Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak houfy jisker pláčou na Zemi
Autor: 0 class (Občasný) - publikováno 30.9.2010 (05:04:55)
Nad ploty nocí skáčou gazely
a je slyšet praskot větví
pod holínkami lovce.

Jen dva krátké výstřely,
sklání se nad ní a ...

...nad mořem zimou kvetou jahody
a kdo by myslel na
kusy masa mezi zuby jednorožce.

Snad krutým tichem skryje pochyby,
snad udeří lehce...


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář literární agent - 30.9.2010 > o lovu já rád! déčko, nekrajková dečko :)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 30.9.2010 >
Body: 4
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 30.9.2010 > ju.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 20.10.2010 > Maso v zubech jednorožce je dobrýýý :) Jinak z téhle básně nějak nemám ucelený pocit sdělení - tzn. nezanechalo to ve mě žádný otisk pocitu, který si do toho chtěl vložit (resp. vložil)...
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 14.10.2010 > Ahoj, na čtenáře literárního agenta se ...prostě ho přehlédni.
Jako jiné jemu podobné.
Na nového jsi celkem slušně hodnocený, klady převažují a dokonce tě doporučil jeden ze tří.
Moc mi tam nesedí ty kusy masa mezi zuby jednorožce.
Ale ty víš co chceš vyjádřit, tak to nevzdávej, jsi na začátku.
Ukaž tomu déčku, co tě nazvalo nekrajkovou dečkou, že to jde.
Navíc, všimni si, že ti poslal usměvavého smajlíka.
Takže...nevěš hlavu, ale jdeš na to hned ze začátku naostro a říkáš si o to.


CHCEŠ HLUBŠÍ KRITIKU.

Rada: zkus si o ní říci jiným způsobem. Vyzvi hned na počátku čtenáře-kritiky k trošce pochopení a ohleduplnosti. O to více ale chtěj opravdové, konstruktivní rady. A dostane se ti jich. Pokud to nevzdáš na samém počátku. I když budou ze tvého pohledu záporné.
Učený z nebe nespadl a mistr není mistrem od samého počátku.
Hodně štěstí, odvahy a píle. :-))
Bajata.
<reagovat 
 0 class (Občasný) - 20.10.2010 > Bajata> Děkuji velice, Bajato, za tvůj názor a podporu. Když odklikávám žádost o hlubší kritiku, myslím tím samozřejmě i kritiku zápornou, která je mnohdy stejně konstruktivní jako ta kladná. Z mého pohledu tím vybízím k tomu, abyste mě nešetřili. Např. poznámku čtenáře etc. nevnímám nijak negativně :) Popravdě mě překvapilo vysoké hodnocení a doporučení, čehož si velice vážím a tímto i děkuji. Samozřejmě máš pravdu v tom, že bych mohl být trochu více komunikativnější. Bojím se však projevit, abych nekazil to lepší z mých příspěvků. Mohl bych se to naučit třeba i při četbě tvých příspěvků, píšeš velice příjemné ůvodníky.

Kusy masa..., nevím, hledal jsem rým, nějaký protipól k těm kvetoucím jahodám, a našel jsem obraz-symbol, který zde, aspoň pro mě, má své místo. Vůbec celý tento kus je tak jinotajný, že ani sám nevím :)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 20.10.2010 > 0 class> Ahoj, moc díky za vysvětlení nejen u tohoto příspěvku.
Myslím že ti rozumím a pochopil jsem.
Hodně mě překvapilo že jsi navštívil také mé stránky.
Díky za hodnocení.
Jsem moc rád že jsi schopný učit se, přijímat kritiku.
Proto zůstaň sám sebou, piš tak jak to cítíš.
Pod vlivem dobré, i když někdy tvrdé ale konstruktivní kritiky.
Hodně štěstí a krásných myšlenek.
Ahoj
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter