Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Nočná mora (2) z kolekce Ako sa rodia nočné panny
Autor: žaža (Občasný) - publikováno 7.12.2017 (09:08:33)
Pokračování>





Nočná mora (2)

 

„Dobré ráno Vaša výsosť“  počujem odniekadiaľ keď  otváram oči

na mohutnej posteli s baldachýnom „prajete si tieto šaty dneska?“

Ani som nestačila reagovať už okolo mňa bolo rušno. Umývali ma, obliekali, česali. Vyzerala som úchvatne v tej modrej robe, vykrúcala som sa v zrkadle.

Nech som ktokoľvek určite sa budem páčiť...

 

V tom vchádza do izby muž, cítim že je to môj manžel, môže mať 40 možno o niečo viac. Trošku pri tele. Premeriavam si ho. Bola som si istá, že ja som terno.

Lenže sa na mňa ani nepozrel.

„Urob mi čaj ale biely“ zaštekal. Zarazená vychádzam z izby do nejakej miestnosti  uprostred s veľkým pultom do polkruhu. Za pultom stáli ženy a pripravovali čaj... podišla som  k nim, že spravím ten čaj ale jedna zo žien mi už podáva pariaci sa pohár že vraj pre Veličenstvo robí čaj stále ona. Vraciam sa do izby, hneď pri dverách schytám jednu, vyletí mi pohár z ruky.

„Ty suka, čie odtlačky mužských  nôh sú na podlahe“ reve Veličenstvo a strháva zo mňa tú krásnu róbu a bije hlavanehlava. Potom ma vysotí do nejakej prázdnej miestnosti v rohu stojí nahý muž. Otáča sa, je to ex mojej kamošky.

Ešte som ho nikdy nevidela nahého, konštatujem iba tak pre seba.

„Čo keby sme si to rozdali“ smeje sa a drzo ukazuje svoj veľký úd.

„Čo si sa zbláznil“ odvrknem a cúvam spať pozerajúc na jeho penis. V mozgu sa mi mihnú všetky doteraz známe veličiny mne úplne postačujúce.

V tom ma chytá, zvalí na zem. Rozťahuje mi nohy. Zakrývam si dlaňou vagínu.

Cítim jeho úd ako sa na mňa tlačí, je mi to nepríjemné a snažím sa bojovať....

Niekde v diaľke počujem zvonenie mobilu . Približuje sa...

 

„Zlato mohla by si zdvihnúť?“ počujem  pri ušiach.

Sedím v aute skrčená na sedadle spolujazdca a spamätávam sa zo sna.

Za mnou na zadných sedadlách šantia deti .

„ Ale to nie je môj mobil“ -pozriem  na muža ktorý šoféruje.

„Veď  môj ...ja teraz nemôžem..“ úsmevom povie a pridá nežnú grimasu ten cudzí muž.

Zdvíham mobil „ halóó...“

„Ty?...ty kurva jedna... “  ozve sa odtiaľ vreskot  „ukradla si moje deti, manžela, mačku, psa, mäso aj kosti...

„Pozri aký krásny strom moja jediná“ ozve sa do toho hlas z vedľajšieho sedadla

„je ako anjel s mohutnými krídlami ktorý spieva po večeroch na hviezdy...“

 

„ Bum!!!“...preberám  sa  na úder. Ležím pod stromom, doráňaná, spolu s ostatnými jablkami  z ktorých vykúkajú červy. Sledujú ma. Jeden z nich asi ten najdôležitejší sa odhodlá. Pomaly sa prikráda, ďobne do mňa. Asi chutím keď vzápätí piskotom privoláva ostatných...

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Rado - 7.12.2017 > Ano, tu som sa nasiel...Ale aspon som ti bol chvilku muzou ale asi aj nocnou morou, ked uz nic ine...Sledujem, ze minimalne v tvorbe si sa uz rozbehla a chytila druhy dych...Tak nech sa ti dalej dari.
<reagovat 
čtenář s! - 7.12.2017 > Já bych tě jiný než sny přiměl vyprávět. Jen bych se na tebe díval. A zní li to jako vyhrůžka, nemýlíš se. Já se umím dívat.

(Jinak zdá se, že hafka jsou dost vtíravá. V případě, že by se ti to mělo stát byť jen lehce nepříjemné, dej vědět. Mám s vymáháním dluhů a pod dostatečné zkušenosti)
<reagovat 
IAN HEROICKY (Občasný) - 9.12.2017 > Asi chutím keď vzápätí piskotom privoláva ostatných...


Doporučil 
<reagovat 
Patológ (Občasný) - 9.12.2017 > Nikoho nenapobobňoval. Hľadal princípy. Stále hľadal princípy, ktoré boli ukryté pod povrchom, v jadre veci. Neuspokojoval ho len pekný povrch krásy. Vo svojej špinavej spálni i laboratóriu zároveň, v ktorej sa miešali pachy s tlejúcimi lúčmi, rozpitvával krásu, a keď ju rozpitval a osvojil si jej anatómiu, získal lepšie predpoklady na to, aby krásu sám vytváral.
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 (3) 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter