Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hrdá vznešenost Boha
Autor: romann (Občasný) - publikováno 13.10.2011 (08:58:33)

Včera navečer jsem měl malou meditaci. Božské chtělo, abych si pustil skladbu Crown Chakra naplno. Obsahuje archetypy sedmé, nirvanické čakry, tedy Átman. Prostoupil mne věčný zpěv Boha. Nic mi neukazoval, jen na mne přenesl Svůj pocit hrdé vznešenosti.

Když jsem se z tohoto stavu podíval na svět lidí, byl mi k smíchu. Jsme my to spolek… Ještě pamatuji na desetiletí, kdy nám stále říkali, že ještě naše generace zažije komunismus, ráj na zemi. Kde stále je?

Před více než třiceti lety jsem chodil k protestantům a adventistům, kteří zase říkali, že co nejdříve přijde konec světa a poslední soud. Zatím nepřišel. O něco později jsem chodil k jogínům a buddhistům. Ti zase říkali něco o okamžitém a úplném osvícení, ale prokazatelně žádný z nich osvícen nebyl a dosud není. Takoví jsme my – lidé.

Jak jsem rád, že nepotřebuji žádného lidského učitele, aby mi radil! Lidské řeči vůbec nemusím brát vážně. Božská intuice, to je úplně jiná Kvalita výuky!

Kdysi jsem toužil alespoň jednou uvidět Boha. O víkendu mám s Ním domluvenu 174. velkou meditaci, exkurzi u Něj, a neexistuje možnost, že by se to nepovedlo! Jistě bude zase dynamická, v nich naprosto jasně ukazuje svou nekonečnou a věčnou Vševědoucnost a tvořivou Dokonalost. Ukázalo by Ji i největšímu bloudovi, kdyby měl ovšem zájem, což ale nelze čekat. Co mi je ale do toho? Nic, mám svou výuku, svůj proces.



Poznámky k tomuto příspěvku
romann (Občasný) - 18.10.2011 > nahlédl jsem v neděli do Království nebeského
http://4639.blog.wz.cz/2011/10/Trifazova-meditace-c-174.html
<reagovat 
kalice (Stálý) - 23.10.2011 > Každý máme svou cestu. Ale Bůh má jednu cestu k nám. Kristus.A nejsme mu (jen)k smíchu. Položil svůj život. ZA KAŽDÉHO.A přijde znovu...Ještě pozor na toho,co tu ještě vládne,ačkoli už je odsouzen.Obchází,jako lev řvoucí a hledá, koho by sežral...(duch nemusí být jen Boží)
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.10.2011 > Kristus je mým osobním učitelem. A i Jeho napadli, že má zlého ducha. Od té doby jsou trestáni... Urážka Ducha Sv.je dle bible neodpustitelná.
<reagovat 
 kalice (Stálý) - 20.11.2011 > romann> Bůh je Duch. My jsme dle bible chrámem Ducha. Nemít Božího ducha, odmítat jeho proměňující vliv,to je důsledek neznalosti toho,co znamená "mzdou hříchu je smrt...".A hříšní jsme všichni.A dobré je začít u své pýchy. A pak také v listu Galatským je popsáno ovoce,které nese ten, kdo skrze sebe nechá Boha působit.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter