Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Debaty o mystice
Autor: romann (Občasný) - publikováno 26.10.2011 (08:34:47)

Již mnoho let sleduji debaty o mystice na internetu i jinde. Je to stále týž problém – nedostatek znalostí i vlastních mystických zkušeností. Autoři vykládají své názory, které jsou buď přejaté od jiných laiků, nebo vydedukované. Ovšem tak, aby to dotyčnému vyhovovalo. Je to spíše romantická záliba v mýtech, vytváření si krajin našich přání.

To však nejde v žádném oboru. Mystika je stejná odbornost jako cokoliv jiného. Vyžaduje léta práce. Je založena na Sebepoznání, tedy filozofii Stvoření. Rovněž je to psychologie a to velmi speciální. Můžeme ji říkat hlubinná, nebo holistická.

Pokud chceme o mystice hovořit, musíme nejprve o ní hodně vědět. Znamená to mít nastudovány  základní duchovní směry Východu a Západu. Rovněž knihy mnoha uznávaných mystiků a jejich životopisy.

Mít také mnoho vlastních mystických zkušenosti a umět channeling, abychom se se svou božskou intuicí uměli komunikovat. Ta nás hodně naučí a vysvětlí, co ještě nevíme. Všechny tyto tři podmínky je nutno splnit, ale není to nedostupné. Knih, kurzů holotropního dýchání i channelingu je na internetu mnoho.



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 26.10.2011 > mno, taky nejsi nějak výrazný debatér, štukátér, akvarista
<reagovat 
Emoce (Občasný) - 29.10.2011 > mystika není matika. cest jak dospět k poznání je mnoho ;)
netvrdím ,že všichni co o tom mluví o tom něco ví ( ve všech těchto oborech je většina lidí pozéři co se snží být zajímví), ale ten kdo chce cestu najde i bez nastudování hromady knih... vždyť se i říká, že nejšťstnější jsou nevědomí...
<reagovat 
Emoce (Občasný) - 29.10.2011 > mystika není matika. cest jak dospět k poznání je mnoho ;)
netvrdím ,že všichni co o tom mluví o tom něco ví ( ve všech těchto oborech je většina lidí pozéři co se snží být zajímví), ale ten kdo chce cestu najde i bez nastudování hromady knih... vždyť se i říká, že nejšťstnější jsou nevědomí...
<reagovat 
romann (Občasný) - 31.10.2011 > pochybuji, že jich je mnoho. Leda těch bludných. pokud tvým učitelem není sám Bůh, nemáš šanci. Představ si školu bez učitele. To je asi fraška, že. A takhle se duchovnost dělá, proto ten diletantismus všude. :-(
<reagovat 
kalice (Občasný) - 18.12.2011 > co má, ty blázne, společného holotropní dýchání s Bohem? Tedy pokud bohem nenazýváš toho, kdo vládne tomuhle pošahanýmu světu.Pozor na něj. Jak říká Jan ve Zjevení: obchází jako lev řvoucí a hledá, koho by sežral.Toho si do života nepusť, jde mu totiž o tvůj život. On to má "za pár"
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter