Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Peregrin falcon
Autor: Patrik art (Občasný) - publikováno 18.8.2019 (12:12:40)
Kresba na a3 ink,penom z roku 2018


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 18.8.2019 > I samotný sokol je z toho na větvi.
<reagovat 
žaža (Občasný) - 18.8.2019 > Čím vyššia citlivosť, čím jemnejšia schopnosť, tým väčšmi sa človek vibruje maličkostami. Dokonalá "maličkosť"!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 19.8.2019 > líbí
Body: 5
<reagovat 
alice (Občasný) - 19.8.2019 > Tak řekla bych, že havran je řádově lepší. Ten tečkovaný styl se mi až tak nelíbí. Měl bys možná taky uvažovat o pozadí, na žádném tvém obrázku není?
<reagovat 
 Čtenář - 19.8.2019 > alice> Není možná! Je to vrána, ne havran.
<reagovat 
Patrik art (Občasný) - 20.8.2019 > Prdel možno bude :-D ale áno je to vrana a nie havran.je to staršia práca kedy som pozadie vôbec neriešil.
<reagovat 
čtenář Prdel - 19.8.2019 > Také bych uvažovala o pozadí. Úvahy o pozadí jsou tak vzrušující, když se správně pojmou.

Patriku, na příštím obrázku chceme prdel. Tečkovanou, čárkovanou, to necháme na tobě. I když tadyhle tvrdohlavá pAlice má výhrady proti tečkování. Ale chceme hlavně prdel. Ať je tam prdel. Co šoupneš na ni, to je tvoje věc.
<reagovat 
 alice (Občasný) - 20.8.2019 > čtenář> Jo, tys nám tu chyběl, a já, že se tu už dlouho nevyskytl nějaký magor....
<reagovat 
 Čtenář - 20.8.2019 > alice> Alice un Chained.
<reagovat 
 čtenář rybak - 20.8.2019 > čtenář> 


čtenář "Prdel" už asi dlouho potřebuje nakopat do pozadí :)
<reagovat 
Čtenář - 20.8.2019 > Snad taky něco umim, ale jak může někdo něco takhle nakreslit, to si vůbec neumím představit. Parádní je to.
<reagovat 
Čtenář - 20.8.2019 > Tydlenc ptáci jsou strašně chytrý. Mi přijde, že se ti to podařilo dostat i do obrázku. Smekám.
<reagovat 
čtenář citoslovce - 20.8.2019 > *smek!*
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 21.8.2019 >


líbí se mi ..o fous

méně než např. "Vrana"; .. :).
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Patrik art (Občasný) - 20.8.2019 > Ono sú tam určité postupy.ale ide dosť o pozorovanie samotného objektu a pochopenie o čo v nom ide.keď je jasno v tom tak sa zameriam na jednotlivé štruktúry ktoré budem robiť.trpezlivosť je hlavnou prioritou.
<reagovat 
 Čtenář - 20.8.2019 > Patrik art> Hele jestli si fakt u všech kreseb píšeš ty časy, tak je můžeš házet i sem. Tyhle detailní kousky musí být fakt titěrná mrdačka. Možná by to lidi zajímalo, jak dlouho ti to zabere. Mě teda jo :)
<reagovat 
 Patrik art (Občasný) - 24.8.2019 > čtenář> Dobre,ďakujem za radu.pri ďalších už uvediem aj čas ;-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter