Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
RADA KRITIKŮM POEZIE
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 24.4.2020 > Dík za echo. Ty to dneska bereš hlava nehlava.
Vona steně zakýhá, nebo zahýká...
podepisuju a jistě nebudu sám...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 25.4.2020 > Zase nic nepochopila ta povrchní husa... neumíš ty kreaturo číst mezi řádky?
Děláš si zbytečný naděje, na tebe zbyde ten bezduchej mystikus, dva idioti k sobě pasujou!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.4.2020 > HH nečtu, jen mám obavu, když neudržíš 1 myšlenku a musíš to psát na 4x,tak asi neudržíš ani moč, tak to sorry, hledám asi jinou ženu...
<reagovat 
 Čtenář - 25.4.2020 > j.f.julian> básník nudlek hledá na totemu ženu. aha, tak proto tu je. a tím se, společně s jeho alkoholismem, vysvětluje vše. zn: EGIL NADEVŠE
<reagovat 
 čtenář kodet - 25.4.2020 > čtenář> Trapko, každej velkej umělec je alkáč, to je normal, ale ty si jednoduchá fetka a to je mnohem horší. Snažíš se najít nějaký chyby na člověku na kterym visíš jak vosa na cukrovym klacku, jenže, kdo umí, má náš obdiv. Ty umíš hovno a jen dokazuješ, že tenhle článek popisuje TEBE a jedinej, kdo se v tom neorientuje, jsi zase jenom TY!
<reagovat 
 Čtenář - 25.4.2020 > čtenář> jistěže julku. a teď ještě tu sagvanovi, jo? o sagym, peškovi lálovi, julkovi a egilovi. TAK mám totem ráda:)))
<reagovat 
 Čtenář - 25.4.2020 > čtenář> Jaromír dokazuje, že ne každý alkáč je velký umělec.
<reagovat 
 Čtenář - 25.4.2020 > čtenář> ano ano. a už se omluvil eduardovi a václavovi havlovým? ne? no tak ještě chvilku počkáme... :)))
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.4.2020 > ...a ty nám dokazuješ, že neuneseš něčí slávu a úspěch...
GRATULUJI nejenom za sebe!
<reagovat 
 Čtenář - 25.4.2020 > j.f.julian> ano ano, všimla jsem si. na písmáku ti dala tip jedna uživatelka. očividně max den před sebevraždou. s takovým úspěchem se opravdu nezvládne vyrovnat nikdo. no. jsi prostě nudle zlá a blbá. a už ses omluvil egilovi?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.4.2020 > Zkouško, všichni čekáme na tvoji odpověď Miroslavkovi u jeho posledního díla. Dej si záležet, i já tě bedlivě sleduji...
<reagovat 
 Čtenář - 26.4.2020 > j.f.julian> tak tak julku, pěkně čekej. a představuj si, že jsi osm. minimálně.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.4.2020 > Diazi - BON!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 24.4.2020 > Einstein pravil, nelze-li to říct jednoduše a stručně, je to pravděpodobně hloupost.

Jsi na amatérském litserveru. Kritizovat tě může každý, jak se mu zlíbí. Pokud fakt myslíš, že můžeš komukoli ordinovat, co by měl, než se ti vysměje, zasloužíš a sklidíš další posměch.
<reagovat 
 Čtenář - 24.4.2020 > čtenář> Jarda má jasnou představu, jak by mu lidi měli líbat řiť, kterou demonstruje na svých náhradních a doplňkových účtech, z kterých na sebe pěje chválu. Je jenom vaše vina, že se po nich neopičíte. Kvůli vám musí patlat tyhle strašné žvásty, navíc v tragikomické naději, že to snad tentokrát zabere.
<reagovat 
Čtenář - 28.4.2020 > JE TU ASPOŇ ASPOŇ JEDEN ČLOVĚK, KERÝHO BY NUDLE NEPOVAŽOVAL ZA BOHUNU? UŽ NE. VŠICHNI JSOU VYPÍTKOVO ALTERNIKY, ZBYTEK JE BOHUNA. podle mě tenhle chudák píše, jen když nemá na krabičáka. což je koukám často. já jsem lidumulka, já bych mu ze státního dala na litr kořalky denně, by si s tim někam zalezl a byl by pokoj. na rozdíl od většiny totiž nudlu především lituju, vy ostatní, zejména redaktor martin, si ho sice hýčkáte, ale proto, že sice mektá sprostý nesmysly, ale jimi obstarává víc jak 70% zdejšího blafání. panstvu jde jen o návštěvnost a bez nudleho by totem nepokryl ani náklady na udržení práv na adresu.
<reagovat 
 Čtenář - 28.4.2020 > čtenář> Bohuna.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 28.4.2020 > čtenář> HH, dal jsem tomu půl řádky, ale...
JE NA TOTEMU NĚKDO, kdo dostal víc jak 4 tipy a nebyl jsem to Já???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 28.4.2020 > čtenář> Ty si chudák hater, umíš hovno, jen blbě kecat!
<reagovat 
 Čtenář - 28.4.2020 > čtenář> jak mu to zaplatí adresu, když tu nejsou reklamy?
<reagovat 
 Čtenář - 28.4.2020 > čtenář> jak mu to zaplatí adresu, když tu nejsou reklamy?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.4.2020 > Jestli takhle votravovala i toho Egila, tak se nedivím, že se vypařil...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 29.4.2020 > zkouška> asi jako ty u Miroslavka?
<reagovat 
čtenář tajnej čtenář - 3.5.2020 >


(( ...)).
Ty jedno ..Zlatíčko, …, pozemský
človíčku :); vždy, když tu
..zdá se Ti, že nemáš dostatečně
/únosné ..podmínky ..k životu :), …, zkus


..kontrolně se ptát: ..dělám
já sám
každý den ..pro
společnost, …, ..Boha a stát ?;.. ? :) .

(( ...)).

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.5.2020 > copak se lze na tebe zlobit?...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.5.2020 > já nechci Totemu škodit, ale já si osobně hezky popovídám ve skupině SPROSTÉ VTIPY, zkus to, třeba budeš ve svém živlu a poznáš stejné sluníčkáře!
<reagovat 
Čtenář - 28.4.2020 > proč nám stalker sděluje, že má sopl u prdele?
to bude spíš slepený hovno na tvý chlupatý zadnici, né?! měla by sis ho po měsíci fakt umejt a vostříhat si ten zesranej boubín! 😆😆😆😂😂😂😃😃😃
<reagovat 
 Čtenář - 18.5.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Čtenář - 28.4.2020 > zkouška> KOMICKÁ JE PŘEDEVŠÍM SAMA EXISTENCE SERVERŮ PRO AMATERSKÉ BÁSNÍKY. KDO JEDNOU ČETL POEZII A ZAPŮSOBILA NA NĚJ JAK MÁ, V ŽIVOTĚ BY ZA BÁSEŇ NEPOVAŽOVAL NIC Z TOHO, CO SE TADY KDY VYSKYTLO. TOHLE JE SVĚT ZTUČNĚLÝCH EGILŮ, VYPITÝCH JULKŮ, LITUJÍCÍCH SE LENOCHŮ A JINÝCH NESCHOPŮ. ALE PŘEDEVŠÍM LIDÍ, KTEŘÍ NEMAJÍ A VLASTNĚ ANI NECHTĚJÍ DRUHÝM NIC DÁT. HUMUS TYHLE KŇOURÁTI. VLASTNĚ JSEM SE TAKY KDYSI SMÁL, ČTA PODOBNÉ "CHYTROSTI" VYPRSTĚNÝHO ADVOKÁTA NEBO BLEKOTAJÍCÍHO VYPITÓZA. ALE UŽ TO NEJDE. SMUTNÝ TAKY NEJSEM, ALE UŽ ANI LEHKÝ ÚSMĚV NAD PODOBNÝMI DŮKAZY LIDSKÉ MALOSTI ZE SEBE NEVYMÁČKNU. A POUČENÍ? TAK NULA. VŽDYT TOHLE VŠECHNO TADY UŽ BYLO TISÍCKRÁT.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 28.4.2020 > zkouška> HH, nebuď zoufalá a radši, ty umělkyně, odpověz
Miroslavkovi a obnaž mu pointu básně Slunce,
a ZDŠ Litovel na jejich důraznou otázku, zda sis už
umyla prdel, protože NÁS VŠECHNY to vážně zajímá!
<reagovat 
 Čtenář - 28.4.2020 > čtenář> ANO ANO, MOJE DOBRÉ SRDCE SI ULEVÍ NA VÁS, CO SI TO TAK JAKO TAK ZASLOUŽÍTE. A PAK SI PUJDU KOUPIT NĚJAKOU MLADOU ŠIKOVNOU CIKÁNKU. NEPOCHYBUJU, ŽE JÍ PAK DÁM ZA SLUŽBY DVAKRÁT TOLIK, NEŽ JSME SE DOMLUVILI. TIHLE LIDÉ JSOU TOTIŽ POŘÁD JEŠTĚ TROCHU POCTIVÍ. NEZNÁM MSTO, KDE BY SE SEŠLO VÍC ZBYTEČNOSTÍ A LŽÍ, NEŽ MEZI RÁDOBY UMĚLCI.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 28.4.2020 > čtenář> HH
<reagovat 
 čtenář vědec - 28.4.2020 > čtenář> Myslel jsem si, že jsi cikánka, nakonec ses k tomu přiznala pod jiným nickem, myslím Tlustá bachyně nebo Bohuna, už nevim, ale to mi nevadí, co mi vadí, žes nepochopila, že tenhle brilantní článek je o tobě!
<reagovat 
 Čtenář - 18.5.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Diaz (Občasný) - 28.4.2020 > čtenář> Lidi, vaše slova vůči tý ublafaný špindíře jsou tvrdá, ale relevantní! Bohuno, uvědom si že tvá nemytá prdel ohrožuje nás všechny, tohle vopravdu není tvá soukromá věc! Chápu že si tupá vidlačka a poezii nerozumíš, ale tady jde o zdraví, takže se radši sprchuj hadicí na dvoře pasťáku, věř mi, že ani ti největší grázlové na tvojí oranžovou kůži a špeky nejsou zvědaví, dokonce je to udrží doma, protože na ten tvůj smrad a hnus je zvědavej jenom Mystikus!
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 18.5.2020 > Diaz> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Čtenář - 25.4.2020 > na "díle" by se daly demonstrovat typické znaky alkoholové demence. jak kyselinou prožraný mozek, tohle si "autor" v podobném stavu už nemůže uvědomovat. lidskou sprostotu to ale nevytváří, jen demaskuje. tohle fakt hodně, hodně hnusnej slizák, tenhle nudloun.
<reagovat 
 Čtenář - 18.5.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Čtenář - 18.5.2020 > analfagot> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
čtenář REDAKCE TOTEMU - 25.4.2020 > Ta nudlova demence je fakt něco. Kromě sobě samému denně 10x déčko, všichni ostatní se mu jen posmívají. Přesto se dál schovává za vymyšlené postavy a poslední dobou v jejich existenci snad i věří. Čistá demence. Člověk by ho jen politoval, ale on tu nadává egilovi. A TO SE NEODPOUŠTÍ!
<reagovat 
 Čtenář - 25.4.2020 > čtenář> Je to přesně tak. Zatímco každý Ital, Holanďan či Brit zná Nepomuckýho, Havla a egila, tedy vrcholné reprezentanty české kultury, tenhle tvrdí, že o egilovi nikdy neslyšel. O egilovi prý neslyšel!!! Jak směšné.
<reagovat 
 Čtenář - 25.4.2020 > čtenář> ANO ANO, KAŽDÝ VZDĚLANÝ ČLOVĚK MILUJE EGILA A TENHLE NUDLAJZNÍK AT SE MU NEZKOUŠÍ ANI VYROVNAT. O TO SE NAŠE SPRAVEDLIVÁ LIGA POSTARÁ, O PATŘIČNOU ÚCTU K EGILOVI. TAK BUDE. FUJ NULAJZA, FUJ!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 13.7.2020 > čtenář> jde o to, milý trotle, že egil je zřejmě jen favorit lidí omezených na litweb, kteří nikdy nic jiného nečetli, neznají klasiky, takže chyba je opět na tvé straně.
Bez urážky k egilovi-píše stylem který mně nic neříká, což neznamená, že nemá své příznivce, jen se prostě věnuji aktivně i pasivně stylu sobě blízkému, tedy poezii vesměs vázané, klasické a existenciální.
Že neznám já egila je podle mě přijatelnější, než, že ty neznáš třeba Seiferta nebo Štěpánka. To je už průser jako vrata od diagnosťáku, a nedělej že mi nerozumíš...
<reagovat 
 Čtenář - 25.4.2020 > čtenář> A už se omluvil Jiřině Švorcový a jejímu Saggymu? Tak vidíš...
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 26.4.2020 > Ty umíš tu píču chytit za koule! Hodně dobrý, ale copak je ten primitiv třeba jen schopen pochopit co tady píšeš? A řídit se logikou chytrýho?
NE NE NE NE NE NE!
Vždycky zůstane jen trapným slizounem a bude slintat nad tvými skvosty, který v Čechách neumí nikdo.
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 26.4.2020 > Diaz> Je pravda, že takto archaicky, parapoeticky a plytce se píše už jen v nejvýchodnějším cípu Moravy.
<reagovat 
 Čtenář - 18.5.2020 > Diaz> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Čtenář - 18.5.2020 > Diaz> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Čtenář - 26.4.2020 > čtenář> Toz přehnal tepláku! Tam před sto lety žila moje prababička a už ani tehdy se tak nemluvilo. Ty cípe nearchaická:)))
<reagovat 
 Diaz (Občasný) - 26.4.2020 > čtenář> Hajzla ti necham sežrat i s těma hovnama co z tebe vypadnou strachem až ti budu držet palici pod vodou! A nauč se česky, nevzdělaná lůzo, slovo TOZ může říct jen vidlák, kterej chodí do zvláštní, jako ty!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter