Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svět žije julovejma masturbačníma obrázkama a jitčiným přesvědčením, že ilumináti ničí svět prostřednictvím totemu. A do toho všeho egil s básničkou Porno. Mi-lu-ju-vás!
Autor: PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2021 >
Ilumináte hnusnej satanskej. Samozřejmě, že prostřednictvím Totemu může taková svině jako ty napáchat mnoho škod. Ty tady otravuješ od tý doby, co znám tenhle server. Já tě poznám.

Obecně prostředí umění je plné svobodomyslných duchovně čistých bytostí, napojených na vesmír, kosmos a jeho vlivy.

Nejsou to čirou náhodou vaši ideoví nepřátelé?

To je jasný, že sem stačí umístit iluminátskou satanskou nestvůru, která se brzy stáčí k formulacím typu:

"Jasně, jasně, jasně, jsem latentní subinka prahnoucí po výprasku na holou, rozechvělou řiťku."

... když je ve hře PRVOK. (umíte si představit něco méně sexy???)

Nebo si myslí, že je jeho PRÁVO týrat psychicky labilní osoby, protože třeba zrovna není nácek, nebo nevěří v mimozemšťany.
Tobě ale fakt jako nejde umění chápeš?
Mě třeba taky ne, abych byla národní umělec. Ale i s tím blbým julou mám soucit.

Tohle nemůžeš prostě obhájit ani tím, že jsi vyšinutý umělec, že se chováš jako hovado. Psychopati, umělečtí, jsou příliš složití a zašmodrchaní v dimenzi, ne jako ty, tupý bulvární grafik - opravdový psychopat, postrádající lidský rozměr jednání, myšlení a chápání.

Dřív se tomu říkalo osobnostní porucha, nově to prosvícené psychoscenem z bunkrů může být ZLOČIN.





<reagovat 
 Čtenář - 13.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Na rozmrkani cehokoli ti staci program malovani a inteligence pul sd nad julcou. To jen informuju, neb jsi s podobnou jistotou omylu, s niz dochazis ke vsemu ostatnimu, dosla k naprosto scestnemu zaveru, ze jsem "grafik". Klidne si zafnukej, jak je to strasne, mit z tebe nebo kohokoli jineho prdel, ale co jineho si muzes vzit z takhle tvrdohlaveho nestesti?

Bys mela dekovat svetu, ze se ti chechta a tim jakz takz dodava smysl tvemu blekota emu zivotu. Dokonce i trolly umlcet vlastni trapnosti, tot umeni.

A opakujeme, ty se taky opakujes, takze nervi, nerozeznas od sebe dva ruzne lidi, i kdyby ses pokakla jak dama z obrazku, kteremu jsem vdechl prorocky smysl.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2021 > čtenář> Jak tam nemáš diakritiku, tak to ani nepůsobí inteligentně. Nemáš argumenty, urážíš, snažíš se vyvíjet složité věty, abys alespoň opticky působil, že stíháš. Ale nejde ti to.
Promiň, ale já nemám křišťálovou kouli, abych vyhmátla tvé povolání, pouze ti popisuji můj bezprostřední dojem z tvého působení.

Udělal jsi tedy tu srací dámu, jak to pořád vyzdvihuješ.
Já tam vidím parafrázi s destruující animací proti Maria Orsic. Která to asi myslela dobře, nebo byla bio-robot, ale narozdíl ode mne ! chápala fyziku. To jí bylo osudným.

Proto tě považuju za mimozemšťany a lidstvo a spiritualitu nenávidějícího iluminátsko - drakoniánskýho šmejda.
A usuzuju, že máš něco společnýho s .html a uměním, proto tě tipuju na bulvárního grafika, protože grafika je pořád ještě umělecký obor, ač je to řemeslo.
Je to TIP, nikoliv úsudek z křišťálové koule.

Úsudek z křišťálové koule je velice sprostý a nepřijatelný pro publikování.


Že to důchodci nestíhají a že to akademický obci nevyhovuje, je mi u prdele.



<reagovat 
 Čtenář - 13.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Takže až doteď to působilo inteligentně :D se moc omlouvám, že jsem vyvinul na tebe tak složité věty, že své následné nestíhání cítíš potřebu svést na mě a tím mimoděk prozradit, že už to nezvládáš a škubeš si vlasy v koutě. A že jsi sama v takových úzkých, že už přejímáš má slova, papoušku. Vtiskla se do tebe hluboko. Hlouběji tobě asi nikdo nebyl, nikdy. Omlouvám se. Je to všechno má chyba, neb ty jsi nesvéprávná.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2021 > čtenář> 

No to je právě to vono. Už nejsou devadesátky. Ani desátky.
Jsi v 21. století.

Jednak - souhlasím s tebou, že nikdo nikdy hloubeji nebyl.
A pak - já jsem svéprávná. Chodím do práce, mám volební právo, který svobodně nevyužívám a nemám papíry na hlavu. Já ti říkám, inkvizice to nestíhá. Vyhrabat trestní právo na 4D killing je záležitost maximálně 17. století.
To nestihneš, to dotáhnout sem.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter