Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
DÁMA A MISTR
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 18.4.2019 > Blbko, nikdo se te na nic neptal, tak neobtezuj, vypatlana megero! Až s tebou budu chtít mluvit, tak ti zachřestím řetězem!!
<reagovat 
 čtenář Eman - 18.4.2019 > j.f.julian> Tím "nikdo" myslíš sebe. Asi se z tebe na stará revmmatická kolena klube realista.
<reagovat 
 čtenář Helen - 18.4.2019 > čtenář> Emane, ty jsi homosexuál? Zkusils někdy oslovit ženu bebo otravuješ takhle stupidně jen muže? Předveď nám své homoušské verše, ráda ti o nich něco povím. pa, brouku.
<reagovat 
 čtenář Eman - 19.4.2019 > čtenář> Jsem homosexuál, kdykoli se v dohledu vyskytne "Helen" a její vyplandaný klitoris.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.4.2019 > JSEM NADŠEN za nové kritiky k mé básni, již o víkendu vyhlásím BLBA měsíce!!!
GRATULUJI předem tomu-té potrefené...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 18.4.2019 > Tys vymazal tu smradlavou píču Anču? Já to nestačil přečíst, zase nějaký pokus?
Saudka mám taky rád a o zpracování už tu bylo řečeno vše. VŽDY ZA 5 BODOU!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 18.4.2019 > analfagot> Díky!
Hele, já to vůbec nečet, mně stačí 1 řádek a jak zjistím, že je to zas ta bezzubá Anča, co žebrá před mojí vilkou tak zavírám. Vymáz jsem ji jako předtím Mystipičuse, protože na její sprosté nadávky nejsem zvědav, nenechám si jejím trapným pokusem o rým zkazit přelíbezný den! Jestli chce psát, ať si založí účet a píše si na své, myslím, že v tom zůstane sama, protože o pokusy dementního dítěte někomu nadávat v imbecilních rádoby rýmech nikdo nestojí. Maximálně Diaz se jí podívá pod šukýnku a pak jí rozšlape držku, teda tak to sliboval. Co se týče mě, tak SNB si už nezaslouží, já bych ji pověsil za koule na řeznickej hák!
<reagovat 
 čtenář Eman - 18.4.2019 > j.f.julian> Julda šulda a jeho křečovitá autoterapie. Jsou to skoro poslední záškuby. Zjistil, že jeho parodie jsou mnohem lepší než on sám. Tak zase jednou maže víc než škrábe.
<reagovat 
 čtenář Helen - 18.4.2019 > čtenář> Juliáne, vidím že Anča si teď říká EMAN! To sedí! Víš co jsem zjistila, kde a proč je tak zamindrákovaná? Je to totiž Inka, Zkouška je to furt ta samá debilka, které jsi fakt asi řekl pravdu o jejím psaní! 100%!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 19.4.2019 > čtenář> Emane alias Ančo, zaměstnávám jednoho dementa, ten by se k tobě šiknul! Když zasolíš, tak ti protáhne i ten tvůj vočouzenej uhlák! Kapíruješ?
<reagovat 
 čtenář Eman - 19.4.2019 > analfagot> Řiťbuzíku, a souhlasí Julda Šulda, aby ses s vaším zaměstnaneckým poměrem chlubil takhle veřejně? GDPR se vztahuje i na zkamenělé buzny a jejich senilní říkanky.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 19.4.2019 > analfagot> Tady JÁSÁM!!!
My s Análem rádi přiznáváme, že jsme spojeni poezií.
A kdybys, ty blbko tušila, jak a čím vším jsme si blízcí, tak si dáš pár facek uhelnou lopatkou!!!
Anále!!! VOČOUZENEJ UHLÁK??!
Ihned přebírám do svého slovníčku, dovolíš-li? SUPERhláška!
<reagovat 
 čtenář Eman - 19.4.2019 > j.f.julian> On je anál, ty jsi šulda a spojuje vás prostata, prostota i sprostota.



<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.4.2019 > Ta Kerndlová má výborný nohy. CO NOHY, CELÁ JE SEXY, škoda, že Anča Kouřovka vypadá jak Lábus po padoucnici...
<reagovat 
čtenář Eman - 20.4.2019 > "Lidé bez talentu, kteří se snaží vyškrábat po zádech těch talentovaných". Nudláčku, ty jsi prostě píča. Taky jsi kunda, zmrd. Sviňa nejsi, jsi rozšláplej knedlík. Atd.
<reagovat 
čtenář Anička Emm Popuchlá - 20.4.2019 > Prej alterego:))). No já se picnu. Aletrego, co si samo sebe chválí a vychvaluje. je to kokot.
<reagovat 
 čtenář eman - 20.4.2019 > čtenář> není!
<reagovat 
 čtenář eman - 20.4.2019 > čtenář> není!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 20.4.2019 > čtenář> 1- jsi nahlášená, za nepřípustné osobní urážky!
2- co jsi ty -už víme, dnes to podrobně popsal Analfagot!
3-ty mi chceš snad oponovat, že máš talent?
Dovol, abych se zasmál, to, co jsi zatím předvedla u mě, nebo jako Inka, nemá s básní nic společného!
Možná máš talent na to černý nádobí, ale co se týká poezie, tak se zmůžeš jen na invektivy, a ty - věř, nebo ne, poetické nejsou. Jsi ubožák, zoufalec, jsi odstrčená od lidí, ale divíš se???
A právě jsem se domluvil s Análem a s Redakcí, že si na tebe posvítíme. Dnes jsi překročila nejenom Pravidla Totemu, ale hlavně moji trpělivost.
Než se toho ujme DIAZ, tak už nebudeme na NEPŘIHLÁŠENÉ REAGOVAT!
<reagovat 
 čtenář anička - 20.4.2019 > čtenář> A je a je!
<reagovat 
 čtenář Policejní tlampač - 20.4.2019 > j.f.julian> Doporučujeme nedovolovat, aby se ten halitózní stařec zasmál.

Opakujeme: Nedopusťte, aby pod jakoukoli záminkou otevřel svá smrdutá ústa!

Konec hlášení, rozejděte se.

<reagovat 
 čtenář eman - 20.4.2019 > čtenář> není. je to mrdka seschlá.
<reagovat 
 čtenář anička - 20.4.2019 > čtenář> tak to jo.
<reagovat 
Čtenář - 21.4.2019 > "Dnes jsi překročila nejenom Pravidla Totemu, ale hlavně moji trpělivost." Nejen!!! :)))
<reagovat 
Čtenář - 21.4.2019 > ~ DÁMA A MISTR ~


A nemoc za nemocí tam chodí,
a bakterie za virem,
tak lupenkou osypané,
a všechny staré jsou...

Smrad zprvu ještě nezahodí;
jen zůstat dojemnou...
cítí se chorobou povolané,
panenské vrásky vrou.

Je pro ně králem, nudláček;
jde fáma za fámou,
tak nade všechny zbožňované,
ač ví, že hrůzou jsou...

~

Princezny kráčí do poschodí,
hlavu si nelámou,
polibkem, vínem přivítané,
ostych se ztrácí s tmou...
(ostych se ztrácí s tmou
nudláku tohle je verš hodný fakt jen takovýho mantáka jako si ty)

Jen v jeho očích naděje blí,
konečně život oslabí,
roky své šedé, učekané:
„Miláčku! - Spolu!
Na zdraví chcou.

Šťastna pak dítě s Mistrem zplodí, (!!!)
dohodu nepsanou, (ni já se poseru nudláku)
postele stále neustlané,
všední dny netáhnou.

~

Ještě si lásku namlouvají,
nevěří, že by zapomněl,
nechápou, proč ten obrat v ráji,
ještě tak jiný nevoněl...
(VONAVÝ NUKLÁD, NO POSERU SE, POSERU)

Pak jednou zámek uzamčený,
za závěsem poušť cizích řas,
hnidy, jež byly ošáleny;
v kočárku dítě...
v srdci mráz! (HRÁZ, snáz atd)


VĚNOVÁNO:
jé ef nudliánovy


JSI NAHLÁŠEN šmuDLO:))))
<reagovat 
 čtenář Nadšený kritik - 21.4.2019 > čtenář> Jářku skvěle, skvěle!

<reagovat 
čtenář RESPEKT - 21.4.2019 > Super báseň, né ten hnus Anči, ale poezie Juliánova!
Respektuji vaše rozhodnutí a nebudu reagovat přímo na tu ubožačku. Je asi vážně nemocná. kolik jí tak je let?
Podle toho co píše jí není víc než 9 let.
I když debílci to tak mají vlastně...

<reagovat 
 čtenář KONSPEKT - 21.4.2019 > čtenář> Vrstevníci se vždycky neomylně poznají.
<reagovat 
čtenář POMPEKT - 21.4.2019 > Tak snad už vám stokrát nudláček řikal, že vám nebude nic řikat, néé asi? To je jako s tim jeho umíráním. Vyhrožuje smrtí zítra už deset let, chudák. Jak ten touží aspoň po soustrasti. Chudák. Podle toho co píše, si nikdy ani nevrznul, prostě nudláček Soplík, mezi Totemanama a načimi Aničkami zvaný Chudák.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.4.2019 > Juliáne, víš, co mě ještě napadlo.
Že my si stěžujem, že Anča Shemale Eman (konečně má jméno úplný) se vůbec nevyjadřuje k básním, ale jen se snaží dětinsky a zbaběle urážet. No jo, jenže, jak se teď snažila napsat rádoby poezii, a to jsem četl jen ten první paskvil, tak jsem dal Helen zapravdu, že to je Inka, ta se přece taky snažila zmrvit tvou báseň, a ta úroveň, mínus 5 bodů, byla naprosto stejná. Takže buďme rádi, že tato-tento Anča Shemale Eman nic nepíše!! A jak jsi kdysi psal ty o ní-ať si žere vlastní hovna, hlavně, že naše básně jsou čteny. Takže, já osobně jdu na plovárnu, pak mám pár masáží, no a večer do rachoty. Dnes mám 5 představení! Vždycky když v tom davu žen řve nějaká nadržená pidloočka, tk si na Anču Shemale Emana vzpomenu... Hlášku ti rád dám a Kerndlovou znám, tak to zrostředkuju... Eliška už tě omrzela? Chápu, už není pannou, tomu rozumím.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 19.4.2019 > analfagot> Anále, ty dneska perlíš!
Ok, Anča Shemale Eman ji vystihuje nejlíp!
Nene, na Elišku nedám dopustit, ta se ještě předvede. Na Terezu jsem připraven! A ať si ta špindíra Andula píše co chce, ať se pokouší klidně přetextovat mé básně, když sama bez fantazie nic nevymyslí, ale KURVA na svém účtu pod svým nickem!! Ať nekazí moji poezii stupidníma kecama o které nestojím a navíc je ani nečtu. Lidé bez talentu, kteří se snaží vyškrábat po zádech těch talentovaných jsou nesoudní a trapní. (všimni si, že jsem se obešel bez sprostých urážek, jako např. PÍČA, KUNDA, ZMRDKA, SVIŇA ap.) Jsem prostě velkorysý, zase se musím pochválit, teď se běžím obdivovat k zrcadlu...
<reagovat 
 čtenář Subliminální otazník - 21.4.2019 > analfagot> Luliáne, víš, co mě ještě napadlo.

Věta oznamovací, tečka. A to proto, že oznamovatel ví, že Lulián ví, co jej napadlo, neb je sám Lulián.
<reagovat 
 čtenář Perlivý anál - 21.4.2019 > j.f.julian> Anále, ty dneska perlíš.
<reagovat 
čtenář šokovaná a znechucená Anč - 21.4.2019 > Protože se stydíš za své jméno, používáš řadu nicků, budu ti říkat Ančo!
Juliána a teď i Analfagota sleduji již léta. Možná před 10ti lety bys u něj mohla najít chybičku, v současnosti ani omylem. Píšu o poezii, ne o češtině, to tě správně odkazuje na stať O kritice, kde hovoří o hnidopiších.
Tady té poezie moc není a tak jsem nadšená když je tu julián. Že se, ač znechucen Mistykusem, vrátil.
Jeho existenciální poezie je opravdu to nejlepší co je v současnosti k mání a myslím, že jeho chvíle teprve přichází...
Na rozdíl od tebe, já ho slyšela i svoji poezii recitovat a je to nezapomenutelný zážitek duše i srdce.

A tak mě zajímá, co jsi ty zač?
Opravdu jsem si dala již vícekrát tu práci, jestli třeba nemáš pravdu, ale dnes už vím, že on tě opravdu nikdy první nenapadl. On tě totiž ani nikdy neoslovil, což tě asi žere. Věřím tomu, co říká Analfagot, že ti asi někdy řekl pravdu o tvé "poezii" a tys to prostě neunesla.
Jenže, on nikdy nic nikomu nepohanil nebo neznechutil jako první. Když jsou lidé nesoudní a píší takové slátaniny jako ty, tak se nediv, že tě utře! Ale s vkusem a vtipně.
S tebe opravdu čiší nenávist a malost, jak často Julián připomíná.
Četla jsem tu tvojí, nevím jak to nazvat, prostě tu blbost a styděla jsem se za tebe. Já myslím, že jsi v pubertě a chci mít pochopení, protože dívky v tvém věku už tak prosté jsou.
Klobouček pro Juliána, že tohle ustojí, je vidět, že má opravdu zlaté srdce i duši plnou pochopení.
Analfagot je mladší, tak ten ti to, opět vtipně, vrací, s tím ale musíš počítat!

Děvče, jsi-li děvče, nepouštěj se do nerovného boje, který máš předem prohraný. Nemáš ani tu chytrost a nadhled zkušeného, nic neumíš-mluvím stále o poezii a opravdu, ale opravdu s vykřičníkem, se tu ztrapňuješ.
Tvá šance, když se pánové rozhodli tvé urážky nečíst, je odejít, vyšumět, vytratit se zadními vrátky.
Nám tu určitě chybět nikomu nebudeš!
Vzpamatuj se a zachovej, alespoň pro sebe, trochu hrdosti. Ony tyhle puberťačky totiž nakonec opravdu končí na fetu, či ještě hůře.

A poslední klobouček Juliánovi, že se takto rozhodl, myslím, že on to také cítí stejně, že by sis mohla ublížit, protože, a to se nezlob, na to s ním držet krok v debatě nebo vtipu fakt nemáš, a o poezii se radši vůbec nebavme, snad víš sama, že se ti prostě nedaří.
julián by řekl-VZMUŽ SE! Tak to ber s vtipem a věř, že někdy mlčet je víc než nesoudně ukazovat svoji inteligenci a zoufalství. Proč si nenajdeš nějakého jiného koníčka?
Mluvím s tebou jako zkušená žena, tak doufám, že zachováš respekt a nebudu terčem nějakých nadávek, já si myslím, že každý člověk se může změnit!
<reagovat 
 čtenář Člověk - 21.4.2019 > čtenář> Jestli se každý člověk může změnit, proč jsi furt stejný šulda, Luliáne?



<reagovat 
čtenář JUST - 21.4.2019 > Už jsem tu dlouho nic nenapsal, ale teď musím.
Šokovaná a znechucená Ančou! Já podepisuju každé tvé slovo!
Přesně to si myslím i já. Já poezii, stejně jako Anče, moc nerozumím, ale kdysi mě v práci kolegyně upozornila, že i tak si přijdu na svý, že je tu frajer, kterej umí utřít vopruzy a stalkery takovým způsobem, že ze smíchu nevyjdu!
Měla pravdu! Mně naopak bude mrzet, jestli Anča vyšumí a že Julián už s ní nekomunikuje, protože jeho humor nahradil humor Šimka a Gossmanna a nikde jinde se tak nepobavím. Je jistě jiná doba, tak je drsnější, ale pořád je to humor a ty lidi, co se odváží do něj jít jsou pěkně v prdeli. On prostě vezme ty jejich urážky nebo nejapný poznámky a obrátí je proti nim. Mně se líbí i ta poezie, je mi hodně blízká a srozumitelná, ale chtěl bych od něj číst nějaký román nebo tak něco, to by byl teprve nářez. Ještě bych dodal, že někoho s tak šťavnatou slovní zásobou jsem ještě nepotkal.
Závidím Análovi, že s ním chodí na pivo, asi bych byl v jednom kuse pobryndanej od smíchu, jestli je takovej i mimo Totem.
Jsou to strašlivý kontrasty, deprese a suchej humor, je to prostě BOŽÍ člověk.
<reagovat 
 čtenář CHLUST - 21.4.2019 > čtenář> Lulian for president!
<reagovat 
Čtenář - 21.4.2019 > NUDLÁČEK JE NA KAŠI, TAKTO O SOBĚ UVAŽUJE:
ale kdysi mě v práci kolegyně upozornila, že i tak si přijdu na svý, že je tu frajer, kterej umí utřít vopruzy a stalkery takovým způsobem, že ze smíchu nevyjdu!
Měla pravdu! Mně naopak bude mrzet, jestli Anča vyšumí a že Julián už s ní nekomunikuje, protože jeho humor nahradil humor Šimka a Gossmanna a nikde jinde se tak nepobavím. Je jistě jiná doba, tak je drsnější, ale pořád je to humor a ty lidi, co se odváží do něj jít jsou pěkně v prdeli. On prostě vezme ty jejich urážky nebo nejapný poznámky a obrátí je proti nim. Mně se líbí i ta poezie, je mi hodně blízká a srozumitelná, ale chtěl bych od něj číst nějaký román nebo tak něco, to by byl teprve nářez. Ještě bych dodal, že někoho s tak šťavnatou slovní zásobou jsem ještě nepotkal.
Závidím Análovi, že s ním chodí na pivo, asi bych byl v jednom kuse pobryndanej od smíchu, jestli je takovej i mimo Totem.
Jsou to strašlivý kontrasty, deprese a suchej humor, je to prostě BOŽÍ člověk.
<reagovat 
Čtenář - 21.4.2019 > HOTOVEJ NUDLÁK, FAKT NUDLÁK:
Ještě bych dodal, že někoho s tak šťavnatou slovní zásobou jsem ještě nepotkal.!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 22.4.2019 > čtenář> TY S TĚMA ZAVAŘOVAČKAMA, TY SI FAKT EXEMPLÁRNĚ VYPATLANÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter