Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BOHÉM + z TRILOGIE (O POLICAJTECH)
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 6.3.2018 > prvni chycený debil! GRATULUJI K PRVENSTVÍ! tak pročpak to čteš, blbe?!? Napsal jsem to snad NEJASNĚ, že pro blby a závistivce to není?!! Zpátky do školy, NOW!! wow, vždycky mi debil zvedne náladičku, dneska mi bude chutnat...
<reagovat 
čtenář janosh kadar - 7.3.2018 > básně krásné, zajímalo by mě, co to je za auto MB LORINSER? cena?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 7.3.2018 > čtenář> dík, to už ty závistiví hovada nevydýchaj vůbec, ale ať se vzteknou, když jsou to impotentní neschopové. Už jsem o tom psal. Lorinser je úprava. Těch aut bylo jen 10 na světě, 400 koní, 320 km/hod atd, atd, to je na půl hodiny povídání, i dnes, po 20ti letech by to bylo jedno z nej v česku. Cena cca 7,5mil. Ještě dnes se budím hrůzou, když si vzpomenu na jízdy v běžném provozu 280km/hod,občas v 5ti promilích i 320. Což zmiňuji jinde jako odstrašující příklad, když mě např. nedohonil vrtulník atp. V knize to vyzní lépe, jelikož tady je to vytržené z kontextu a kreténi to samozřejmě obrátí proti, což je mi libově fuk. Knihy jsou plné pokory a uznání chyb, sebezpytu, o tom nepochybuj, ty historky s odstupem doby jsou vtipné, ale... Kdyby si ty knihy přečetli, tak např. ta hnida, co tu furt obtěžuje by si nejspíš vystřelila mozek a odmítala by uvěřit byť jen jediné stránce, příhodě. Jen kůli tomu-její malosti, ti to píšu sem, radši bych do zpráv, ale jak jsem již říkal... ŽIVOT JE LEHKÝ, KDYŽ SI HO NEVÁŽÍŠ A NEMÁŠ CO ZTRATIT... samozřejmě, že na to musíš mít nejenom koule, ale především... viz knížečky v Trilogii Duše sebevrahů... ahoj. (přihlaš se a pošlu ti 1 knížku do mailu, celé to neposílám, jsem přeci jen obchodník...)
<reagovat 
 A Mystikus (Občasný) - 7.3.2018 > čtenář> ANČI, TY KUNDO PRASEČÍ, NEZAVOLÁŠ, NENAPÍŠEŠ! ASI TĚ NAMRDÁM A PORODÍŠ ČERNÝ PODSVINČE!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 7.3.2018 > čtenář> JUDLO Z NUDLÍ, ANČO, ČTEŠ TO TY, FURT DOKOLA, už ses zde přihlásila za debilku-viz anotace, ty musíš být opravdu mimořádný hovado. No a mimo tebe ještě 1000 lidí, ovšem je také možné, že to sama otevřeš 1000x,když si drandíš u básní drn (jen ho vykopnout, že? námět pro mrcihnuse) Takže dnes už ses udělala, tak vlož pro ty děti tu slibovanou fotku tvé PRASEČÍ CMUNDY, a budeš zase slavná, když na tebe ve skutečném životě všichni serou a tobě zbyl jen STALKING!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter