Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zahrádky z kolekce Práce na fakultě umění OSU
Autor: huwik (Občasný) - publikováno 16.3.2011 (09:23:37)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

,,Vzpomínám na chvíle u babičky... Na slepice věčně rozhrabávající záhony a babičku, která se na ně vždycky zlobila. Na strašáka nad polem s bramborami... Na neuklizený kumbál, houpačku a divoký šípkový keř. Na krásné chvíle, kdy jsme na zahradě slavili narozeniny a celá rodina, která se už dnes nikdy nesejde, byla pohromadě. Dnes zbyl ze zahrádky jen opuštěný kout a i když je babička dávno mrtvá, tak ji v zahradě pořád vidím."



Poznámky k tomuto příspěvku
sempull tampush (Občasný) - 16.3.2011 >

Na první fotce vpravo dole vidím patrně ducha babičky, trochu fópá.

Na strašákové fotce ti ta vinětace kapku ujela (notnou kapku, dlužno dodat).

Výhrady k těm dvěma fotkám (1. a 3.) by asi šly ještě trochu dál, ale teď a tady se mi do toho moc nechce.

Z povídání pod fotkama jsem trochu v rozpacích.

Líbí se mi ta nálada, to rozhodně. Za sebe bych vyzdvihl sudé fotografie (ano, především nejspíš tu, která už je zdůrazněná pozicí a velikostí).


Doporučil 
<reagovat 
Anděla.Čertíková (Občasný) - 16.3.2011 > Za tu s dřevěnou židlí pro babičku.. je nostalgická ..zahrady a krajina s nábytkem..to je moje..
Body: 5
<reagovat 
ich (Občasný) - 16.3.2011 > mě se ta slepičí fotka naopak líbí - přehnaná vinětace mě na ní neruší - to spíš ta suchá slunečnice, kterou má jedna slípka "prostřelenou" hlavu... A ta poslední je podle mě nakomponovaná přesně podle obsahu, takže je taková dekorativní. Pěkná vzpomínka....
<reagovat 
Mima (Občasný) - 16.3.2011 > ..některá víc, jiná méně....ale takhle pohromadě jako komplet se mi to spíše líbí.....každej máme nějaký v duši schovaný takový "zahrádky"...
Body: 5
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 16.3.2011 > mně se líbí první, čtvrtá, šestá, poslední (jestli počítám dobře).
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 16.3.2011 > "v reálu na stěně vypadají ty fotky úplně jinak" - trošku si vymýšlíš. Všechny fotky jsou dost slabé, mají hodně neduhů, na internet se nevymlouvej. Téma je zajímavé, ale chtělo by to lépe zpracovat. O kýčovitém textu pod fotkami ani nemluvím, neměla´s nějakou bolestínskou náladu?
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 17.3.2011 > Naprosto souhlasím s " Jarem" :-) nejvíc se mi líbí ta pooslední fotka!
Body: 5
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 17.3.2011 >

Poslední je nádherná!!!

 

 

Jsi citlivá dušička a "nesmíš" mít za zlé, že když to dáš svým vlastním, přímým způsobem od srdce "najevo světu", že tě až tak nepochopí.

Vím, je to opravdu citlivá záležitost, která v tobě je a chceš se o ni podělit - jenže nezúčastnění to tak neprožívají :( .

Vnímám vzpomínky stejně, ale nedokáži je vyjádřit tak krásně jako ty. Uchovej si je, budou tě provázet a naplňovat celý tvůj život, i kdybys tady ta fota smazala...


Doporučil 
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 17.3.2011 > JARO> Já vím no, je to pro mě tady trochu těžké, protože žiju v trochu jiném světě, kde moji práci pochopí a nemají tendenci mě někam zařazovat nebo poučovat o věcech, které měnit nechci.
Díky za komentář :o)
<reagovat 
Jaromila (Občasný) - 17.3.2011 > za 1. a za strašáka
Body: 5
<reagovat 
Janie (Občasný) - 17.3.2011 > První, třetí a poslední mě dostaly...
Body: 5
<reagovat 
Adrianeta (Občasný) - 18.3.2011 > Tak to já, ač nezúčastněná, Huwika chápu. Sama jsem do svých šesti let žila v podobném prostředí, s mámou a babičkou, kam jsem se vracela i potom na prázdniny každé léto. Byl to můj svět a nedám na něj dopustit, protože... to se nedá...
Dnes už to místo není, protože tam žijí cizí lidé a dokonale ho změnili, k nepoznání. Když jsem to místo viděla po dvaceti letech, udělalo se mi z toho zle.

Nejvíc se mi líbí 2,4,7, vzhledem k tvému záměru vyjádřit svůj citový vztah k místu a vzpomínkám mě ale hluboce oslovily všechny. Děkuji.


Co je to vinětace?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 18.3.2011 > 2 3 4 5 cos to huwiku cos to sněd, tyhle čísla jsou pro mne velmi povedené snímky.. úplně mě to vneslo na tu zahrádku..
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 18.3.2011 > sračky jedna vedle druhé
<reagovat 
rohe (Občasný) - 16.3.2011 > líbí se mi ta poslední, ty předtím jsou spíš do osobního deníčku, pro nezůčastněné zas tolik sílu nemají. technicky mám problém s tou umle tvořenou vinětací, ta se hodí tak na portrét, u takto dokumentárního foto je to spíš křeč (také se objevuje jen u některých foto což je divné) též ruší rozdílné formáty. Fotka se slepicema je asi nejslabší.
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 16.3.2011 > rohe> 

Tak těch rozdílných formátů jsem si všimla až teď :o)). Ani jsem ty fotky neřezala, jen ta s tou židlí se nevím proč nahrála větší (jinak mají ale všechny stejný formát na pc, nerozumím, proč to tak je :o)..)

 Ta vinětace je jen obyčejný přechodový filtr, dávala jsem ho proto, aby tolik nerušily ty detaily a tak. Měla by být v určité míře všude, snad možná krom té poslední, kde to nebylo třeba

Ještě k té dokumentární fotografii (,,takto dokumentárního foto je to spíš křeč " ) se musím přiznat, že dokument nefotím. Nevím, kam to zařadit, ale k dokumentu mám odjakživa daleko. Tady na internetu je to hrozně těžké, protože v reálu na stěně vypadají ty fotky úplně jinak.


<reagovat 
 čtenář limpo - 18.3.2011 > huwik> jenže to je jen tvou neschopností převzorkovat fotky krávo..navíc argument že v realu vypadá něco líp chápu tak u malby nebo kresby ale u fotky je to totální pičovina jedině že by to byly zvětšeniny metr na metr ale ty jsi piča tak co jinýho než pičovský výmluvy od tebe čekat..z tuctový fotky neudělá dobrou ani na růžovo natřená stěna ty trubko vygumovaná ale ty dobře víš že neumíš nic tak jako každej lůzr bereš to nejlehčí - fotku a ještě se vymlouváš na všechny možný technický nesmysly..jsi ubožátko
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 18.3.2011 > čtenář> Cézar se nám vrátil v podobě čtenáře? Když jsi tak chytrý, tak bys měl vědět, že záleží na způsobu instalace, který na internetu je téměř neproveditelný.
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 22.3.2011 > 3 a 6 skvělýýýý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 7.4.2011 > zahrádkáři Kersku :-)

bezva série...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
palosacek (Občasný) - 10.5.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 13.7.2011 > za čtvrtou a poslední
Doporučil 
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 12.9.2011 > toto zase uz de
Body: 5
<reagovat 
J&mes (Občasný) - 4.11.2011 > čtvrtá je nej
Body: 4
<reagovat 
Luciijjenka (Občasný) - 18.2.2013 > Čtvrtá fotka se mi moc líbí :) Jen kroutím hlavou nad tím, jací hnusní sprostí lidi tu jsou... a proč tu vůbec jsou ? :(
Body: 5
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 19.2.2013 > Luciijjenka> díky za koment :o) A proč takoví lidi jsou? Od té doby, co jsem redaktor, tak je toto na denním pořádku :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter