Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ZA PLOTEM (V. Hraběti)
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 30.6.2020 > bóže, juliuš už zase umírá? todle je fáákt nekonečnej příběh
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 30.6.2020 > Nedavno jsem viděl dokument o Hraběti. Tohle je přesný a skvěle napsaný, sice volně, ale po juliánovsku.
Bohuna projevila svoji znalost víc než jasně.
Bohuno, nic si z toho nedělej, tahle poezie je jinej level než ta, kterou jsi schopna pochopit. 😃😃
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 30.6.2020 > Je opravdu veliký rozdíl mezi tím, když ukápne do veršů slza básníkovi a fňukáním stalkera a hejtra, kterého vyobcovali pro neschopnost všechny litweby v republice...
<reagovat 
Čtenář - 30.6.2020 > hrabe ti?
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 30.6.2020 > Tady najdem vždycky oázu poezie. Hraběte Litovel může!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 1.7.2020 > .k anonymovi-taky nechápu, cos tím chtěl Bohuno vyjádřit, ale budu napjatá, než mi to vysvětlíš

.k Sallybillovi-stejně tak jsem napjatá jak jsi tu báseň pochopil. Z tvý kritiky ční něco fakt nepěknýho, hodně nechutnýho, a to psal j. volně, no uvidíme, co nám napíšeš, doufám, že to nebude něco lacinýho, jako že básně nevysvětluješ ap., na to má právo autor, kritik ne, ten by měl svá slova obhájit.
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 1.7.2020 > On Nudlík čmudlík je už asi osmnáctinásobná mrkvola a nadále cosi žvatlá, takže lze očekávat vehementní nesouhlas. Doporučuju nezrtácet čas konverzací s tímhle magorem, pokud ti to nezaplatí.
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 1.7.2020 > jak říká J. Morrison-nic není tak věčné jako poezie.
Ale říkej to hloupýmu ignorantovi...
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 1.7.2020 > 1 helen> Jim Morrison zemřel v roce 1971, ty intelektuále s encyklopedickými znalostmi ohledně citovaných zdrojů.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.7.2020 > čtenář> Rád se do toho vmísnu - no a co, že zemřel v r.1971?
Co tím chceš říci? Helen ho citovala a bylo to naprosto na místě. Byla to odpověď kritikům, kteří nic nepíší, to je celé.
Že by se tě ptala, kdy zemřel, to jsem nepostřeh. Já často cituji Šalamouna, a co? Jako že mám citovat jen žijící, nebo že to není platné?

Příště se přihlaš, nebo lépe, ukaž nám vlastní tvorbu, to bude účinější.
<reagovat 
 Čtenář - 1.7.2020 > j.f.julian> Mrtvola asi nic moc neříká, idiote. Asi těžko můžeš psát řemeslně poctivou poezii, o kterou se snažíš, když nejsi schopný rozlišit ani minulý a přítomný čas.

Nejúčinnější bude, když se vrátíš do školní lavice a navzdory obtížím typickým pro blbce dokončíš základku. Jak můžeš psát poezii, když nezvládáš základní gramatiku a pravopis?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.7.2020 > čtenář> myslel jsem si to...takže jen HH bez jakéhokoliv významu! Už nevotravuj, ty, který nejsi schopen napsat cokoliv...
<reagovat 
Čtenář - 1.7.2020 > Jojo. Jak říká náš sto let mrtvý děda, "Julek je blb."
<reagovat 
 Čtenář - 1.7.2020 > čtenář> Jak říkával snad, ne? :D
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 1.7.2020 > Tohle by si možná zasloužilo medaili za BLBA měsíce, nebo aspoň za cintát hnidopicha. Voni ti slaboduchý fakt ten tvůj článek O kritice nepochopili!
Jdu se podívat, kolikrát už to Bohuna četla, a že stále jaksi nic...
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 1.7.2020 > analfagot> Ono na těchhle jemněji odladěných jazykových příkladech jde fakt vidět, že Julian vskutku postrádá jazykový cit. Že je obecně nesečtělý, to není neodstranitelný problém. Ale fakt, že ho ani po tolika příkladech netrkne, že je mimo, už naznačuje vážnější intelektuální deficit. Naštěstí sám se sebou si vždycky znamenitě pokecá :D
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.7.2020 > analfagot> Už to bude 1500, z toho ten blb aspoň 200x bych tipl, ale zatím nic nezměnil, z toho primitivismu se už nevyhrabe.
To víš, tonoucí se stébla chytá...když nerozumí, co chtěla Helenka tou citací říci, tak bude kritizovat čas, nebo vykřičník, nebo přechodník, překlep ap., prostě zoufalý ubožák, který nemá na poezii, to je stará vesta.
Tak jsme se pobavili a do díla, mám toho moc a na debila nemám kdy, zatím...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.7.2020 > analfagot> Zapomněl jsem.
Už jsem ti to chtěl říct včera.
Jestli chceš, tak si tu Soutěž o blba měsíce vezmi ty, já na to nemám čas a hlavně ty anonymy nečtu.
Naopak, budu to mazat, nechám tu pár svých věcí, ty nejčtenější básně a budu se věnovat té své webové stránce, kvůli tomu bychom se zítra mohli potkat, mám nějaké nápady ohledně recitací... ráno cinkni, čusa
<reagovat 
 Čtenář - 1.7.2020 > j.f.julian> Helián tou citací chtěl říct, že neumí citovat.
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 1.7.2020 > analfagot> Anále, tohle je citát měsíce, tohle by se dalo tesat, já volám, dobře a bravo a tleskám z okna!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.7.2020 > Takže mám jasno!
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 1.7.2020 > Juliane, dám ti poctivý komentář. Neznat tě, přečtu to a v tichosti se vypařím. Jedním slovem, je to slabé. Nicméně, ty ses poznat dal. Z mého pohledu sis z obou konců vybral ten špatný, čímž sis většinu pozorovatelů převelel na stranu, kterou nemáš rád.

Kdybys od počátku byl sám za sebe, kdybys dokázal opustit všechny své role a zůstal pokorným Básníkem...
Ano, ty jsi Básník, o tom není pochyb. Jenže pochopit, uznat tvá díla je možné jenom vcítěním se do tebe. Ty nemáš dar svou poezií oslovit masy. To je v tvém případě skutečné prokletí, nebo prostě osud. To však neznamená, že tvá poezie je bezcená. Celá tvá duše je poezie, ale nesmíš se zlobit na ostatní, že to nevidí, necítí. Je to tvůj úděl, ne jejich.
Samozřejmě, že odsuzuju, kategoricky nesouhlasím s nenávistnými komontáři vůči tobě a znovu opakuju: je jedno, kdo s tím začal. Je to zavrženíhodný hnus.
Jak účinně by ses bránil, kdybys od počátku, místo nenávistných odvet, ukázal svá zranění.
Teď jsi došel tam, kde duše básníka nechce být. Už nemůžeš zpátky. Můžeš se vytratit, můžeš pokračovat a můžeš to napravit.
A teď po otravném klystýru k tvému počinu. Chce to trochu úsilí, ale když na to nastoupím, dá se tomu věřit. A pak:
Ještě píše,
pořád jen píše a píše,
ještě má co říci…
Však vracet se již nebudu.“

Je zima.
Hlavně neusnout!

Ano, cítím to.
Body: 3
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.7.2020 > Sallybill> Píšu pro 50+, pro lidi citlivé a nemocné duše, takže tím je řečeno vše.
Nevím nevím, být tebou hledal bych chybu u sebe. Jak už tu spočítal analfagot, četlo mě asi 500000 lidí, což na poezii je hodně. Myslíš, že by mě opakovaně četli, kdyby se jim to nelíbilo? Já si to nemyslím
Mohu spekulovat o tom, že klasickou existenciální poezii neznáš, ale na to kašlu.
OK, tvůj názor, pak tam ještě píšeš o něčem čemu nerozumím, ale zdržovat se s tím nebudu.
Mimochodem, těch špatných komentářů je mimo Bohuny asi 20 na 500t, tak o tom přemýšlej!
Píšeš, chce to úsilí... To si piš že ano, takové jsou mé básně-na rozdíl od říkaček, kde úsilí musí vydat jen trotl. Já bych se vsadil, že tvá kritika je projev čistě nenávistný a jestli se mýlím, tak mi s veškerým úsilím báseň vysvětli, tak jak jsi ji pochopil. Tahle je náhodou jednoduchá, ale Bohuna ji stejně nepochopila. V poho, uděláš mi radost, když mě nebudeš číst, toť celý problém, který jsem vyřešil obratem. Kéž by i Bohuna, která ti evidentně dala slova do úst byla tak pokorná a nelíbí-li se jí mé verše, ať je nečte.
Asi ale nevíš, že ona je můj největší čtenář na Totemu, tzn. 1+1...
O tom, kdo všechno recitoval mé básně ti ani povídat nebudu, nemám rád ty přesvědčené, kteří nehledají pokoru v sobě, ale nepokoru v druhých. Čest!
<reagovat 
 čtenář kodet - 1.7.2020 > Sallybill> tohle mě zaujalo-většinu pozorovatelů sis převelel na stranu, kterou nemáš rád...
Z toho je patrný na který straně stojíš-ty nestojíš na straně básníka, kterej tu je jen kvůli poezii, což většina pozorovatelů ví, ty stojíš na straně ukřivděnýho stalkera, kterej nic nepíše, takže budeš stejnej, jako von!
A z toho plyne i tvá kritika. Jestli já můžu mluvit za tu většinu, tak báseň je skvělá, ale musíš vědět něco o Hraběti a něco o básních juliána, abys jí pochopil. Si myslim. Taky jsem zvědavej, co nám tu napíšeš, jaký rozbor tu předvedeš.

A ještě něco důležitýho, co jaromír ze skromnosti nezmínil.
Kdo mluví v množnym čísle, nebo za většinu, tak je pablb, kterej si nevěří: Všim sis, že tak mluví samozvaní demokrati-demagogickej blok? Tak to je stejný.
Tys mu nepřišel napsat, že se ti báseň nelíbí, protože jí nerozumíš, tys ho přišel pozurážet jako ta zasraná Bohuna, ale to ses hošánku splet, na jaromíra takový dětský přiblblosti neplatí, ty mu za to nestojíš, aby ti oplatil stejnou, jdu se podívat na ty tvý díla, a já ti pravdu o nich napíšu, když máš tak rád anonymy...
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 1.7.2020 > Sallybill> Tohle je síla! Julián není sám za sebe? A za koho je?
Z tebe mluví uražený ego, to je fakt nechutný, jak tu už někdo psal.
Ale víš co je ještě horší? Tys tu nedávno brečel o Totemu, jak je na tom špatně, my jsme ti řekli proč je na tom špatně, že za všechno může tzv. Bohuna, teda jedna kráva nebo vůl, vo kterym si myslíme že ho znáš, ale ty ses dal na její stranu, tys přebral přesně její rétoriku.
Taky mě napadlo, jestli ta Bohuna nejsi přímo ty!
Především je jasný, že od tebe to byly jen plochý žvásty, tobě o Totem nikdy nešlo, to už je víc než jasný.
A jestli nám nevysvětlíš jak jsi pochopil tu básničku, kterou si tak slaboduše setřel, tak to jen potvrdíš. Bohuna-Zkouška totiž nikdy tu odvahu nenašla, protože by se ztrapnila.
<reagovat 
 Čtenář - 1.7.2020 > j.f.julian> Julek píše pro lidi s IQ 50+. Je od něj hezké, že vytyčil spodní hranici své cílovky a že potvrdil, jakými strastmi tito tvorové prochází. Je ale fér taky přiznat, že kdokoli nad iq 80 už Juldovy verše tradičně odmítá. Přeci jen, jsou to dětské říkačky pro lid, který ani v dospělosti nepřekročil mentální věk nějakých 3 až 5 let. A pokud mistr klobásník zkusí volný verš, iq cílovky ještě povážlivě klesá. Navrhuji tuto báseň označit za pokleslou. V nejnudnějším slova smyslu.
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 2.7.2020 > j.f.julian> Julku, Julku...
Což nevidíš, že můj komentář je laskavý? Jako jediný pod tvým dílem jsem autentický. Máš tu pár anonymních nenávistníků, z nichž většinu jsi probudil sám a partičku nohsledů, kteří nemají jinou možnost než tě adorovat.
Z mého sdělení sis vyzobal jen takové fráze kterými můžeš podpořit své predikce. Tys vůbec nepochopil obsah mého jednoduchého sdělení. Jsem si jistý, že to není proto, že jsi hloupý, ale proto, že ses tak daleko odchýlil od toho, čemu se říká běžné. Tvůj pozorovací úhel je tak kosý, že ti to deformuje skutečnost. Tím nejsi nijak vyjímečný. To se stává prakticky všem.
To, žes mě spářil s jakousi Bohunou, jen dosvědčuje, jak moc jsi mimo kurz. Myslím, že bys měl koncept Bohuny opustit. Nejen, že to neplodí nic dobrého, ale začíná se to stávat neúnosným. Příliš tě to zatěžuje, nikdy nezasáhneš cíl a ostatní, kteří s tím nemají nic společného to opravdu obtěžuje. Teď, přes veškerou zlobu, která v tobě kypí, zkus připustit, že k tobě opravdu necítím žádnou zášť. Pak bys mohl být schopen má slova chápat jinak, než ti nabízí momentální přirozenost.
To, jak mi dáváš na vybranou: buď ti vysvětlím tvou báseň, nebo jsem nenávistník, není ani směšné. Nedělej to. Absolutně se to nehodí k tvému věku. Ale já ti tu radost udělám, vysvětlím ti, jak jsem tvou báseň pochopil. Protože neuznávám tu hru na tiché chápání a tváření se. A ano, o klasické existenciální poezii nevím vůbec nic, ale umím číst, cítit a posoudit, zda se mi věc líbí a jak. Ta trojka ode mě, je trojka za mě, ne konečná hodnota tvého díla. Když uvařím dobré jídlo, neurazí mě, že někomu nechutná.
Teď k tvé básni:
Jsi to pořád ty, jen umocněný Hrabětem. Jdeš zpátky, jdeš tam, jsi on, cítíš co on, ale i to své, co on nemohl. sedíš za stolem, píšeš. Je toho ještě tolik, co bys měl, ale únava tě zmáhá. Víš, že když přestaneš, když si jen nachvíli odpočineš, ztratíš nit, jako už tolikrát. Ale dnes nesmíš přestat. Je to jen pocit, kterému neodoláš. Zas se vkrádá. Tolikrát už jsi jí provokoval, ale tentokrát je to vážné. Ještě tu není, ale má sem namířeno, nepřichází na zavolání. Je to skoro jistota. Jestli teď přestaneš, už tu nit nikdy nechytíš. Plyn není cítit.
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 2.7.2020 > čtenář> Kdybych ti chtěl oponovat, mohl bych klidně napsat to, co jsi právě napsal. Člověče, vždyťb ty ses tady vypleskal sám.
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 2.7.2020 > Miroslavek> Miroslavku, srovnej si to s Kodetem, ať nestřílí do vlasních řad. Podívej, co píše: "Kdo mluví v množnym čísle, nebo za většinu, tak je pablb, kterej si nevěří:"
Ale dost humoru. Napříště bych tě požádal abys svůj projev vůči mě oprostil od vulgarit a urážek obecně, nejen na mou adresu. Nadále, jestli to dokážeš nezmiňuj Bohunu. Pro mě je to chiméra a vůbec celá záležitost kolem ní je matoucí.
A teď k věci. Pokud jsi můj komentář pochopil jako nenávistný, nepochopil jsi ho správně. Věř mi, vím, co cítím.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.7.2020 > čtenář> HH nečtu, čekám na ten rozbor od Sallybilla a pak jdu na rozdíl od tebe, shemale, tvořit!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 2.7.2020 > Sallybill> HH
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 2.7.2020 > j.f.julian> Omlovám se za to oslovení. Nemyslel jsem to posměšně. A zárověň přejdu tvou útočnost.
<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí 2 - 3.7.2020 > Sallybill> Sallybille, kdy už pochopíš, že osoba říkající si Julián nestojí o kritiku, ale jen o souhlasné kývnutí či o jiné projevy neposkvrněné adorace? Zjevně tě provokuje k dalšímu a dalšímu komentáři, ze kterého potom jako upír saje mízu ve svém stařeckém brlohu, zapomenut a nepochopen celým světem, pro který se přitom tolik snažil něco znamenat.. .
<reagovat 
Čtenář - 4.7.2020 > Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 1.7.2020 > Helen, Juliáne, já už jsem toho trotla pochopil!!!
On totiž neví, že se říká-jak píše Šalamoun++jak říká Morrison...
On by chtěl minulý čas!
No, debil, nic víc, nic neví, nic nezná, ale kecá a kecá, ty vole ta Bohuna je fakt nemocná, nebo že by to byla Zkouška?
<reagovat 
 Čtenář - 1.7.2020 > analfagot> Haha. Ano, jsi debil, nic víc. Jazykový cit jak rampouch.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.7.2020 > analfagot> Pravdu díš, bratře ve zbrani, tak taková blbost mě fakt nenapadla, to může napadnout jen diletanta a člověka který nic nepřečetl.
Vládíku, hlavně že jsme mladí a krásní a že je nám ažurno, voni vychcípaj👌👌
<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2020 > analfagot>  Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Čtenář - 1.7.2020 > čtenář> Rozdíl mezi pojmem "psát" a "říkat" mu fakt nevysvětlíš, a rozdíly v možnostech idiomatického užití už vůbec ne. On opravdu upřímně věří, že není mimo. O to větší mimoň navždy bude.
<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2020 > čtenář>  Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Čtenář - 1.7.2020 > Bože, zas taková vynudlenost. Prej poezie. Umírám a je to na mě doufám znát, verze osmnáct.
<reagovat 
 heydrich (Občasný) - 1.7.2020 > čtenář> tak proč to čteš?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 1.7.2020 > heydrich> Proto, proč chodim na totem obecně. Mám rád humor, a ten vzniká nejintenzivněji tehdy, když se hlupák ty julián snaží vyjadřovat "chytře", hovado ty julián přesvědčit o svý "citlivosti" atd.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.7.2020 > čtenář> odpovídáš někomu jinýmu, ale ok, je to potvrzení ignorance a kretenismu, GRATULUJI a už vyjeď, blbe!
<reagovat 
 Diaz (Občasný) - 1.7.2020 > čtenář> Zmrde, směje se bez příćiny jen debil, ok, ale vo tvý kecy nestojíme! Jestli tohle varování neposlechneš tak ti přivřu hlavu do svěráku a odprstuju tě, že už si neškrábneš!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2020 > Diaz>  Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Čtenář - 30.6.2020 > Kdyby se Vašík dozvěděl, k jaký špíně zneužíváš jeho jméno, rozkopal by ti držku, prasáku laktošoic!
<reagovat 
 Čtenář - 30.6.2020 > čtenář> Přesně. A za kecy o kundě jeho ženy by mu rozkopal prdel i přehodný Karel Gott.
<reagovat 
 Čtenář - 30.6.2020 > čtenář> Nechte ho, chudáka. "ještě má co říct" :)))
<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2020 > čtenář>  Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter