Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MeToo aneb ženy a předstojná žláza
Autor: A Mystikus (Občasný) - vloženo 3.2.2018
MeToo

Lesby, hlupaně, vypálené američanky, vošklivky, nevypálené feministky,
CO TO KURVA PLETETE?

Tak blbou srandu musela vymyslet jen totální blbka. Slepice neukojená. na kterou každý chlap sere, které si nikdo nevšimne a která nenávidí chlapy.
Nějaká pomstychtivá FUCHTLE.
A kdoví jestli to nebyl chlap z rodu Rýpů, Járů z Opičích hor či Bijců… nedivil bych se tomu!

ŽENY naprosto bez vyjímky kupčí s vagínou!!!
To do hajzlu nikdo nemůže zpochybnit, ani na chvíli, ani to nejde popřít, pozměnit, zesměšnit,
či jinak tento fakt zlehčit či znevážit.
Ale já jim to nevyčítám.
Je hloupost vyčítat komukoliv cokoliv, co nám-lidem dal do vínku bůh!
On to tedy nebyl bůh, ale tomu už by většina z vás nerozuměla, takže se omezím jen na tvrzení,
že, co nám vložili do šroubovice DNA archeoastronauté, to člověk změnit nemůže i kdyby chtěl,
měl tři vysoké školy, měřil 3 metry, 3 pinďoury atp. (tu myšlenku i teorii jsem samosebou ukrad od chytřejšího, ale ON zase neumí podojit kozu).

Že jsou američané obého pohlaví naivní, řekněme lehkovážní a zdegenerovaní, blahobytem nafoukaní a znetvoření, to víme již 200 let. Píše o tom kdekdo, včetně Seiferta. (i mě)
Tak dlouho si hráli s ohněm feminismu, genderové rovnoprávnosti a podobných zcestných keců
až slípky dostali a uchvátili moc, prostor a popřeli vlastní ženskost, vlastní úděl a důvod toho, proč byli na planetu vysazeny, proč byli sestrojeny, tedy k rození dětí a pro potěchu pánských přirození.
Že si muži díky svým přednostem-tedy mozku vyvinutějšímu, ženy upravili k obrazu svému,
tedy k mytí nádobí, luxování apod., to je vývoj, který ženy přijali, protože nemusejí chodit ve čtyři do fachy skládat popelnice, dojit krávy v pět zrána ap.
Já to neschvaluji!
Luxovat i mýt nádobí umím lépe! Jistě, doma jíme z umělé hmoty, ale co je komu kurva do toho, až se nastěhuje Judlýna, Tonda či Anča Kouř, věřím, že s věnem dorazí i skutečné nádobí, nemusí to být hned porculán, mně stačí hlína-pálená, to dá rozum i takovýmu hovadu jako jsem já!

Já bych ocenil, kdyby měli větší smysl pro humor, naučili se poděkovat, poprosit, býti věrné, naučily se kát, odpouštět a kdyby nebyly tak ziskuchtivé a to za každou cenu, žárlivé, netolerantní, ale co více a co je nejhorší, kdyby byli méně vlastnické a majetnické, kdyby pokora bylo jejich zaříkadlo, jak vypadají ve ksichtě je mi fuk, protože na jednom oku mám 12 dioptrií a na druhém zelenej zákal. Taky vím, že kačera Donalda mi nikdy nenahradí! (viz mé minulé poutavé články)

Když už bych chtěl přistoupit na HRU MeToo, tak bych musel uvádět desítky a stovky případů, kdy ženy obtěžovali muže.
I v mém životě jich bylo hafo. Už na klepadle v dětství mi nabízely pohled na vagínu, když udělám to, či ono, v první třídě mě spolužačka vydírala tím, že mi bez mého přičinění vnutila vagínu za pohled na mého oře. Když jsem odmítl, tak se mně mstila až do konce devítky při jakékoliv příležitosti… nepochopila, že chlap mého rozměru neměl tehdy co ukázat!

Dnes je to lepší, protože má matka byla prozíravá a od tří let mi věšela na pinďoura závaží a pořád přidávala. Škoda, že jí nestačilo 35cm v klidu, já tím dodnes trpím jako zvíře, protože se do mnoha těch krásných dírek nevejdu. I koza už je z toho votrávená, chuděra malá…
Snad Anče napraví pověst žen a domácích zvířat! Všiml jsem si, že divoká zvířátka, konkrétně svině či sviňák, jsou pro můj gigantický úd vhodnější,
jo, příroda je drsná, to víme, o tom vám budu vyprávět jindy.

Celý život jsem pracoval ve vedoucích funkcích, kde ženy byly ve větším počtu mých podřízených, takže si možná ani neumíte představit ty nájezdy na pana vedoucího, tu zákulisní hru, kterou mezi sebou rozehrávaly-nepochybuji, že já nejsem výjimka, že to funguje u každého trochu schopného muže, takže KECY, že se vytahuji atd. neobstojí!

Je úplně jedno jestli jsem byl vedoucí v obchodě, dětské školky, či u nás v kanceláři, prostě šly po mně jak slepice po flusu, od uklízečky až po bohaté podnikatelky, právničky apod. To je fuk.
Takže, co to teď melou zabedněný feministky?!

Mám mnoho přátel mezi umělci, herci, režiséry apod. Teda od nás ze z Plzně (to není asi česky, že), takže jen potvrzuji, že existují např. režiséři, kteří to zkusí (ale za komoušů to bylo prý daleko tvrdší, např. A. Nosek zvaný Gestapák). ale platí to dodnes i opačně, mám několik přátel, které ženy, když jdou okolo nich, nenechají vklidu, nadbíhají jim, vnucují se, slibují, vyhrožují. nedostanou-li, co žádají
A teď POZOR. Proč to dělají? Muž si chce ulevit a za pár minut chce odejít po svém.
ŽENA chce výhody trvalé, chce tu mužovu peněženku, moc, slávu, barák, chce VLASTNIT!
Urvat, ukrást a už nikdy nepustit!
Po nějaké době už na muže vlastně sere, hlavně ať dědí a tak jí bude nejlíp! Přivlastní si společné děti a všechno, co muž dokázal, zatímco ona doma chlastala a lakovala si pařáty.
Dokud má vagínu, která se úplně nerozpadne, tak KUPČÍ, PRODÁVÁ, KŠEFTUJE!!!

OK, proto jste, vy ženy, stvořeny. Zkuste pochopit, že muži jsou také stvořeni pro něco, co ovlivnit nemohou a buďte rády, že vás chceme, že většina z nás je tak omezených, že myslí jen na to jedno, protože jinak byste si ve světě ani neškrábly, jinak byste byly ZBYTEČNÉ!
Každý den děkujte za tu výsadu, že vám byla nadělena vagína a učte se s ní zacházet, pracujte na tom, buďte zvídavé a ne leklé ryby, neopomíjejte mužovu prostatu a podobné vyfikundace.
Ale to už jsme na jiné lodi, o tom třeba příště.
I když malý příběh jsem slíbil…

Došly děti, objednal jsem si kurvu. Teda ona to nebyla profesionální prostitutka, nýbrž jen sousedka ze skutečné vesnice, kterou vožralou sjížděli chlapi ze širokého okolí, protože nevěděla co dělá, když se nachcala jak pan Kára z Ikarova pádu, tehdy by dala i psovi. To vám Venca písk, že mě to nenechalo chladným… No prostě vesnická kurva.
Slyšel jsem o ní velká story, grupáček na vše způsoby, tak jsem se těšil, že holka bude vědět jak sáhnout na skutečnýho plzeňáka, jak mi vydráždí prostatu k naprostému šílenství.
Ach, to jsem se mýlil…
Zkazila to všem ženám, které po ní přijdou… a svině zapláčou.

Já pln vášně puberťáka jsem přistoupil na její požadavky, s tím, že ona splní můj odvěký sen a tu narvanou předstojnou žlázu si vezme za úkol dne. Na její nechutné a vyhrožující naléhání, sliby a agresi jsem toho kleveťáka musel nasoukat do jejího kadidla a bez obalu a nějaké mezipauzy hned do tomboly, kde zrovna vládlo meruňkové období.
Výsledek?
Nejen, že se vožralá píča na mojí prostatu vysrala, ale nejsem daleko od skutečnosti, když vám povím, že jsem byl od krve jak vožralej řeznickej učeň, kterej zaživa rozpáral krávu, ale ještě jsem byl celej vod hoven. Prostě jak byla nafutrovaná krabicovým vínem, když jsem zasunul to klepeto do tý její široký futéře (od tý doby nekoukám na pohádku Jak poudala bába Futéř), tak to kalupinka spustila naplno!
Vy, kteří už jste četli má minulá Přiznání (a je vás zatím pohříchu málo), tak víte, že jsem vyhlášený fekálista a že žádná prasárna mi není cizí (neboj Anče), jenže tady to byl skutečnej kaviárek. Jak vod Šejkspíra (víte že jsem rozený angličtinář)
No nic, to jen pro zasmání, vraťme se k MeToo.

Hlavně ze sebe nedělejte blbky, směšné pipiny, ublížené feministky, věřím, že u nás jste zatím jen směšné a vidím do vás jak do hubený kozy! A že jsem jich už měl!

Jako pokaždé připisuji, že ženy mám rád-hlavně když nechlastaj a nefetujou, když dokážou býti věrné a mají smysl pro humor, nadhled, umí si ze sebe udělat špundus…
Ale popravdě-kolik vás takových je???
To bych chtěl asi mnoho od žen…
To umí jen muž-bohužel,
ano, život nás mužů je nesmírně krutý!

A prý MeToo...ano, ale naopak, jenže ženy to nikdy nepřiznají, moje gorilí koule jsou jejich hračkou, můj vytahaný pyj jejich otrokem, takže se nedivte, že si musím občas oddechnout na nějakém tom zvířátku, to je sice taky neposedné, vrtí se, ale aspoň mi do toho nekecá!

Judlýno, těším se až vystříkáš tu šťávičku mokrého orgasmu do mého ušmudlaného skautského ksichtu (i Foglar by záviděl)! To ti garantuju, a na to ti krví přísahám! Vezmem se za ruce nebo mě chytneš za pádlo a v tichém šumění aleje, když samotná luna prosvítí tu tvojí beranici a skřivánci unavení slunečním svitem naposledy v odcházejícím dni zaskřehotají a zavřou svá očka, tak tam v hlubinách plzeňských hvozdů, daleko za vesnicí, kam mohou jen místní, tak tam je skryt můj dům! Tedy, tak říkám prasečinci, kam tě toužím pozvat.
Tam budu očekávat tvoji hbitou ručku, která bez gumových rukavic pronikne tím hustým roštím zesraných a hovny zmáčených a slepených chlupů, které opravdu nejsou voňavou procházkou, a vlezeš mi do řiťáku až po loket, nahmatáš prostatu a učiníš mě šťastným!
Představuju si to, Anče tak, že současně pronikneš pazourou do toho zakouřenýho lokálu a přitom se pokusíš svými napuchlými zduřelými rety obejmout mocnou a děsivou palici mého úda, jestli mi teda chceš rozumět...
Ach, bože na nebesích, jak já se rozněžnil, jak já se těším a věřím v naší lásku, ve šťastné zítřky jako Remek do poslední chvíle věřil, že Země je krychle a dodnes neví, že je dutá a pod povrchem je život jiný, kde také žijí lidé, šedivci, kterým se bůhví proč říká mimozemšťané, ale co věděl i on jistě, že se ženou hlásajícím MeToo je potíž a odmítá udělat chlapovi dobře, aby si náhodou neulomila v tý proklátý haluzně plné sirných par nehýtek, avšak sama vyžaduje kompletní službu, tedy jak klitoriální, tak vaginální orgasmus a stále ještě v neposlední řadě i prdelní rošambo a to pokaždé a opakovaně. Chtějí všechno za nic!

MeToo!
Váš Mystipičus, fekálista a prasečí král, v očekávání své prasečí královny



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 3.2.2018 > já myslím, že nějaká prasnice se vždycky najde, super
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 4.2.2018 > vidíš, vždyť vono to pude!
Doporučil 
<reagovat 
 A Mystikus (Občasný) - 17.2.2018 > modrá muška> chyba, pak to nabralo romantický nádech
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter