Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kukulín
Autor: Tatranka (Občasný) - publikováno 19.1.2014 (19:21:11)


Poznámky k tomuto příspěvku
Thumb (Občasný) - 19.1.2014 > SOUHLAS SE ČTENÁŘEM, ALE I PŘESTO ZA 5
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 20.1.2014 >
Body: 5
<reagovat 
baska (Občasný) - 20.1.2014 > Zaujimava malba, taky tu cerstvy vanok. Prezentacia by mohla byt
trochu lepsia.Zaujimalo by ma , ci poznas tvorbu Cy Thombey
a rada by som vedela , kto je to Kukulin.
Body: 5
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 20.1.2014 > je to jako podpis parády
Body: 5
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 20.1.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
baska (Občasný) - 20.1.2014 > Och boze! jasne, ze nevies kto to je.Chyba sa vludila Pise sa to Cy Twombly a je to boh abstrakcie.
<reagovat 
 Tatranka (Občasný) - 20.1.2014 > baska> Je úžasný! Díky!
<reagovat 
Tatranka (Občasný) - 21.1.2014 > Ten obraz je vystaven, v jiném kontextu a jiném čase. A myslím, že mu to tam sluší.
<reagovat 
Tatranka (Občasný) - 20.1.2014 > Ad čtenář a Thumb: tuším, že hranice si stanovuje sám autor. Umožňuju vykročit mimo rámec obrazu, do prostoru, ve kterém vznikal. Vytvářím dvě sémantická pole, která spolu komunikují. Prolínají se, nebo popírají, ruší. Navíc do této interpretace vstupuje i divák. Ten, který stojí před stojanem, opodál. Oříznutím by obraz ztratil perspektivu, kterou v reálu, tj. výstavním prostoru, má. Je to tak, jak si myslím.
<reagovat 
 Čtenář - 21.1.2014 > Tatranka> A já si myslím, že se snažíš obhájit, vysvětlit nedostatky prezentace svého obrazu. Přesně česky se tomu říká obkecat. Co však vím přesně, že život tě z toho omylu už časem vyvede. Ledabyle (křivě) nafocený obraz na malířském stojanu v nějakém ateliéru ještě není umění. Ale když si myslíš, že je, tak si prezentuj svá díla tak i nadále.
<reagovat 
Tatranka (Občasný) - 21.1.2014 > Ta fotka jen zachycuje, k dokonalosti jí mnoho chybí. Nepopírám. - Ten obraz je naštěstí prezentován jinde jinak. Zvu na výstavu do Zlína.
<reagovat 
bombilla. (Občasný) - 22.1.2014 >
Body: 5
<reagovat 
Tatranka (Občasný) - 20.1.2014 > Děkuju všem. K prezentaci: nemám ráda načechranost, ale surovost. A ta jsem nechala obraz v kontextu. V prostředí, kde vznikal, kde dostal nějaký smysl, význam. Kolem něho se odehrálo tolik příběhů, že je nemůžu vynechat. I Kukulín, pojmenování obrazu má svůj příběh.Ten až jindy. Kukulín: http://www.zbultran.cz/?det=242
Cy Thombey: nemám tušení, kdo to je.
<reagovat 
 Čtenář - 20.1.2014 > Tatranka> Správně je Cy Twombly. Byl to malíř, najdi si ho na internetu. Ten tvůj "kontex" je blbost. Příběhy znáš jenom ty, my je neznáme, pro nás nemá okolí obrazu smysl, ruší celkový dojem. Prostředí, kde vznikal obraz, nás vůbec nezajímá, nás zajímá výsledek - my ho vnímáme tak, že neořezané okolí na fotce ruší.
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 20.1.2014 > čtenář> nesouhlas! to jsou přesně ty naučené hranice. Proč by mělo umění končit na hranici papíru, nebo plátna? Protože tě to naučila učitelka ve školce? Mě nic neruší..je to tak, jak to být má.
<reagovat 
 Čtenář - 21.1.2014 > Thumb> Dnes je celý den pošmourný, depresivní, a na konec dne jsi mě upřímně rozesmál, díky. A jak bude Tatranka prezentovat obraz na nějaké výstavě? To převeze kamiónem s obrazem i kus vyfocené místnosti? Dovol abych s tebou nesouhlasil. Ty v tom vidíš vynikající prezentaci, já odfláknutou prezentaci. To je právě to tvoje mládí, které se snaží za každou cenu bořit vše vybudované a prověřené, což je v podstatě občas dobré a i nutné, ale jedině v případě, že bude sloužit dobrému vývoji, pokroku. Ale to tvoje je jen bouření mládí, které je zásadně proti všemu a všem. A do planého rádoby filozofického plácání mladých se rozhodně nenechám zatáhnout.
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 22.1.2014 > čtenář> Tak jsme se rozesmáli navzájem. Kdyby nikdo nebořil vybudované a prověřené, tak bychom teď kreslili uhlem primitivní kresby do jeskyně (což určitě není na škodu) Už od konce 19. století se šlo proti pravidlům. Nevidím důvod proč by autor nemohl udělat takovou instalaci. -podle mě je to problém hlavně u sochařů..když děláš sochu (objekt) v kontextu s místem, nebo jiným předmětem, tak vystavení samotné sochy je podle mě k ničemu. Umění už dneska nespočívá jenom v brilantně realistické malbě nebo soše..
Tady se naše názory rozcházejí a já to respektuji, jen nemám rád souzení lidí. Takže FANDÍM MLADÉ KOMUNITĚ! která boří vše vybudované a prověřené. :D
Pěkný den
<reagovat 
Čtenář - 19.1.2014 > Velmi zajímavá malba, hodnotil bych vysoko. Pozor na objevující se manýru lité bílé barva vpravo. Škoda nedobré prezentace.
<reagovat 
 Čtenář - 22.1.2014 > čtenář> je to tak na místní poměry až zarážející ale s tou bílou se musí opatrně tady to napravo zabila
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter