Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ROUŠKAŘI a osvětlení situace
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 16.10.2020 > Existence podobných nudliánů je celospolečensky prospěšná: v každém okamžiku lze pak někoho smysluplně fackovat, nadávat mu, posmívat se... Slušní lidé si na zmrdovi uleví a jdou pak zase zdravě fungovat. Nesmí jich bejt moc, ale jeden takovejhle tup na sto rozumnejch je asi tak akorát.
<reagovat 
 Čtenář - 16.10.2020 > čtenář> OK. ALE ZASE TO NEPŘEHÁNĚT. PEDOFILNÍCH REDAKTORŮ JE TAKY TŘEBA, ALE MAX JEDEN NA TISÍC.
<reagovat 
 Čtenář - 16.10.2020 > j.f.julian> KOM ODPOVÍDAJÍCÍ ÚROVNI "DÍLA". A TOTOG ZDEJŠÍ REDAKTOŘI OCEŇUJÍ A DOPORUČUJÍ. MOC HEZKÉ:(
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 16.10.2020 > Jaromíre, jen poznámka, ten článek o Prymulovi je u mě, kdyby si chtěl ověřit! Tyhle nevzdělaný maďary bychom měli z Česka vykopat!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 16.10.2020 > Ti, co nenosí roužku jsou tedy osvětlení? A osvícení k tomu, že? Bože tenhle blb to tam v tý palici má fakt totál vybrakovaný. Alkoholová demence, co se snaží dohnat demenci "běžnou". Už chápu, proč mu tu řikáte Nudloun.
<reagovat 
 Čtenář - 16.10.2020 > čtenář> co to tu kecáš o redaktorech, ty krávo, jdi brečet jinam, tady jde o víc než o to, že tě z Totemu vykopli kvůli tvé nenávisti na schopnější básníky, mrdko!
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 16.10.2020 > My v Litovli s tvým svobodnym názorem souhlasíme, a k Bohuně - Ty maďarská hysterko, viděli jsme tvůj rypák, asi ti nedošlo že to vypadá v tý roušce, jakože ti na ksichtě stojí kokot! 😁😁😁😁😁😇
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
taky bohuňa (Občasný) - 16.10.2020 > SLOVENO, UŽ TI JULIÁN ŘÍKAL, AŤ SE NEVYJADŘUJEŠ K VĚCEM KTERÝM NEROZUMÍŠ!
TŘEBA K ČEŠTINĚ!
OSVĚTLENÍ VĚCI NENÍ TO SAMÝ NEŽ OSVĚTLENÍ TOHO HAMPEJZU VE KTERYM BYDLÍŠ! 👎a k poezii radši neřikej taky nic, umíš hovno a žárlíš! Mně bylo jasný že to nevydejcháš, to, co juliánovi trvá 10 minut, ty nedáš za celej posranej život! 👎ZALEZ DO CHLÍVKU A NEVYCHÁZEJ PO CELOU DOBU PANDEMIE 🐽🐷🐖
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 16.10.2020 > nudla jede:)))
<reagovat 
redaktorka Emilka (Občasný) - 16.10.2020 > TAK TAK, AŤ NÁM JULDA-ŠULDA SVÍTÍ, TAK MÁ TOTEM BÝT!
Body: 3
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 16.10.2020 > redaktorka Emilka> Nechť! A za chvilku přijde něco dodat ještě Zendrich tim svym hotentotskym stylem, možná dá i "obrázek", možná i obrázek rádoby egilovsky-pornografický... NO KDO BY TOTEM NEMILOVAL! Dikobraz hadr.
<reagovat 
Čtenář - 16.10.2020 > :)))tohodle myšpulína fakt žeru:)))
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.10.2020 > Situace se vyvíjí každým okamžikem. Připomíná mi to Chartu 77, respektive ANTICHARTU.
Média a zpovykanci jsou šílení a zoufalí.
Jsou šťastni za každého vola, kterého mohou strčit do televize, aby poukázal na nošení roušek.
Teď tam nastrkali Drábovou, ještě mi schází ti již dříve koupení umělci, jako Čvančarová, Klus, Svěrák, Trojan, tak snad se nebudou štítit peněz pro "dobrou" věc...

Asi by bylo dobré nahnat všechny herce a zpěváky do Národního, aby podepsali protest proti ANTIrouškařům!
Ale kdo přednese tu řeč, ksakru, Žena za pultem už mezi námi není... to bude asi Zlatý hřeb večera a překvapení... moc se těším a možná je donutí podepsat i petici proti Babišovi! A když o tom tak uvažuji, nebylo by smysluplné podepsat i souhlas s dovozem milionu migrantů?!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.10.2020 > no a na světlo nám leze důvod pana Šmuclera, proč najednou obrátil!!!
Vyšetřovačka v jeho nemocnici řádí a doktůrek nám změkl... HNUS a další důkaz toho co říkám, jen tak dál, soudruzi!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.10.2020 > no a konečně dobrá zpráva po tý bídě. V Ženevě rozhodli o nejnižší měsíční průměrné mzdě ve výši 100000 Kč (pro slaboduché už je to přepočteno), což činí 580 korun za hodinu práce, jelikož tam makaj jen 4 dny v týdnu!

A proč, že má takovou radost??
No, protože já makám 1 den v týdnu!
Kolik vydělám vám kvůli Bohuně radši neřeknu, emigrovala by do Prahy...
<reagovat 
Čtenář - 16.10.2020 > Na písmáku s desetinásobnou sledovaností je to taky, prakticky si to tam nikdo ani neotevřel, natož komentáře a chvála. A tady hned 7kusů? Proč totem toleruje podobná sebehodnotící podvody? To si opravdu tak moc neváží ostatních uživatelů? Že se nestydí(te).
<reagovat 
 Čtenář - 16.10.2020 > čtenář> A to jsem si až teď přečetla diskuzi! Hovada jste, do jednoho všichni tady jste hovada. Už sem nikdy nepřijdu.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 16.10.2020 > čtenář> nenech se vysmát shemale, na Písmáku nikdo nedosahuje čísle mých a už vůbec ne průměru čísle Juliána tady,
natož čísla cca 500 000 lidí, kteří ho četli jen na těch webech, který jsem našel a sečet, ty závistivej prudiči.
A teď nám pověz, jakouže to sledovanost máš ty???
Chachacha, taky velkou viď? No protože ses na něj přisála jak šváb na cukrovou vatu, hnido smradlavá.

Ty tu vždycky meleš o tom, že nás nikdo nesleduje a pak... takže jestli ty tisíce jsou jen od tebe, tak by ses měla dát vyšetřit, vobludo pidlooká, radši se na sebe podívej a nepozvracej si šukni s kokotom!
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 16.10.2020 > čtenář> ty nebudeš sapiosexuál, ale ok, děkujeme za účast a drž slovo, NECHOĎ!
<reagovat 
Čtenář - 16.10.2020 > Zase názor šejdrem. Moje rouška slouží primárně mému okolí, ne mně. To znamená, že důchodci, kteří se nakazili s rouškou, to chytili od lidských prasat bez roušek kolem sebe
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.10.2020 > Zeman chce trestat, opět došlo na má slova.
Prý to máme nechat odborníkům... Prymula mluvil proti rouškám a teď změnil názor-to je teda odborník!
Teorie o B. Gatesovi a dalších podpořili 100x větší odborníci než ti strejdové u nás, ach, jo...
Prý rouška chrání mě-tak to byl vrcholný blábol. Teoreticky chrání ostatní, mě jen ubližuje, dýchám jedy a mám to lékařsky potvrzeno!
Masírka a propaganda, nic víc. Ať žije KRÁLOVNA!
<reagovat 
Čtenář - 16.10.2020 > Anti rouškaře mlátit pantokem po hlavách, aby se jim rozsvítilo. Jiná možnost už asi nebude
<reagovat 
čtenář jacek - 18.10.2020 > ty jsi pudroval Terezu Pokornou?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 18.10.2020 > čtenář> Co dívek jsem líbal, nevím sám, za svobodna mi každá holka byla vhodná... Terezy jsem ochutnal všechny, tuhle v hotýlku nad Vsetínem😃, zdědil jsem ji po Mirkovi Dlouhym✌

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter