Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MÁ KREV
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 8.2.2020 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 8.2.2020 >


.. .
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 9.2.2020 > Jaromíre, vím žes rok nic nenapsal, respektive asi 200 básní jsi přepsal což je stejný jako s D1, v podstatě jsi napsal nové, ale jsem za tebe šťastnej a za mě nešťastnej. Tyhle 2 nový fíky jsou skvělý, i tematicky, obsahově jsou zas o kus dál než tvé knihy, je v tom nadhled nad životem i pokora, tvůj cynickej humor, kterej je pro lidi stravitelnější. Bohuna tě jistě obviní z fňukání, ale kdo se dostane dovnitř básně a tvýho myšlení, tak změní názor.
Chtěl bych mít "na konci" tolik síly jako ty.
Ale to hlavní a pohlavní je, že už zejtra dáme kořalenku. Jaké by asi byly tvý básně za 10 let... když už teď jsi z mýho pohledu dosáh na vrchol. Bohuno, říkám z mýho...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.2.2020 > analfagot> díky brácho, potěšíls mě, ano zítra to zahučí, mám obrovský dluh vůči alkoholu, 14 dní makam na sucho, vrozená zodpovědnost se tomu říká... často mi komplikovala život...
Za 10 let bych se asi posunul, možná bych konečně dosáhl na umění "svých" básníků, ale to už nikdo nikdy nezjistí.
Měl jsem asi překonat lenost a začít psát ve 20 letech a ne ve 40... kdo ví, v knize to popisuju tak, že všechno v životě je jak má být, že Wolker ajp (možná jsem teď vymyslel novou vlastní zkratku - a jemu podobní)naplnili svoji misi, že vše je předurčeno a vše je dáno a marno, jak říká Šalamoun a taky Karásek, potažmo tedy i já, že kdybych psal dřív, což jsem vlastně psal, jenomže opit a nedalo se to číst po vystřízlivění, tak bych musel psát tzv krásné verše (což je také mé popsání veršů) a to jednak neumím a možná proto mě ani tak neoslovují, že jsem si tedy musel prožít život (peklo) abych mohl psát existenciální věci. Nu nic, jestli nám zítra chlast a holčičky dovolí, tak o poesii poplkáme...
Ale znáš to - sláva... (dělám si prdel, Bohuno! Tedy jen s tou slávou)
OK, 14 hodin pondělí, proběhnem podničky na Letný a pak Hany Bany, casinko a pak sólo pro Jaromíra noční Prahou, no a pak už jen pláč, smutek, špatné svědomí a čekání na smrt!)
Zdařbůh, kudrnáči.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.2.2020 > Anále ještě něco, já jsem dnes v noci objevil pro sebe tuhle kapelu. Připomíná mi to mládí a taky Raveonettes, dávám jen ukázku...

https://youtu.be/pZ31pyTZdh0?list=WL --- https://youtu.be/pQEYSptbXh4 --- https://youtu.be/pQEYSptbXh4?list=WL --- https://youtu.be/tLqfkSTtEAI?list=WL --- https://youtu.be/ZjHNKA-Dq2U?list=WL ---- https://youtu.be/1D8aKqhkhfI ---- https://youtu.be/xtaxpCCKFy0 ---
<reagovat 
 Čtenář - 9.2.2020 > j.f.julian> Tak to budou postkoitální rakovinotvorky určitě nadšené, že je konečně objevil někdo významný. Navíc v noci. Až pochopí, že je dostaneš na slovutný Totem, nadšením tě vykouří. Bohužel ne odtud.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.2.2020 > čtenář> e vidět, že jsi inteligent a na to já prostě nemám, omlouvám se, že v tomto geniálním dialogu nebudu pokračovat!
<reagovat 
 Čtenář - 9.2.2020 > j.f.julian> Judla je zatížený na dementní monology.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 9.2.2020 > čtenář> Bohuno, když spolu hovoříme tak je to dialog, ne mobolog, rád jsem poučil tu, kterou zbodal debil!!!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 9.2.2020 > čtenář> Bohuno, když spolu hovoříme tak je to dialog, ne monolog, rád jsem poučil tu, kterou zbodal debil!!!
<reagovat 
 Čtenář - 9.2.2020 > čtenář> Rozumíš? Judla tu hru na vícero identit bere smrtelně vážně. A kdo si hraje, nesere.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.2.2020 > čtenář> hloupoučká, nejsme všichni jako ty, já nemám zapotřebí se vydávat za někoho jiného! a víš proč? protože tvořím, na rozdíl od hnid, které nic neumí a jen trolí!
Věnuj se tomu kdo tě bodá a nepleť se do dialogu dvou dospělých autorů, je to trapné a nic nám to nepřináší, slovy Zkoušky-nepřispívá to našemu čtení! už nevotravuj, budem až pozítří, nejdřív...
<reagovat 
 Čtenář - 9.2.2020 > j.f.julian> Ano. Tvoříš další a další trapnoidentity, které vždy zmizí spolu s tebou a s tebou se zas objeví. Naštěstí si teď pár dnů odpočinem.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.2.2020 > čtenář> a ty to proto dokola a dokola čteš, viď?
že tě huba nebolí, trapná jsi spíš ty, ale plkej, kecej, stejně budeš číst! Abych radši zvýšil tisk mé knihy...
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 9.2.2020 > Blbko Bohuno, hodně si protiřečíš. Chápu, že jsi hloupá, ale co tu předvádíš hraničí se schizofrenií. Ty patrně nevíš co dělá jiná tvá identita.
Je mi tě líto, ale skládat se na tebe nebudeme!
Chceš mít od Juliána klid?
Tak ho přestaň stalkovat, číst a prudit!
Tak prostý, viď?
Kdybys tušila jak jsi nudná a trapná, tak už bys na Totem nevlezla! Jsi nudná a tvá hloupost už dávno není ani vtipná, naopak, stydím se za tebe a nechápu, jak takhle hloupá … se vůbec mohla narodit a že se naučila číst a psát!

Juliáne, souhlasím s Analfagote, je to krásná báseň a rozhodně není pro děti a puberťačky!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.2.2020 > 1 helen> To říkám už léta, nikdy neodpověděla, jí evidentně sexuálně vzrušuje jen trolit, ona o odpověď ani otázky nestojí, prostě psychotička, nevyzrálá hysterická pubescentka, nemá cenu to řešit.
GRATULUJI jí k debilovi, nic to však nepomohlo...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.2.2020 > 1 helen> To říkám už léta, nikdy neodpověděla, jí evidentně sexuálně vzrušuje jen trolit, ona o odpověď ani otázky nestojí, prostě psychotička, nevyzrálá hysterická pubescentka, nemá cenu to řešit.
GRATULUJI jí k debilovi, nic to však nepomohlo...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 10.2.2020 >
<reagovat 
Čtenář - 9.2.2020 > Judla menstruuje, tak buďte ohleduplní.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 10.2.2020 > čtenář> Bohuno, ty rajdo odulá, už to hučí na Letný! Julián to roztáčí v monstrstylu, za chvíli dorazí holky z gymplu, padne některá lahvinka, pak ruletka-nasedni a jeď!! Nasedni na ZERO! Protože ty nula si, ty roštěnko naklepaná, jdu do díla... KDO NEPIJE-NEŽIJE, doroto vopálená! VŠECHNY VÁS CHCI, CELOU NOC BYL NA STRÁŽI A TEĎ TO DO VÁS NAPUMPUJEM, VY MARFUŠI UŠATÝ!
<reagovat 
 Čtenář - 11.2.2020 > analfagot> Judla menstruuje, tak buďte ohleduplní.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.2.2020 > říkal Lasica
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.2.2020 > kecy a ostýchavosť nejsou namístě
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.2.2020 > ty musíš vědět, ty vyteklá ropucho, že tohle je válka!
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 11.2.2020 > BOHUNO, MY TĚ ZA CELOU LITOVEL VXZÝVÁME - VOKAŽ NÁM TU ZCVRKLOU MOKROU ŽÁMU A TOHO VYTAHANÝHO LAJDÁKA!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter