Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
methfriends
Autor: SATANICSAINT (Občasný) - publikováno 16.10.2017 (14:20:05)


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář čertovina - 17.10.2017 > fujtajbl, nechcete radši malovat andílky? Kdo se má na to koukat? Máte to přesně.
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 19.10.2017 > čtenář> Jestli máš zajem o pozitivni obrazky,plné andílků,tak bych doporucil treba reklamni brozurky jehovistu,popr.Vesmírných lidí-navíc te na to nikdo koukat nenuti

<reagovat 
 čtenář čertovina - 19.10.2017 > SATANICSAINT> Jojo, jasný, jistě, nikdo mě na to koukat nenutí, asi bych měla pochopit, že nejsem pochopena se svým podivným humorem - nemyslela jsem to zle. Máte to opravdu velice přesné, sugestivní, až strašidelné, když malujete záhrobí a démony, tak je to tak dobře. Je to současný trend, malovat démony, taky je to mnohem snazší, než cokoliv jiného. Jo, nezačnete malovat andílky, je mi to jasné, velký pardon zvěstuji. Nazdar bazar.
<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí - 21.10.2017 > SATANICSAINT> i já jsem to pochopila jako pochvalu-že by to zanechávalo až takový následky ?
<reagovat 
 Čtenář - 22.10.2017 > čtenář> Je to známý fakt ze umělci v dobách klidu ve světě obecně malují tragicky a naopak v dobách válek zase zobrazují po čem touží tedy klid a mir..nesouvisí to ani tak s tím ze zobrazovat radost je těžší než smutek spíš asi s tím co v tu chvíli považují za inspirativnejsi nebo potřebnější jako reflexi a sdělení společnosti ale pravidla pro to nejsou takže budu věřit ze Satanic netouží po tom co zobrazuje spíš ze si tím prošel nebo prochází a je to jeho přímá výpověď .
<reagovat 
 Čtenář - 22.10.2017 > čtenář> přestaň fetovat Beránek
<reagovat 
 čtenář čertovina - 23.10.2017 > čtenář> Já si taky myslím, že je to vnitřní výpověď, že tohle člověk nenamaluje bez vlastní zkušenosti. Vlastně je super nadaný, je mnoho všelijakých tendencí o vystižení těchto jevů, ale on to má přesně, i s tím podivným šarmem, který se váže k démonům, konkrétně Lilth, nebo Střídání stráží, energií je to úplně přesné. Nicméně nikomu tohle nepřeju, se svou vnímavostí by dokázal namalovat i to dobré. K fetu se vážou démoni, za to to nestojí. U umělce vzniká iluze, že bez nich nic nedokáže, ale je to přesně naopak, s nimi za chvíli nedokáže vůbec nic a nadání se rozplizne.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter