Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
8
Autor: kodet (Občasný) - publikováno 26.12.2020 (15:24:19)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 26.12.2020 > My se totiž chováme normálně, jako sebevědomí člen lidské společnosti
<reagovat 
Čtenář - 26.12.2020 > sebevědomý
<reagovat 
 čtenář fanbohuňa - 26.12.2020 > čtenář> zase špatně, snad sebevědomé, jestli se dnes Bohuno vydáváš za ženu...

je to pravda, já se pravdy nebojím a jako žena to potvrzuju, Hausmann ví co píše!
<reagovat 
Čtenář - 26.12.2020 > To je sprostě prolhané, a neuctivé vůči nám, chytřejším ženám
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 26.12.2020 > čtenář> Neuctivé to je, ovšem falešně uctiví jsou jen blbci.
Naopak, chytré ženy se poučí a vezmou si to i do života, ty hloupý, ke kterým patříš ty a ostatní nablblý feministky, tak ty to nedaj, takže zase pravda, namlouváš si chytrost a to je trapný, sorry.
Doporučil 
<reagovat 
čtenář kritik_kodeta - 27.12.2020 > Ahoj ctenar. Aj tvoja mama je iba vagina, ktora ti nema co ponuknut?
<reagovat 
čtenář kritik_kodeta - 26.12.2020 > Je mi na vracanie, ze takato zumpa, pardon kniha je tlacena na tlaciarenskych strojoch. Zial, aj taketo dementne vytvory musime strpiet v demokracii. Kodet, ze ty by si najradsej dal zeny, len ku plotne a za vzdelanie ich upaloval? Aj svojej mamine vravis, ze nema co ponuknut okrem vaginy? Takze vlastne aj kodet je len zbytocny odpad zeny, ktora nemala co ponuknut? Sorry, ale nechapem ako mozu zeny tlieskat vytvorom tohto idiota.
PS: neviem kto je bohuna, ani ma to nezaujima, len toto mi nedalo. Zrovna teraz je nutne zacat bojovat proti podobnym idiotom typu kodet.
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 26.12.2020 > čtenář> ok, my ti to prozradíme, Tohle jsou výseky z nejprodávanějších knih na českém trhu. Hausmman se jmenuje autor.
Kodet uveřejní jinou knihu u který si to asi šoupneš... také na to čekám.

Tvůj komentář je důkazem malosti a zbytečnosti žen, naprosto s textem souhlasím, ale to neznamená, že si to s ženskou rád nerozdám.
Body: 5
<reagovat 
 čtenář kritik_kodeta - 26.12.2020 > Miroslavek> Ako som pisal ku kodetovi. Mily Miroslavek, bud taky frajer a povedz svojej mame , ze je iba vagina, ktora ti nema co ponuknut.
Moj komentar nie je dokazom ziadnej malosti, len ukazkou zdraveho rozumu.
A to, ze je to z najpredavanejsej knihy na ceskom trhu, no to je smutne. Ludia maju tolko penazi, ze kupuju taketo voloviny.
<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2020 > čtenář> tydle miluju. zavítaj totem-hojten jednou za rok, rozkřiknou se, co je to za sprostost, když tu místní redaktoři podporují všechny formy hnusu dnešní doby, zakejhaj a - odejdou. a jula tvoří dál, redaktoři chválí... jenže nám se to takhle líbí, tak se nám do toho anonyme neser. my máme rádi totemíček takhle jak je!
<reagovat 
 čtenář kritik_kodeta - 27.12.2020 > čtenář> Ahoj ctenar. Aj tvoja mama je iba vagina, ktora ti nema co ponuknut?
<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2020 > čtenář> Čtenáři. Největší mýtus dnešní doby je ten o štastném dětství. Jeho součástí je i bezprecedentní dobrota matek. Ta moje nebyla dobrej člověk, prostě nebyla. A kecy o vagínách rozpatláváš ty, já jsem jen čistě věcnej. Tedy: jakýkoliv komentáře k prasáckýmu julkovi jsou spolupodílnictvím na zlu. Jedeš v tom s námi, čtenáři;).
<reagovat 
kodet (Občasný) - 27.12.2020 > já děkuju anonymním čobolům, že se neumí přihlásit a že haty teda nemusím číst, hezky si nadávejte, jde to mimo mě
<reagovat 
Čtenář - 27.12.2020 >

I lidová slovesnost mnohý archetyp ryze ženský zná -např.., ten, co nese název „pyšná princezna“
((...)).

Další (téměř) ryze dámskou disciplínou je ..dlouhodobě „čekat na
prince“, …, a ještě další - při sebemenší kontroverzi partnerské/ spěchat k mamince

..
..


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter