Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Když kašpar jako já myslí jednou něco vážně (viz poslední kom)
Autor: s!braň (Občasný) - publikováno 1.11.2017 (10:00:00)


Poznámky k tomuto příspěvku
s!braň (Občasný) - 31.10.2017 >

Svěrák: Výsledky voleb jsou katastrofou.

Já: Takže pane Zdenku. Děkuji vám za několik skvělých scénářů ze 70.letech. Já vím jak vznikly a nikdy jsem vám vaši pragmatičnost nevyčítal (co si budeme povídat, anticharta, film Nejistá sezóna z roku 1987! atd.). Padesát let - skoro na den přesně - jste se vezl na vlně falešné dobroty a rozumu, zde srovnání s J.W. Richem sedí dokonale.

Ale že se takhle krutě nebudete schopen vyrovnat s dobou, která vás už nechce a nepotřebuje, to jsem nečekal. Takže poslední poděkování, pane Zdenku. Tentokrát za nejjasnější ukázku toho, že člověk má umět ztichnout včas. Všechny nás senilita čeká, jejím následkům se dá ale vyhnout tak, že ji sami předběhneme. Vy ale budete mít penízky hodně rád až do poslední chvíle, viďte?

A ani jinak smutný nebudete. Víte, že náš maličký národ si váží i malých lidí, jen když z toho sám něco má. Proto až radostně přehlédne vše, co se mu nehodí. I pravdu o vás, pane Zdenku. Sbohem.

<reagovat 
s!braň (Občasný) - 31.10.2017 >
Dnes mají svátek Štěpánky.
<reagovat 
s!braň (Občasný) - 1.11.2017 >
Malý dotaz. Vyměním obrázek u dílka, změna se projeví ze 36 hodin. Takže ten dotaz: KDE TO JSME?! Má li někdo úctu k amatérské literární tvorbě, neexistuje dnes krom Písmáku v češtině nic použitelného. Svých much má taky dost, ale jeho zákazníkům nejsou alespoň podkopávány nohy. Takže vás zvu. K NÁM.
<reagovat 
čtenář insider - 2.11.2017 > Favoritem prezidentské volby je triumvirát Gott, Bílá, Kabát.
<reagovat 
s!braň (Občasný) - 1.11.2017 >
Zeman: Andreji, ať se daří.
Pitomio: Ať stát řídí lid.
Komunisté: Hnutí Ano by jsme podpořit mohli.
Klaus ml: Děti mají mlčet a poslouchat.
Topolánek: Kucí, pojďme se všichni spiknout proti jednomu.
Já: Vždy jsou lepší změny, třeba i prozatím k horšímu, než neměnný stav.

Je dobrá doba.

<reagovat 
 čtenář insider - 2.11.2017 > s!braň> Věru dobrá Vávro, pro ďábla a jeho klec.
<reagovat 
s!braň (Občasný) - 31.10.2017 >
ČSSD vzala nazpět Paroubka
(jsou informace, které by jakýkoliv komentář zdeformoval v jejich ryzosti)

<reagovat 
 čtenář insider - 2.11.2017 > s!braň> Ryzost Vašeho sdělení je deformována sdělením samotným, jako je život Schroedingerovy kočky ohrožen špatně uvázanou mašlí na vánočním dárku paní Schroedingerové.
<reagovat 
s!braň (Občasný) - 31.10.2017 >
Politika v hospodě dnes: „Bartoš neni Bureš blbče.“

<reagovat 
 čtenář insider - 2.11.2017 > s!braň> Bureš je ve skutečnosti Andrejš, Ty chytráku!
<reagovat 
s!braň (Občasný) - 31.10.2017 >
Nechte Andreje pracovat, buďte tak laskaví, alias Já odpouštím všechno kromě lenosti.

<reagovat 
 čtenář insider - 2.11.2017 > s!braň> Dostal zemi v léno, z lenosti lenníků přemýšlet.
<reagovat 
Čtenář - 5.11.2017 > Po zásahu advokáta teplých (podskupina totál studených) je posl kom teď ten třetí

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter