Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KOVÁŘI MÉHO SRDCE
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 13.3.2019 > Musel jsen se smát! Nechceš po tý fousatý blbce moc-přednes!? Ta neumí číst, šišlá, šlape si na jazyk, prská a koktá! SUPER drajf!

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Helen - 13.3.2019 > To je zas ta bezpohlavní asexuální Pirátka! Proč si kráva myslí, že za urážky ji někdo vojede? Už není zábavná, opakuje se, lůza.
<reagovat 
Čtenář - 13.3.2019 > Nazdar ty kokto. Jakej přednes, ty nudliáne nesmrtelnej. Hehe hehe muhehe:))). Tebe byť jen napadne, že by to někdo četl? Pako. Moje komy si přijdou zmrdíci totemáčtí přečíst jedině. Ty si jen jelitko alá knedlík. Džon Fidžerald Nudlián.

<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 13.3.2019 > čtenář> SNB
<reagovat 
 Čtenář - 13.3.2019 > čtenář> co to je za idiota ten čtenář? jsi nemocnej debile? to je nějakej zakomplexovanej debílek či co? Vo čem to mele z prdeleksindl?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 13.3.2019 > ano, je to stalker, dementní vopruz, asi vošklivá stará panna!
<reagovat 
čtenář Diaz - 13.3.2019 > Blbko, kdyz nemas rada poezii, Juliána, tak proč tu otravuješ? před básněmi máš číslo, kolik lidí to zajímá, nejsou všichni hovada jako ty!
<reagovat 
čtenář p v. . - 18.3.2019 >

některé věci jsou zřejmě očistně


pro autora, bohužel ale


naopak ..toksické peo čtenáře
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 18.3.2019 > čtenář> pořád se opakuješ! jestli to má být kritika, tak to napal naplno, jestli máš teda koule! Což asi nemáš, protože dřív jsi taky psal hovadiny, kterým rozumíš jen ty, ale aspoň pod svým nickem... U tohodle jsem usnul, nerajcuješ mě, dám ti tedy také stejnou otázku, když je pro tebe existencialismus, neřku-li mé básně, toXický, proč ho stále čteš? U mě to jiné nebude, proč nečteš tedy sluníčkářské říkačky z FB? ty jsou BIO, pro tebe jak dělané, myslím... Také myslím, že ty jsi v literatuře skončil u slabikáře a skvělé básně pro zelníčkáře jako ANNA MÁ PANU A PANNA MÁ OCAS, nevyliž pravda?
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 18.3.2019 > čtenář> Jaromíre, ty ani neřekneš, že tu máš škodnou a já mám zrovna nabito! Sluníčkáři, Udavači,Zelení, Piráti, Pravdoláskaři, Anča, Babeta, Poslední Inka a celej tenhle Dementní blok včetně toho toxika, vy ukazujete svůj demokratický přístup! Tebe nenapadne, že Juliánovi se zas hnusí váš zaslepený optimismus, vaše podlézaní Západu, vaše samolibost a absence tolerance?? Ne, viď!! Mně by nevadilo, že si tu vylejváš nešťastné srdce z posranejch a neuskutečněnejch ideálů, ale vadí mi to samé co u Inky. Ta arogance a pokus o votrávení autora, ta Malost, jak říká jfj, kurva přečti si po 10té jeho článek O KRITICE a zejména stať o tom, že nechce slyšet prázdný kecy a netolerantní názory!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter