Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
OPAKOVÁNÍ pro hloupé - nikdy jich není dost!
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 21.9.2019 > DOBŘE JÁ! TREFA, SUPR TREFA, GRATULUJI!!! A hned na první dobrou Bohuna!! Dneska mám den, to cejtim!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.9.2019 > Jak já to dělám, Bohuno, ty jsi Mystiflusovi nevěrná? Já ti opravdu nemohu nabídnout, to, co on...

Tak si vylepšíme vkus děvenkou mého rozměru...
https://youtu.be/nhyy3cTUhbM
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 21.9.2019 > Tak to je přesný, Bohuna jak v zrcadle!
Doporučil 
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 21.9.2019 > Na moji chlupatou lásku prosím nesahat, tu kozu klátím já!
Doporučil 
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 21.9.2019 > To jsem napjatej jak tohle bude ta otylá sviňka parodovat...
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 21.9.2019 > Ty citáty jsou super. Kde si můžu koupit ty knihy?
<reagovat 
 Čtenář - 21.9.2019 > čtenář> A jak se jmenujou ty knihy?
<reagovat 
 Čtenář - 21.9.2019 > čtenář> Ony momentálně nejsou na skladě.
<reagovat 
 Čtenář - 21.9.2019 > čtenář> Vyprodané?
<reagovat 
 Čtenář - 21.9.2019 > čtenář> Tak určitě.
<reagovat 
 Čtenář - 21.9.2019 > čtenář> Jen si nech ty ironické úšklebky. Já jsem čekala celou noc, až otevřou Librex s nejnovějším počinem j.p.hudliána, a měl jsi vidět, co nastalo, když ráno ostraha zvedla titanovou mříž. Celá fronta okamžitě vběhla dovnitř a jeden přes druhého řvali, "kde je poslední z dvaceti juliánových knih?"

A v tu chvíli takový chlapík od rány, vůdčí typ s useknutou bradou, ukázal do nejvyššího regálu a zařval "snaží se nás od ní udržet co nejdál, hajzlové!"

V tu chvíli se ozvalo z tlampače "vážení zákazníci prodejny Librex, na všechny se dostane, uklidněte se."

Jenže dav na to po probdělé noci neměl náladu. Rozkýval štafle s plničem regálu a zmocnil se krabice s dosud nevyskládanými výtisky Juliánovy knihy "S ním či bdím?", která pojednává o neuvěřitelnosti života s géniem.

A já už jsem jeden výtisk držela, ale v tu chvíli mě někdo surově popadl za rameno a třásl se mnou tak silně, až mi povolily svěrače. A najednou otevřu oči a čumím do úplně holého stropu, v posteli, která hryzla jak tesilky od babičky.

A uklízečka říká, "Julián, blázne posraná, tak já s tebou zatřesu, aby ses laskavě odvalil z těch svých pravidelných hoven, a ty se ještě naschvál pochčiješ?"

A mlaskla mě smradlavým mokrým hadrem, svině. Ta na rozdíl ode mě rozhodně není největší fanynka imaginárního génia fjkuřmiána, dokonce ani ve snu.




<reagovat 
Čtenář - 21.9.2019 > Dělám úklid a tak jsem ji oprášil a vložím.
<reagovat 
 Čtenář - 21.9.2019 > čtenář> Když už cituješ klasika neoblbonismu, tak se aspoň přihlas.
<reagovat 
čtenář Jana - 21.9.2019 > Ten chvístek zjevně trpí bludy o své důležitosti, kdo to v něm vyvolal? Zahráváte si se zdravím blázna, lidi, nechte toho.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.9.2019 > https://www.youtube.com/watch?v=c8bpJYCy8hA&list=LLJ6Pjhu8Risu8M-A74Bk8eg&index=13&t=0s
<reagovat 
Čtenář - 21.9.2019 > četl jsem jen úvod - víš tedy, že tě maj všichni v piči, že píšeš jen pro prasata. kdyby si hlavo byl schopen aspoň trochu domyslet co píšeš... ale nejsi.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 4.10.2019 > čtenář> Takže jsi přiznala, Bohuno, že jsi prase?
😁😁😁😁
Děkuji a neblbni, dnes už jsi to četla 33x!!!kdybys jen věděla, co ti neprozradím! (zatím)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter