatky, když už tak, bohužel, nebylo uděláno přede mnou, když už někdo tady zminoval to vychování.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 28.8.2010 > čtenář> Plácáš páté přes deváté a pořád jako srab anonymně, což stále mluví za vše.

Mluvíš o mém "chování"... proč nepojmenovat věci pravými jmény?! Jsi jeden z těch, co nechce slyšet pravdu, není schopný přijmout negativní kritiku a já šlápla na kuří oko. O tom to celé je. Nic víc, nic míň.

To, že velmi rychle nabudu mnoho "nepřátel" tím, že budu jako jedna z mála pojmenovávat otevřeně a bez omáčky věci, jak je vidím, se dalo tušit. Ale postavila jsem se k tomu rovně, ne sráčsky z pozice opakovaného anonymu.

Pravidla hry na Totemu jsou velmi dobře čitelná... sázej pětečky, kde můžeš, neříkej nic negativního, bratříčkuj se a bude Ti oplaceno.
Já ale tahle pravidla neberu!

(Jinak brzy už budeš zase moct klidně spát, za chvíli Ti tu už budou jen mazat zase med kolem huby.
Tohle místo je bohužel z(a)tracené více, než se zdálo... )
<reagovat 
Čtenář - 28.8.2010 > Mluvíš o mém "chování"... proč nepojmenovat věci pravými jmény?! Jsi jeden z těch, co nechce slyšet pravdu, není schopný přijmout negativní kritiku a já šlápla na kuří oko. O tom to celé je. Nic víc, nic míň.

projekce (psychologie) – psychologická technika promítání, kdy člověk jiným lidem připisuje různé vlastnosti a schopnosti podle sebe sama
<reagovat 
Čtenář - 29.8.2010 > Krom toho nevíš co to je základ černobílé fotografie, tak neraď. Já jsem byl na workshopu...
<reagovat 
 Čtenář - 29.8.2010 > čtenář> A já dělala webky Jiřímu Pomeje, ty pako s uraženým egem!
<reagovat 
Čtenář - 29.8.2010 > Za webky pro takového gaunera jako je Jiří Pomeje bych se teda zrovna nechválil :-(
<reagovat 
Čtenář - 29.8.2010 > A jestli si myslíš že jsem Rayer tak to se teda pleteš. Já jsem někdo jiný !
<reagovat 
Čtenář - 29.8.2010 > Ne, to já jsem někdo jiný!
<reagovat 
Rayer (Občasný) - 28.8.2010 > Na provokaci je to dobrá fotka, ale jenom jako provokace. Pod pojmem makro si něco jiné představuji. Nebo kámoš se právě specializuje na makro.
<reagovat 
 čtenář blbeček - 28.8.2010 > Rayer> Jsi pako ? Tohle je makro jak vyšitý. Brouci,kytky,detail to je MAKRO.Se podívej do sekce na Makro,tam se ti rozsvítí.
<reagovat 
 Rayer (Občasný) - 28.8.2010 > čtenář> čtenář blbeček
pokud někdo vyfotí něco a nemusí to být brouci, kytky, tak ještě neznamená že je to makro. Kamarád krom focení makra dělá i workshopy na to téma.
Krom toho nesejde v jaké je to kategorii, fotce schází jak originálnost tak i technické provedení.
<reagovat 
 Čtenář - 29.8.2010 > čtenář> Ááále di ty jedna. Třeba to nebylo myšleno jako útok na tvý ego, třeba je to jen další projekce.:)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 28.8.2010 > Rayer> Proč se chováš hned jako uražený blb, když Ti člověk nepochválí jedno foto?! Hned obejdeš polovinu mých fotek a plácáš nesmysly.
Mě by hrdost a slušnost nedovolila se jít hned tak okatě "mstít" za kritiku a ještě tomu prd rozumnět.

Jinak pošli odkaz na toho kámoše a to, jak vypadá OPRAVDOVÉ makro, to mě zajímá.

<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 28.8.2010 > Rayer> Jinak lidi, co o fotografii nic neví, opakujou jako kolovrátek u každého žánru že chybí originalita...
jednak sami naprosto toto slovo nejsou schopni do svých fotek dostat, druhak jsou žánry, kde se opravdu na originalitu tolik nehraje.
Napiš třeba do National Geographic, že ty fotky krajinek, zvířátek a kytiček nemají "originální", že to chce nějakou invenci! ;)
<reagovat 
 Čtenář - 29.8.2010 > Mishka> projekce (psychologie) – psychologická technika promítání, kdy člověk jiným lidem připisuje různé vlastnosti a schopnosti podle sebe sama
<reagovat 
 Rayer (Občasný) - 29.8.2010 > Mishka> Nejsem uraženej, a taky je umění mne urazit, ale nějak nemám rád aroganci a nesnáším povýšenectví. Taky bych si nedovolil veřejně nikoho nazvat blbcem i když jsem se doposud setkal s velice různými lidmi. Bylo by to pod moji úroveň. Krom toho když píšu tak pod svým jménem, nebo známou přezdívkou, neschovávám se.
A když mi někdo radí, taky jsem zvědavej a to jestli ten kdo rozdává ty rady, dodržuje je a jestli dokáže je sám prakticky používat u svých děl..
A kritiku nazvat mstivostí je taky úskočné. Myslím že jsem psal jenom k věci, nebodoval jsem. Fotky co mi nic neříkají prohlížím, je dost zajímavých fotek nad kterými raději strávým čas.
Podle Tvé reakce a Tvého slovníku jsem dospěl k tomu, že ráda kritizuješ, intrikuješ, ale sama si nepřipouštíš aby tvé fotky byli někým taky kritizované.

odkaz na makro
http://hmyz.naturess.net/
<reagovat 
 Čtenář - 29.8.2010 > Rayer> Myška a arogance? Tohle může napsat jenom blbec s uraženým egem. Myška je paní umělkyně a profesionálka. A má úroveň ty hovado. Měla na totemu rozhovor. Jaro to dělalo.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > čtenář> S váma je tu srandy kopec! :)
<reagovat 
 Rayer (Občasný) - 29.8.2010 > čtenář> tady se někdo skrývá pod mim jménem, tak že když reaguji, tak jsem přihlášený.
A právě kvůli intrikám, vzájemnému urážení a takovému slovníků jsem opustil většinu českých foto serverů.

<reagovat 
bída (Občasný) - 4.9.2010 > kurna co to je všude za kecy:-D:-DDDDD
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter