Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzorec Všeorganizmu
Autor: PavelKastl (Občasný) - publikováno 24.8.2013 (05:26:42)
Všechno, co existuje, beru jako součást jednoho celku a na všechny vesmíry nahlížím jako na buňky obrovského organizmu, který se skládá z nich všech. A teď vám o něm řeknu něco více.
Jméno toho obrovského organizmu je Všeorganizmus (tak ho nazývám). Je jenom on a nic jiného neexistuje. Je ovládán duchem (Prastvořitel, Všestvořitel), který dlí v dimenzi, jež prostupuje všechny ty buňky (Všedimenze).
Každá buňka má jádro, něco jako "(kruho)kouli", a všechny tyto Koule všech těch buněk-vesmírů jsou propojeny, tímto způsobem formujíce jádro Všeorganizmu - Všedimenzi, která je vlastně prostorem, vzniklým vzájemným propojením všech těch Koulí mezi sebou.
Ale vedoucí duchové jednotlivých vesmírů, Bohové, jsou také propojeni. Ve skutečnosti oni všichni a všechny jejich Koule dohromady formují Prastvořitele a jeho Kouli všech Koulí. Anebo naopak je to Prastvořitel (a jeho Koule všech Koulí), který, rozdělený počtem vesmírů svého Všeorganizmu, formuje jednotlivé Bohy (a jejich Koule).
Tak či onak, můžeme tvrdit jak to, že Bůh je PraStvořitel, tak to, že Prastvořitel je Bůh. Obojí je pravda. Tyto nejvyšší bytosti jsou propojeny do takové míry, že jsou nějak splynuty, svým způsobem jsouce jednou a téže bytostí, stejně jako je každá Koule do určité míry také Koulí všech Koulí. Ale zpět k samotnému Všeorganizmu.
Je stále jeden a tentýž, neměnný, po věky věků. Všechny události se v něm věčně opakují a proto je všechno 100% předurčeno. Kdyby se ve Všeorganizmu něco změnilo, dezintegroval by se, zkolaboval by a zemřel. A nyní hlavní účel tohoto článku.
Viděl jsem Vzorec Všeorganizmu. Byla velmi zvláštní (zřejmě více-dimenzní) řeč, jíž bylo možné ten Vzorec říct. Byl jsem schopen mlhavě uvidět jen třetinu té řeči, tak byla složitá.
Společně s tím Vzorcem jsem viděl lidskou matematiku. Byla docela v pořádku jen s nějakými malými chybami, což mě překvapilo, neboť bych očekával velké. Ale na rozdíl od Vzorce Všeorganizmu, beroucímu do úvahy úplně všechno, lidská matematika pokrývala jen menšinu rozsahu všeho.
Všechny věci ve Všeorganizmu spolu nějak souvisí a mají spolu přímý či nepřímý vztah. A proto je jakákoli věc pravdivě vyjádřena jenom vzorcem, který platí pro úplně všechno - Vzorcem Všeorganizmu.


Poznámky k tomuto příspěvku
PavelKastl (Občasný) - 24.8.2013 > http://www.pavelkastl.cz/eknihy.htm
<reagovat 
Čtenář - 24.8.2013 > Paci. Za Boha sa mi dosadzoval clovek.
<reagovat 
adelajd (Občasný) - 24.8.2013 > Necakaj, ze zoznes vavriny. Ale pis dalej.
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter