Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na Valentýna
Autor: netWoor (Občasný) - publikováno 14.2.2020 (07:53:28)
Samota srdce žádá změnu.
S psaním na kousku pergamenu,
stojím na břehu Vltavy.
Pošťák, co nikde nestaví.
Snad lístek v láhvi zanese ti.
Všechny mé touhy jako smetí,
vymet jsem do pár písmenek.
A ty pak svěřil matce řek.
Ta bývá líná, jinde chvátá.
Snad i tak najde adresáta,
snad některá si nohy zmáčí.
A jak mě najde? Přece stačí
vyrazit zvolna proti toku.
Snad cestou nepotká víc cvoků.

Žblunknutím láhev malou řeka
přijala do své náruče.
Napřed jí etiketu svléká,
pak kol ní kreslí obruče.

Kachna v mlází se trochu lekla,
když čistila si peříčka.
Kdyby se zeptal, by mu řekla,
že za rohem je čistička.


Poznámky k tomuto příspěvku
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 14.2.2020 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 14.2.2020 > oceňuju rýmy a vlastně vše, povedené to máš.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.2.2020 > zdar, kucí ze základky mě upozornili, že byla řeč o mně...
Proboha, neposlouchej ty plky rádobyzasvěcený blizny která nic neumí. Vůbec se neomlouvej za své verše, NIKDY, a v tomto případě nic neměň, je to cajk.
Udělej si obrázek u HLÍNY ANALFAGOTA, co ta zmatená Tonda pod nickem Poslední Inka napsala a zvaž sám, zda-li báseň např. někde drhne ap. U mých to píše furt, ale nechci se vnucovat. Vydrž, neomlouvej se za jazyk, tvar ani použitá slova, neříkám neposlouchej kritiku, ale právě tady poznáš kdo a proč tě krizizuje! Tedy jen ze žárlivosti a zášti, v podstatě právě kritika neumětelů je potvrzením tvé správné cesty, zdar jar
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 16.2.2020 > I když říkáš, že klasiky nečteš, tok veršů připomene jednoho z nich. Mám tím na mysli styl, ne věcnou inspiraci. Už jsem si myslel, že to tentokrát bude vzorné. Ale ty poslední strofy! zřejmě příliš popícháš do cíle. Podle teorie by to bylo v pořádku, jen do huby to nějak nejde. To "by mu"v předposledním verši!Obtížně se přednáší. A v závěru tuplem. Zejména u veršů založených na překvapivé pointě, jako jsou ty tvoje. Asi by bylo lepší "hned by". Ještě bych připomněla nekrofilní báseň z Písmáka. Je skvělá.Přes čáru? Možná. Ale Erben se s tím také nemazlí. Pravda, má tam protiváhu. Ta ti zatím chybí. I tam byl, pokud si vzpomínám, v závěru nějaký drobný kiks.
<reagovat 
 netWoor (Občasný) - 17.2.2020 > zkouška> :))) děkuju. V posledních dvou strofách měním styl rýmů a pleskám tam relativně básnický výrazy (kol atd.), aby to znělo romanticky, než přijde rozuzlení. Tvé hned by asi zní líp, ale znáš to, člověk se na něco upne ... :)))) navíc, nejsem básník, jen vypravěč. A za kritiku moc děkuju ...
<reagovat 
 ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 17.2.2020 > zkouška> zkouško, nás zaujalo spíš to, že tu chvíli vystupuješ za babu a pak za chlapa!? ty budeš asi hodně ujetej shemale...
Jinak tvůj komentář je úplně mimo, je vidět, že poezii nerozumíš a neumíš ji číst!!
My si spíš myslíme, že to kritizuješ, protože to julián pochválil a jak už všichni ví, julián je na rozdíl od tebe autor a ne jen kecal!
A teď k tobě autore, na něco jsme se ptali, tak by byla slušnost odpovědět, abychom své dílo o Zkoušce mohli upravit i k obrazu tvému.
<reagovat 
 netWoor (Občasný) - 18.2.2020 > ZDŠ LITOVEL> Sorry, já sem moc nechodím a nějaký ty svoje blbiny sem vkládám jen sporadicky (denně dávám nějakou kokotinu jen na Liter), nějak se mi tady blbě orientuje. Du najít, kde ses na co ptal.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.2.2020 > četl jsem znovu a úplně cajk! Bohuna či Zkouška=1 osoba, ona když v básni změníš rytmus, tak je zoufalá, je zvyklá na jednoduvhé rýmovačky s prostým metrem (metrum), takže tohle je nad její síly... to jen na vysvětlení. Já to přečetl hladce a je jasné, že takovou báseň, která má nejednoduchý rytmus, ale především větší hloubku musíš číst vícekrát, ale říkej to Otylé Bohuně... a výraz - by mu řekla je super, prostě super, ale jen pro toho, kdo rozumí verši a melodii, kdo si nemusí počítat slabiky. Vím, že není vyloženě tvůj, ale já oceňuji ten cit na místě kam opravdu patří a přitom pozvedává poetičnost. Hned by-to by napsal každý trotl! já jsem si tu báseň uložil za 1 - je skvělá 2-patrně jako ukázku komentu, který je zcela mimo a bude aspirovat na BLBA měsíce. Máš ZATÍM alespoň štěstí, že ti nenadává, ale to se po dnešku asi změní, sorry, nelze mlčet když někdo znásilňuje talent!
<reagovat 
 netWoor (Občasný) - 18.2.2020 > j.f.julian> Děkuju za reakci. Mým přáním je zejména spíš rozesmát, většinou se snažím zveršovat nějaký vtípek, co jsem si buď sám vymyslel nebo někde čet.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 9.5.2022 >


:):)


Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter