Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Zas pes z kolekce Zvěř
Autor: Malá.hloupá.holka (Občasný) - publikováno 20.8.2014 (15:26:58)
Nic nápaditého, jen ať vím, jak na tom jsem.


Poznámky k tomuto příspěvku
Grafik (Občasný) - 20.8.2014 > velmi pěkně zachycena srst i čumák,oči. Jsi hodně šikovná - no stavbu se také naučíš***
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 20.8.2014 > Jde vidět, že sis pohrála. Podle malé fotky není dobré kreslit, nejlepší je kreslit podle co největší a na co největší papír. Zaměřila ses na detail (na srst) a unikl ti celek (perpektiva hlavy - působí ploše). Ano, čumák má zcela nakřivo, pozor na oční koutky, uši působí placatě, jakoby přišité k hlavě.
Nejdříve se snaž nakreslit několik (asi 40) linkových kreseb psa podle skutečnosti (jak leží, sedí atd.), abys dostala do ruky jeho anatomii, teprve potom se můžeš pustit do takové podrobné kresby jako tato. Držím ti palce.
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 20.8.2014 > Trochu rozhozeny oci a cumak..
Technika ale dobra..
<reagovat 
Čtenář - 20.8.2014 > Niečo mi na tom čumáku nesedí , je posunutý doprava a nesedí s očami.
Pokial si to robila z fotky , pri pozornom porovnaní, to sama uvidíš.
Kým nie je dobrá stavba nemá cenu to takto vymakávať.
Možno si sa poučila a nabudúce chybu neurobíš.
Radšej viac volnejšich kresieb, ako jedna uletená.
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 20.8.2014 > čtenář> Že je ten čumák nakřivo? Taky jsem měla takový nejasný podezření a doma mi to nikdo neřekne, dík. Je to podle dost malý fotky, ale příště si dám lepší pozor. Na živo se o tu naši bestii pokoušet nelze, je jak vypuštěný kraken a krade tužky, papíry, prsty...
<reagovat 
 dagmara (Občasný) - 21.8.2014 > čtenář> souhlas
<reagovat 
Focus (Občasný) - 21.8.2014 >
Body: 5
<reagovat 
alice (Občasný) - 22.8.2014 > Mně se ten pes líbí, ani čumák mi nevadí...:-))))
Body: 5
<reagovat 
vilma999 (Občasný) - 23.8.2014 > Moc hezké.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 23.8.2014 > přijde mi to rozhodně zvládnuté... myslím si, že mnoho věcí velmi dobře.. znáš tohle
http://old.avu.cz/~sahankova/kresby/2012/web/26.jpg
?
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 23.8.2014 > Výborný typ Sahankova, ako posunúť na prvý pohllad obyčajnu kresbu na expresiu s rukopisom spoznatelným medzi množstvom ktesieb.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 24.8.2014 > ... anatomická stavba je základ, pak už sem-tam nějaký křivý chlup vůbec nevadí, ba možná kresbu naopak oživí.
Já nevydržela, už nemám tu trpělivost, ale prošla jsem si taky podobným obdobím... Pak jsem radši šla do ZOO. A páchala obrysové rychlokresby..., moc pomáhá, když v tom člověk chce systematicky pokračovat...,a nejen při zvěčnění domácích krakenů...:-))...
Body: 4
<reagovat 
Pollock (Občasný) - 17.9.2014 > brutální sranec a všichni kolem tebe chodí jak kolem horký kaše .co jsi zač kurva? že děláš takový hovnokresby..
Body: 1
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 19.11.2014 > Pollock> Děkuji za tvou konstruktivní kritiku, hned vím, co zlepšovat.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 (13)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter