Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
OTEVŘENÁ VÝZVA Járovi z Opičí hory
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 9.9.2017 > určuješ pravidla a nazýváš to rovnýma podmínkama? no nejsi ty kokot?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.9.2017 > čtenář> neumíš číst?asi ne... nebo jsi polochápavý či přemýšlíš svým ohanbím? hezkou vizitku sis udělal...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.9.2017 > s!braň> a ještě taková maličkost-nenalezl jsem tě jako autora NIKDE!?? je to možné nebo jak to máš, když už jsi tady léta a všichni, kteří píšou poezii a nenechají se sprostě urážet, ti škodí, tak jsem předpokládal, že jsi zavedený a uznávaný autor... kdepa tě najdu, pomoz, laciný příteli
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.9.2017 > s!braň> to nemusíš bodovat, když jsi na zcestí, což každý pozná z tvých slov. Jsi na úrovni výše zmiňovaného, já myslím, že škodí lidé jako ty. Tedy poezii určitě! Nebylo by ti lépe na FB?
Neplácej a přidej se k mé Výzvě.
Myslím, že to bylo tvým záměrem...
Tak tedy - v sobotu 16.9. očekávám tvé dílo, pak se ukáže, KDO škodí, zatím se zdrž arogance a rýpání, na to neslyším, tím pouze onanuješ své vlastní pochroumané ego!
Já slyším na poezii a už se těším, ty siláku!
A než budeš něco či někoho kritizovat-PŘEČTI si o co jde, bambulo...
<reagovat 
Čtenář - 9.9.2017 > líbí
<reagovat 
Čtenář - 9.9.2017 > PŮJDU PŘÍKLADEM: PROSTĚ PŘIZNEJME, ŽE STRÝČEK JE V POSLEDNÍM TAŽENÍ A NIC JINÉHO NEŽ PROSIT O DOPROVOD NA PIVO NEZVLÁDNE. NENADÁVEJME MU A STAREJME SE O SVÉ. ON SI BUDE TÝDEN MYSLET, JAK JSEM O NIC JINÉHO NEUSILOVALI, NEŽ ZMOTAT NĚJAKÝ POSMĚŠEK NA ŠRÁMKA, A PROTOŽE SE NA NĚJ JAKO VŽDYCKY VŠICHNI VYKAŠLOU, BUDE SI PŘIPADAT JAKO VÍTĚZ. UDĚLEJME MU TU POSLEDNÍ RADOST. JDU PŘÍKLADEM: ODE MĚ UŽ ANI SLOVO KOMENTÁŘE K TOMUTO SMUTNÉMU PŘÍPADU.

<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.9.2017 > čtenář> asi myslíš STRÝČKA VÁŇU, jsi sečtělý a toho si cením!
<reagovat 
Čtenář - 9.9.2017 > zaujalo
<reagovat 
Čtenář - 9.9.2017 > Na Plzeňském literárním serveru literra se chlubí, že jim tam už sedm let nikdo nenapsal ani jediný kritický komentář. Proto si važme našeho Džuliána. Tohle je sice hrozný trapas, ale pořád víc než smrt zaživa.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.9.2017 > čtenář> děkuju ti za Prahu. Celou, i se svým předměstím-tedy Plzní! jsi velmi originální a vtipný anonym.
<reagovat 
Čtenář - 9.9.2017 > PotěšilS. Stanislav Potěšil. Ze Znojma. Skvělé!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.9.2017 > my se asi známe...
<reagovat 
čtenář admin - 9.9.2017 > jste troubové, vy všichni kritici. jfj je jára, jára je fernet, fernet je hugo a tak dál. porád jeden a ten samej člověk. děláte mu kašpárky, když si o něm povídáte.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.9.2017 > čtenář> tak teď jsem to prozměnu nepobral já...
jako že jfj je Jára z Opičí hory?
To snad ne... ale nebyl by to špatný joke na sebe takto upozornit! Že bych si jako nadával ve 2 nicích a pak tam nastrkal všude svá veledíla... no tak to jsem teda zvědav, co ten "druhý" jára (protože já jsem opravdu také jára, bude publikovat.
To nevím, jestli JZOH bude nakloněn takovému vidění, každopádně si myslím, že tenhle fór zde nepobere spousta "kritiků", kteří ani nepochopili, že osobní nadávky do kritiky nepatří. Tohle jim zahltí výkruty mozku zcela. Děkuji ti za poučný komentář, trochu se bojím, že se ho někteří ujmou doslovně a za chvíli si tu budou psát všichni tak nějak sami sobě...
<reagovat 
Čtenář - 9.9.2017 > Koukám, že jsem tě naučila už i diakritiku. Jsem dobrá:))). A další věci nám o sobě říkej. Až pochopíš, o co tady vlastně jde, to teprv bude čóro móro. :)))
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.9.2017 > čtenář> děkuju ti za to! Z mobilu jí nepoužívám, ale v NB ji specielně kůli tobě použiji, vím, že máš problémy se čtením, tak snad to bude lepší než minule, to bylo úplně mimo mísu, to mi dáš jistě zapravdu.
<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2017 > j.f.julian> Jistě. Dávám ti za pravdu. Šrámek uměl hovno. Teď teprve ty rozvádíš jeho diletantství do opravdického umění. Už jsem hold v míse?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.9.2017 > čtenář> ty jsi dívenko řídkého vědomí, to každopádně, že si v míse to je vidět na tvém projevu, takže už neotravuj a spláchni za sebou ten sajrajt!!!
<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2017 > j.f.julian> Nene strejdo, teď právě začínáme. Takže ty jsi Pražák, posranej Pražák?! Tak to bude drahý. Nepřestanu dřív, dokud se nesejdeme pod koněm ty mi nekoupíš v Máji nový hip-hopový tepláky.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.9.2017 > čtenář> TETO, já jsem z Otavy, toho času v hospodě. Jestli mi něco chceš, tak se buď svlékni a dej nám tu srandu do Totemu, nebo příští sobotu zde publikuj svoji, jistě kreativní nihilistickou poezii, budu se těšit, pa, musím se taky občas napít, jistě mi rozumíš...
<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2017 > j.f.julian> Pěkně jsem si tě vychovala. Čárky i tečky už pěkně na svém místě, tak to má být. A samozřejmě že ti rozumím. Sedíš sám v hospodě a sleduješ na monitoru, jestli pro někoho nemáš cenu aspoň k posměchu. Nene, ty nezmlkneš, na to nemáš:))).
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.9.2017 > čtenář> úplně jsi mě rozdělala! Musíš ale přidat, kamarádi usínaj! A kde jsou ty tvé žhavé fotečky? Udělej nějaká umělecká selfie, třeba si vlez do popelnice nebo něco vymysli sama, prostě, aby mé slečny měly lepší nátisk.
<reagovat 
 Lékorka (Občasný) - 15.9.2017 > s!braň> tak s nimi, darebáky sprostými
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Admin - 9.9.2017 > ŽÁDÁM PŘESTAŇTE HO TRÁPIT. TOHLE NENÍ FÉR. A NEPOUŽÍVEJTE UMĚLECKÝ PROSTOR K OSOBNÍM EHM.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.9.2017 > s!braň> no, bohužel máš asi pravdu, já, když už myslím, že se budu věnovat konečně poezii (výtvarnu moc nerozumím), tak přijde nějaký vopruza, místo, aby hledal v díle pokoru, tak vyvrhne celej svůj hnus duše na mé stránky a jsem tam, kde jsem byl...
Co se týče Samoty... napsal jsem trilogii "Duše sebevrahů", důchodu se totiž nedožiji, která pojednává o tom, i jiném... ale Totem ani jiný lit.server jsem k tomu nepotřeboval.
Třeba to vidíš moc černě, každý jsme vlastně sám, jelikož láska i přátelství, alespoň podle mých naivních představ, neexistují. Foglar nám lhal, rodiče i škola a vím, že nejsem první, kdo na to přišel, jsem jen další v řadě, kteří si museli natlouci sami. Mám dojem, že jsi na řadě...
Již Šalomoun (chceš-li Šalamoun), říkal asi toto-Čím je člověk chytřejší, tím víc ho bolí Život...
<reagovat 
 Čtenář - 19.9.2017 > facky> Je to pravda. Čím víc si člobrda myslí že je chytřejší, tím víc ho život bolí. A jeho zplyhlej šolomoun (chceš li camfrňous) ještě víc.
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 6.10.2017 > vo co gou?
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 6.10.2017 > škola až po škole hrou?
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 18.10.2017 > "

..jj; s tím, o ho vídávám ráno v



zrcadle, se ..relativně ..dosti často ..také držíme ..vzájemně pod krkem; .. .
."
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter