Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
MÍ MRTVÍ (halóó, Anále, kde jsi, tady slavíme 13700 !!!!
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 26.8.2019 (08:00:17), v časopise 26.8.2019

~ „MÍ“ MRTVÍ ~
(M. Peškovi + V. Dlouhému)

A všichni jsou už mrtví,
jak běžel s námi čas…
Kdo nebojí se smrti,
slýchává ze tmy hlas...

~

A někdy se mi stýská;
na známé vzpomínám,
vidím je zase zblízka,
v mém srdci - žijí tam!

~

Svět podle nás se točil,
a v pravdě - vůbec ne,
nikdo se nerozloučil,
kdo poznal jací jsme...

~

Chodívali jsme podle řek;
snad budem´ kluky zas,
v blízkosti smrti pohled změk´,
„kdos“ prostřel hlínu v nás!

~

„Ten mrtvý už se nepídí,
zahodil světský pin;
dal vale orgiím.

Já k stáru vidím do lidí,
už nežiji, jen sním…
Těm mrtvým závidím!“


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář j.f.julián - 26.8.2019 > Neoslovuj mě dudlo, tak mi směli řikat jen u nás v dobrý partě.
<reagovat 
Čtenář - 26.8.2019 > nejedna sklenka dodna a julián je bedna. kristepane
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 27.8.2019 > čtenář> Dekuji
<reagovat 
čtenář Jitka z Brna - 26.8.2019 > V čem myslíte že jede?
<reagovat 
 čtenář Anička - 26.8.2019 > čtenář> Klasika, levnej chlast. Upíjí víno z otevřenejch láhví, co spoluosadníci v tom jejich pečovateláku nechávaj na chodbě ve společný lednici.
<reagovat 
 jfj (Občasný) - 26.8.2019 > čtenář> Na tvém místě bych spíš řešil s kým. A jezdím v Toyotě se Sagvanem Tofin. Joo, Tofi, Langoš, to byly časy. Vy ale nikdy nepochopíte, co jsme my obdaření kluci zač, protože nikdy nevybřednete z jalové kaše, kterou vám osud ukuchtil místo jáhel.
<reagovat 
 čtenář Tereza Lichá-Skoupá - 26.8.2019 > j.f.juIian> Toy Ota? Máš nafukovacího Otíka a jezdíš ho? A jak často ho aspoň propláchneš? Prasáku slizáku, fuj!
<reagovat 
Čtenář - 27.8.2019 > nectou chti. to víš že jo. půjčku. tobě. jsi magor.
<reagovat 
 čtenář Radovana Vana - 27.8.2019 > čtenář> Přesně tak! Ať si skočí na Otíka a neobtěžuje nás při čtení krásné totemové poezie. sprosták ošlivá hloupá.
<reagovat 
 čtenář Emma Watson - 27.8.2019 > čtenář> Přesně! Ať si udělá na peškovi lálovej uzel. Přesně! DRON!
<reagovat 
Čtenář - 27.8.2019 > A teď si představte, jak si ten blbec asi myslí, že každá z těch Ema Van je konkrétní ženská, že se mu sice posmívaj, ale jemu. Takovejch už má v představách jen ode mě 20. Vlastně jsem si zpříjemnil onanisticjý zbytek života. Existovat spraedlnost, za zkvalitnění jeho magora života bych zasloužil minimálně jednorázovou odměnu. Ale co chtít od něj. Uf. Představte si co to musí bejt za potvoru. Ten pupek, koukněte, ty vole, celej sagvan, fakt, celej sagi luki a josef bek v jednom.
<reagovat 
čtenář pavel marťan - 29.8.2019 > Nádhera.
<reagovat 
čtenář Jitka z Brna - 26.8.2019 > Mně se nejvíc líbí Chodívali jsme podle řek. Myslím, že to byli první ekologisti: judla nudla, vašík klaus, tomáš klus starší a nejstarší, libuška voborníková, jirka kabanos a mirek utřinos, pak ještě dvakrát třikrát dudla, on byl rychlej a rychle je všechny oběhl auž byl zase vepředu, velerybu v ploučnici jednou našli, se sagim ji tahali za ocas, nudla a sagi a asagi a agassi, celá ta jejich grupa.
<reagovat 
 Čtenář - 30.8.2019 > čtenář> Koho si myslíš, že ty tvé závistivé kecy zajímaj, ty MASTODONTE?!
<reagovat 
čtenář Právník - 30.8.2019 > Žaluji j.f.šuliána, že si přivlastňuje dílo svého mluvícího papouška. Jsem pověřen klientem, který se podepsal jako:



LORA



<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 30.8.2019 > Nadherne Jaromire, nekdy neco vydej. Smutna, ale mam presne takove vzpominky na nektere..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 30.8.2019 > Martin> Díky, pracuji na tom...
<reagovat 
čtenář Miloš Seman - 1.9.2019 > E??? A v tom časopise kdo ještě bude? Tak tenhle, dobrá. A ti další? No vy už jste se asi tady všichni zbláznili, ne???
<reagovat 
čtenář Jitka z Brna - 1.9.2019 > Martin (Stálý,Redaktor) - 30.8. > Nadherne Jaromire, nekdy neco vydej. Smutna, ale mam presne takove vzpominky na nektere..
Body: 5
Doporučil
<reagovat 
 čtenář Jitka z Brna - 1.9.2019 > čtenář> Nemel a vyhledej totem:((())))) blb
<reagovat 
čtenář M. - 1.9.2019 > Původně jsem si myslela, že Julián přehání, nyní mě až mrazí, jakou má pravdu v popisu Malých lidí. Nikdo o životě a jeho strastech neumí tak psát. Zaslouží si jen úctu a poděkování za krásné verše. Hlupáků je vždy hodně okolo Velikých lidí.
<reagovat 
čtenář Miloš Seman - 1.9.2019 > :/, dobrá, nechal jsem se nachytat. Tak se tu dívám jakýže to vlastně časopis, a o no poslední číslo vyšlo před deseti lety. Netušil jsem, že si tu ze starců střílí i redaktoři, dobrá partička tu jste, všichni, jen co je pravda. Že se všichni nestydíte.
<reagovat 
 čtenář Jitka z Brna - 1.9.2019 > čtenář> Co je ti do toho, starej se o sebe. Nevidíš? I hlavní redaktor a už sere i na diakritiku. Sem došel svět literatury, to je konec. A tak je dobře. Než špatně, lepší nijak.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 1.9.2019 > čtenář> Chacha, svět literatury? Copak ty víš o literatuře, mastodonte?
O poezii nic, to už jsi se předved! Ta závist na úspěch juliána tě fakt pohlcuje! A to je celej příběh, pane NÝMANDE. Stať O kritice je fakt o tobě, to byla trefa Totemu. Vždyť ty ani neumíš vyhledat Totem!
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 1.9.2019 > analfagot> Též nechápu, proč mu pod ty říkanky tak blejou. Je to evidentně starý smutný pán, který se snaží pižlat básně. Že ho zdejší redaktor bez vkusu pochválí, to je zcela v pořádku. Všichni by ho měli chválit. Ať tvoří. Kdo si hraje na básníka, nezlobí.
<reagovat 
 čtenář milec redaktorů - 1.9.2019 > čtenář> Málem jsem si mozek zlámal, abych pro podobný názor našel důvod a víru. Bohužel to ale fakt nejde. Pokud je někdo ubezpečován, že co neumí, zas tak blbý neni, stejně to dál "žije" ve podvědomí postiženýho, je to lež, co prolejzá vším a - jednou se i provalí. Každý má předpoklad pro něco a dokud to nenajde, měl by hledat, ne se ubezpečovat ve vhodnosti nevhodného. Judla tu bude na světě ještě třicet let stražit, to tyhle vyhrožující smrti vždycky, a místo aby si někde našel opovídající uplatnění, bude ho pro zachování svýho serveru vychvalovat falešnej odborník. Takovej lidskej, redaktorsky hodnej, že? Tydle jsou neškodlivější všech.
<reagovat 
 čtenář ZDŠ LITOVEL - 1.9.2019 > čtenář> Stalkere, konečně ses přiznala, co tě trápí, julián měl zas pravdu! Takže Totem-redaktor a julián, ti řekli pravdu o tvém nadání a umění!!! Radši ukaž kozy, abychom se nasmáli, když si své velké umění hanbou smázla!
<reagovat 
 Čtenář - 1.9.2019 > čtenář> Nejčtenější příspěvky tohoto týdne smazala redakce. V zákulisí kolují zvěsti, že jsi naříkal, kvílel, lamentoval a vyhrožoval sebevraždou tak dlouho, až se nad tebou slitovali. Koneckonců i to pohlazení od Martina je taková úlitbička tvému egíčku, abys na chvíli secvakl protézu.
<reagovat 
čtenář anička hlístička - 1.9.2019 > Ach jak bývalo krásně na totemáčku a dneska tohle. Fuj nudla, fuj redaktor. A tací krásní lidé tu bývali. Šikovní. Kovář, Pokdkovář, Zední, Bědník, Stolař, Smolař, vzpomínáte, tací krásní lidé. A dneska už jen tohle prase. A kdo za to může. Ti, co vychvalují blby a ještě tvrdí, že to dělají z lásky. Ach jak já milovala toho, jehož jméno pro velikost ani vyslovit si netroufnu. A místo něho prase. Judla prase. Ach.
<reagovat 
čtenář Jitka z Brna - 1.9.2019 > omluv se nudlákovi.
<reagovat 
čtenář Jitka z Brna - 1.9.2019 > omluv se redaktorovi
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.9.2019 > Někdy mně to Análku u piva přeložíš-proč mi píšou nepřihlášení, když už i totální kretén ví, že je nečtu?? Nečtu ani naše ukradené nicky+navíc všichni víme, že to píše nevyrovnaná schozofrenička Bohuna Houskavá, takže jak libo-píšeš to zbytečně, já to míjím a
<reagovat 
 čtenář já to míjím a - 1.9.2019 > j.f.julian> ...zbytek zůstal nevyřčen. Že by se pod tím starým lhářem konečně rozestoupila zem a
<reagovat 
 čtenář kryšpýýn - 1.9.2019 > čtenář> Nikolivěk. Nudla má nového ochránce, samotného redaktora. Ten už smazal nečtenějšího autora totemu za posledních pět let, zendricha. Ten to dostal, zendrich. A ted smaže mystikujse a z nudly udělá taky redaktora. Vrátí se dobré časy totemu, už brzy. Už včera to tu bude.
<reagovat 
 čtenář Jitka z Brna - 1.9.2019 > čtenář> Řekla jsem ticho!
<reagovat 
 čtenář kryšpýýn - 1.9.2019 > čtenář> Promiň Jíťo.
<reagovat 
 čtenář Jitka z Brna - 1.9.2019 > čtenář> omluv se nudlákovi.
<reagovat 
 čtenář kryšpýýn - 1.9.2019 > čtenář> promiň ňudlo.
<reagovat 
 čtenář Jitka z Brna - 1.9.2019 > čtenář> omluv se redaktorovi
<reagovat 
 čtenář kryšpýýn - 1.9.2019 > čtenář> promiň Peťuláku
<reagovat 
 čtenář Jitka z Brna - 1.9.2019 > čtenář> rozchod!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.9.2019 > j.f.juIian> kradeš mi nick? je mi to fuck, fekále, rád si vezmu tvé kačeny za invaliditu!
<reagovat 
 čtenář potupený kreativec - 1.9.2019 > j.f.julian> Zvítězil si Jardo, tohle už nikdo nepřekoná: takže ty zažaluješ totem, bohunu a tepláka za to, že ti nevhodnými komentáři pod díly poškodili zdraví!?!

ZVÍTĚZIL SI, SMEKÁM, TOHLE BY NIKDO NEVYMYSLEL.
<reagovat 
 čtenář potupený kreativec - 1.9.2019 > čtenář> Ne, to je pořád málo. Zažaluj ještě Diaze, že za všechny ty statisíce cos mu dal, aby nás vystopoval a ztrestal, nevylezl ani na chvilku z tvý hlavy. Tak to udělej.
<reagovat 
Čtenář - 2.9.2019 > Je to krásné dílo Rosťo. Já jsem měl taky jednoho kamaráda herce, a taky bych mu chtěl napsat pochvalnou báseň, protože herci, kdo se s nima zná, to je prostě lepší člověk, a já jsem lepší člověk, protože jsem se s tim hercem znal. On i zpíval: berany berany duc, když jsem husy pásala, no jak řikám, herec jak nudle. Tak mi pomož prosím. Jak se taková píseň a ne li snad báseň píše? Odpředu? Ty to musíš vědět, když už to umíš. Tak jak? Pro ty naše české herce, jak už řikal werich, musíme něco udělat. oni a jejich obdivovatelé, ne li kamarádi, jsou kořením života.
<reagovat 
Čtenář - 6.10.2019 > VŠICHNI, CO SI TADY DĚLÁTE SRANDIČKY ZE STARÉHO ZLÉHO ČLOVĚKA, PODÍLÍTE SE NA ZLU. S KAŽDOU VAŠÍ VÝTKOU HO „POSILUJETE“, ABY JEŠTĚ VÍC ŠKODIL A SÁM SEBE TRÁPIL. BUD S TÍM PŘESTANTE, NEBO SI DÁL DO PODVĚDOMÍ UKLÁDEJTE DŮVODY PRO VLASTNÍ UTRPENÍ. A AŽ BUDETE STAŘÍ, VRÁTÍ SE VÁM TO. BUDETE JAKO ON.
<reagovat 
 Čtenář - 6.10.2019 > čtenář> To je velká moudrost. Julíku, už si kvůli tobě nebudem kurvit karmu. Zůstaneš tu dočista sám.
<reagovat 
čtenář Sto - 1.9.2019 > Tak tohle, co tu vopruzuje, to je teda mindráček, takovej ubožák bez sebevědomí, ten ani nevyleze z kytu, aby se mu nesmáli. Nemocnej úchyl!
<reagovat 
 Čtenář - 1.9.2019 > čtenář> Spíš bedna kitu-Bohuna!
<reagovat 
 Čtenář - 21.5.2020 > čtenář> Proč mu to bodujete? Vždyť on již od 30.března 2015 žádnému sobecky nehodnotí a neboduje, a i kvůli němu jde totem do kopru
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter