Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
DUŠE SEBEVRAHŮ 2021
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 10.1.2021 > Ano julo. Před dvaceti lety jsi něco s vypjetím všech sil sesmolil, od tý doby to uveřejňuješ 5x ročně kde se jen dá. Víc nezvládneš, ale není třeba - my se podobným humorům budeme smát vždycky. A žes to upravil? Humor největší! Tak zas vyraž na palouček, egil s petulou už na tebe čekají.
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 10.1.2021 > Pokus číslo???
Mně se líbily i ty předtím, tady jsou zase nové vjemy a rýmy!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 10.1.2021 > četla jsem že tvá trilogie bude stát 10000 korun? to je dost, ne?
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 10.1.2021 > Já tu trilogii chci!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 11.1.2021 > Diaz> Neboj Diazi, pro své fandy bude zdarma, hodně na tom makám, až to bude aktuální, ozvu se, jfj
<reagovat 
Čtenář - 11.1.2021 > Pravda o kulturních iluminátech
Ano, pravda o těchto vládcích kultury vyšla najevo. Včetně jmenného seznamu. Takže na špici, samozřejmě, sídlí egil. Nezapomínejme na to, nebo ON reprezentuje dnešní stav poezie. Zejména bod jedna, tedy že báseň má být o ničem. Časy, kdy literatura byla nástrojem k popisu reality světa je pryč. Dnes je poezie sama sobě důvodem. Šestý pád O čem bude zrušen už na příštím zasedání určovatelů vkusu a morálky. Ale aby jsme moc neodbočovali. Zástupce egila je vypítko jula. Zejména ten nám ještě ukáže!
<reagovat 
Čtenář - 11.1.2021 > můžeš se mi podepsat na kozy? pocumlám ti ohaře😇já bych taky chtěla ty knihy👍👍
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.1.2021 > Přátelé nejsme na trhu. Na sex mám svou milenou a té jsem absolutně věrný (tento týden), takže zkusíme ty prašule!
<reagovat 
Tadyblill (Občasný) - 11.1.2021 > jen vím že umíš, tohle je excelentní, ale lidi jsou slepí, hluší, nechápu👍
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kodet (Občasný) - 12.1.2021 > ulity jsi zmáknul

Těm konspiracím proti Trumpovi taky nevěřím, hezky to řek!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 12.1.2021 > A když už jsem se rozepsal, ještě jedno mám na srdci!
Pro odpůrce Trumpa a Babiše...

Ani na chvilku jsem neuvěřil, že Demonstrace za svobodu na Staromáku-ta první, jak tam byli údajně i fotbaloví fans, stejně tak "Útok na Capitol" nebyly naplánované opozicí, Antifou atd, ani na chvilku!!!

Nejstřeženější barák na světě byl shodou okolností bez dostatečné ochrany, když demonstrace byla nahlášena???
Tohle ať povídaj ve školce nebo ovcím coviďákům, ti tomu uvěří! Od začátku je to konspirace, pusťte si UTAJENÝ PROJEV D. TRUMPA, který snad ještě najdete tady

https://tadesco.org/utajeny-projev-prezidenta-trumpa-ktery-vam-televize-neukaze-video-cz-titulky/

řítíme se do prdele, a vy, kteří jste teď nadšení, že zvítězí buzny a pederasti, brzo prohlédnete, věřte mi už konečně!

Já už tady ale nebudu... naštěstí, čau, roboti, ovce, otroci a slabomyslní Rouškaři, Chvilkaři a Vítači, ještě o mě uslyšíte, což JE VÝHRŮŽKA!!!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.1.2021 > j.f.julian> Jestli ti to pomůže, tak já ti věřím. Já si to myslím taky. Trump se jim rozhodl jít proti Deep State, Biden je iluminátská krysa. Tak mu dělaj naschvály. Někoho vykreslit v médiích jako absolutní hovado není problém. Já iluminátský špinavý hry znám. Pokud je neovládáš přímo ty, tak tady s nimi exceluje nějaká jiná krysa.
Sice Trump mi nijak sympatický není, ale aby vyhrál on, to bylo v USA skutečně menší zlo.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.1.2021 > j.f.julian> Hloubka jejich nemorálnosti je absolutně neohraničená - to řekl dobře, Trump.

Protože to nejsou lidi. Jsou to nasáčkovaný nízkodimenzionální příšery v lidských tělech . vlastně to, co jsme zvyklí nazývat démony.

A jeden strašně chytrej démon nám tady řádí a vydává se i za tebe?
Nebo se sám sebe pomlouváš? I když tě studuju, tvůj sloh, je to hodně těžko rozpoznatelný.

Ten zmetek, co tu řádí, je iluminát. To jseš iluminát a fandíš Trumpovi?
Ono je všechno možný. Nebo máš v palici iluminátskou naváděčku.



<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.1.2021 > Ani ne! Za přátelskou, laskavou a ušlechtivou cenu 9999,-Kč dostaneš adekvátní literaturu.
Nejsem z těch pisálků kteří své knihy vydávají jako na běžícím pásu. Já dělám věci pořádně a nepůjdu s cenou dolů kvůli masivnímu prodeji jako autoři, kteří aby si splnili své tajné touhy po vydání knihy a cítili se býti "spisovateli" prodají knihu v podstatě za náklady nebo dokonce za bazarovou cenu!
Vím co jsem napsal, vím jakou to má hodnotu, vím, že mé dílko nemá v české literatuře konkurenci resp. nic podobného tu nikdy nebylo v té hutnosti, že nikdo nikdy, tedy ani Karásek atd. nic takového nenapsali a kdybych chtěl být hnidopich, řekl bych že takto koncipované dílo jsem nenalezl ani ve světové literatuře všech dob. Hlavně je to mé celoživotní dílo, nikoliv výkřik do tmy. Už nikdy nebude další kniha! Ale nejen že jsem skromný člověk, já dokonce nejsem ani vševědoucí, takže mi kritici jistě poví, že to a to dílo je srovnatelné, ale to je ok. Tohle není boj o první místo.

Ke třem knihám, které jsou kombinací mých cca 450 básní, prózy, která je všechny spojuje, mých citátů, které z toho plynou, historek o mých slavných kamarádech, o mém slavném otci i strýci, přidávám i první z mnoha CD s recitací mých básní v podání nejlepších českých recitátorů.

Dílo tak dekadentní, existenciální, které neodlehčuji ani na chvíli nějakou "vycpávkou", jak by řekla naše Zkouška, které je od začátku do hořkého konce určeno lidem zkušeným, tvrdě poznamenaným osudem, úmrtími v rodině, závislostmi na čemkoliv, lidem krajně citlivým, opravdu není pro sluníčkáře ani srdíčkáře.
Už nyní mu přezdívají podle jedné mé básně Bible sebevrahů...
I tak pronikne do srdcí zejména čtenářům, kteří znají poeSii klasickou, dramatickou, nebo, chcete-li depresivní.
Až si poslechnou básně v podání Schwarze, Kluse, Dolanského ap., tak se jim obzor otevře docela.

S touto trilogií bude spjato mnoho dění okolo, včetně klipů a tv pořadů, dalších CD, živých recitací, překladů do jiných jazyků, prostě sranda s celým obrovským a hodně drahým cirkusem okolo.

Cenu jsem stanovil tak, aby neměla opět žádného srovnání, aby si ji pořídili jen lidé kvůli lásce k poezii. Budou mít doma unikát, který bude růst na ceně, s roky, i s věhlasem básní.

Je z toho patrné, že to nedělám kvůli penězům, samotné napsání a vydání trilogie už mě nyní stálo cca 10 milionů korun.

Na západě, v USA ap. je tato cena za 1000 stran naprosto běžnou.
Když si vezmete kolik lidé dávají za zbytečné cetky, tak literatura nesmí být nějakou odloženinkou, popelkou, nýbrž tím, co člověku dává nejvíc, tedy potravou duše!

Tak to jen náznak z ruky, mnohé ještě nemohu prozradit, ale nechte se překvapit...
Jediné, co mě limituje, je má blízká smrt...

jfj
<reagovat 
 Čtenář - 10.1.2021 > j.f.julian> milý juliáne. jednou přijde čas, přiznat našim dětem, jak jsme tu doopravdy žili. A doznat se k tobě, ach, rovno bude jako vyrovnat se s holokaustem. Ale děti budou chtít slyšet pravdu a my jim ji řekneme. A vysvětlovat nebudeme nic, rovnou jim předložíme tento tvůj vejplodek. Pak ať nás soudí. Jistě přísně, snad spravedlivě. neb nechali jsme takovévé jako ty vedle sebe žít, tak hrozitáncky jmse hřešili.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 13.1.2021 > j.f.julian> já asi jedinej vím že to není sranda a provokace malejch závistivejch čecháčků! Je to logický, když jsou ovce schopní dát za stejnej předraženej hadr nebo boty, auta ap. dát 100x víc než je jeho skutečná cena jen proto, že je tam nějaká módní značka, tak proč ne u poesie. Ty jsi už 30 let známá značka jfj, to znamená zaručená kvalita a životní moudrost, není o čem diskutovat👍👍✌. Těším se na ty kritiky, urážky a haty ignorantů👏👏
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.1.2021 > čtenář> Ty, nepolíbená, ty nikdy mít děti nebudeš, tedy potomky ano! S prasetem, kozlem,a budou po tobě! Bez mozku, takže klídek, roušku a do sklepa!
<reagovat 
 Čtenář - 10.1.2021 > čtenář> to je podle tebe český pravopis? tak znoca do školy😭
<reagovat 
 Čtenář - 10.1.2021 > čtenář> Z čeho usuzuješ, že by to bylo "znoca"? :)
<reagovat 
Čtenář - 14.1.2021 > čtu to asi po pátý a vždycky tam jsou nějaký změny! to je záměr, nebo co? každopádně dobrej, protože to budu číst i zítra a jsem zvědavá co bude novýho!
Je to ale moc pěkný, to je důležitý říct, moc moc
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 14.1.2021 > Díky! Ne nebyl to záměr, ale je to od tebe skvělá myšlenka, asi ji uskutečním záměrně.
Tohle je asi dvacet let stará básnička, jedna z mých prvních zásadních, ale stále se mi tam něco nezdálo, tak ji upravuji, ale teď-tedy pro dnešek, si myslím, že už je to definitivní verze, ahoj, j.
<reagovat 
Čtenář - 16.1.2021 > A zase si ta parta obsadila 9 z 10 míst v žebříčku TOP 10, a bere tím poctivějším autorům chuť, a podobně. Kdy už se proti tomu na Totemu provede vzpoura!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§§


<reagovat 
Čtenář - 16.1.2021 > I když zrovna tohle bych v tom TOPu i nechal
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.1.2021 > To bude asi Bratrstvo kočičí pracky, jinak to není možné!! A teď nám ty joudo pověz, kdo konkrétně by měl jít do desítky? Nějaký srab, který se neumí přihlásit a psát pod svým nickem? Já budu první, kdo se vzbouří, bude-li proč, ale podporovat anonymy???!!! Tak to určitě nebudu nikdy, stačí si přečíst ty žvásty pod mými díly! Já na rozdíl od tebe jsem tu kvůli poezii, jestli chceš dělat revoluci tak máš být zrovna teď na demonstraci, zbabělče v roušce!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter