Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rodinka z pravěku
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 10.9.2021 (00:25:23)




(( ...)).


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 13.9.2021 > Vyděšená Jíťo, omylem máš s těmi plazy pravdu. Fylogeneze měla city za účinný nástroj, dnes už jich ale nutno není. Rozhodování ještě nedávno mělo zapotřebí posloupnost amygdala-limba-kůra, tedy automat reakce-city(na zákl zkušeností)-rozum. Doba se ale mění a prostřední stupeň se stává zbytečným. V jistém smyslu návrat k hadovitostem? Ano! Lidé skutečně budou jiní, PŘESTANOU SE TRÁPIT dnes už zbytečnýma emocema. To sice povede ke konci tvora člověk, přehlcen pohodlím nebude mít smysl vůbec žít a sám se odebéře do neexistence (a duše bez těla je nesmysl), ale - bude to někomu vadit? Takže tak už to chodí. Vč toho, že i vy, vyděšení zmatenci, míváte někdy, omylem, pravdu.
<reagovat 
Čtenář - 13.9.2021 > Lovci mamutů v pantoflích. "Vtipnější" jsou už jen egilovy představy o pornu a julovy básnické prosby o odhalení té doposud nikdy neviděné, bájné kundy.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 13.9.2021 > čtenář> Potvůrko, jsi tlusťoch, nebo štíhlý, hubený až šlachovitý typ? Máš podkožní tuk?
<reagovat 
 Čtenář - 13.9.2021 > čtenář> začínám jogurtem v devět, končim jogurtem ve tři. dál ti bude muset stačit fantazie.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 13.9.2021 > čtenář> Určitě jsi šlachovitý, přiznej se, sbírám fakta o reptiliánech. Už jsi někdy viděl tlustýho krokodýla? Ne ne, vy krokodýli jste v lidských přizpůsobených tělech vždycky divně akurátní, žádný faldy a tlustá prdel jako savci s emocema.

<reagovat 
 Čtenář - 13.9.2021 > čtenář> Vyděšená Jíťo, omylem máš s těmi plazy pravdu. Fylogeneze měla city za účinný nástroj, dnes už jich ale nutno není. Rozhodování ještě nedávno mělo zapotřebí posloupnost amygdala-limba-kůra, tedy automat reakce-city(na zákl zkušeností)-rozum. Doba se ale mění a prostřední stupeň se stává zbytečným. V jistém smyslu návrat k hadovitostem? Ano! Lidé skutečně budou jiní, PŘESTANOU SE TRÁPIT dnes už zbytečnýma emocema. To sice povede ke konci tvora člověk, přehlcen pohodlím nebude mít smysl vůbec žít a sám se odebéře do neexistence (a duše bez těla je nesmysl), ale - bude to někomu vadit? Takže tak už to chodí. Vč toho, že i vy, vyděšení zmatenci, míváte někdy, omylem, pravdu.
<reagovat 
 Čtenář - 13.9.2021 > čtenář> Jíťa své špeky povyšuje na projev citového bohatství. City = špeky a špeky = city. "Zraňuješ mé city" tím pádem znamená "kopl jsi mě do sádelnaté prdele". Pěkně jsme ti tu přerovnali sádlo, že? Konečně jsi míň beztvará.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 13.9.2021 > čtenář> To se právě pleteš, že lidská - savčí - populace pod křídly GF zdegeneruje na plazí a hmyzí formu spirituality. To máš právě velký voči vašeho reptiliánského vidění. Kulový, je to obráceně. Jste vytlačovaný z Galaxie, za chvilku si už do masíčka nekousneš.
Nemuseli jste si zvykat na krev, dřív vám stačilo chroupat hmyz. Naše sladký savčí masíčko vám zachutnalo. Ucpali jsme vám cévy.
Jestli chceš dál krev, zkus tu kariéru upíra.
Tvoje jediná šance.

<reagovat 
 Čtenář - 13.9.2021 > čtenář> Nech toho, nebo to zas bude zažírat a nabere další zbytečné emoce.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 13.9.2021 > čtenář> 

To všechno sedí, to je Britská Royal Family, nic jinýho, než dětský sádlíčko se nenosí.
Ani gram tuku navíc.
Tyhle divný plazí potvory.
<reagovat 
 Čtenář - 13.9.2021 > čtenář> Takže epidemie obezity je vlastně dobrá věc a tučná porce US populace ti dělá radost, páč jsou citově bohatí. Kdo chce povzbudit emoce, hurá do burger kingu.

Nový lepší cituplný svět podle Jitky tlustořitky.


<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 13.9.2021 > čtenář> 

I když to nemusí být stoprocentní, ale bývá to pravidlo, že nemají sádlo.
Znám tlustoprdskýho satanistu ohákovanýho signem 666, je otázka jestli je i reptilián - podle chování jo, ale byl schopen i podkožního tuku.
Ale jinak jsou krokodýli vyschlý, šlachovitý, uměřený, jak Britská královská rodina.
Žerou děti že jo, to je samá bílkovina.

<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 13.9.2021 > čtenář> 

Ne, to ne, to jsme od vás krmený odpadkama, máme txické životní prostředí, v Burgrech z McDonalds jsou namletý děti, takže žerou hrůzu, navíc populace v podmínkách astrokoncentráku a devastačního chování vůči všemu živému na této planetě je vyčerpaná životy bez odpočinku mezi inkarnacemi, takže vzniká plno úplně vysátých morbidně tlustých lidí bez vnitřní vůle a síly, s rozhozeným metabolismem.
Je těžký se udržet v normální kondici, to zvládají bez problémů jen ještěrky.
Ale to se uzdraví všechno.
Planeta se uzdraví, budou klimatické změny, sejme to starou společnost, přistanou alieni, vy plazi se duševně transformujete na jednoduché savce a hned další generace lidí už bude zdravá.
<reagovat 
 Čtenář - 13.9.2021 > čtenář> S tou královskou rodinou je to blbost. To nejsou naši reprezentanti, to jsou jen zotročení obyčejní, kteří hrají bez vědomí skutečnosti role nej-vy-Šlechtěnějších. Naše hadí;) progrese potřebuje být co nejefektivnější, proto pracuje vcm vždy v utajení. Žádnej Windsor se nemůže jako já např nikdy chovat SVOBODNĚ, nebohý je věčně pod dohledem a... Věřte tedy dál na šlechtu, děti. My skutečně privilegovaní si vás přitom prohlížíme jako mezi dvěma sklíčky mikroskopu.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 13.9.2021 > čtenář> 
Není nad to vařit ze základních surovin.
Já ti říkám, že vaše plazí entity jako inteligenční a mocenská elita týhle Galaxie končí. I na úrovni armády už vás dávno rozsekaly kočičí rasy. Už umíte kulový. Probíhá upgrade, vedou savci. Buď se transformuješ na savce, nebo se budeš muset přestěhovat do temnější a chladnější galaxie.
<reagovat 
 Čtenář - 13.9.2021 > čtenář> Jsi naivní. I my, hadi, jsme jen ná-stroje bakterií, ty zase virů atd. Nad i pod člověkem Něco je, nejsme tedy vrchol v žádným případě. Možný je jen uzavřený cyklus, pak by ale "nemělo smysl nic." Krom pistáciový zmrzliny, samozřejmě.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 13.9.2021 > čtenář> Ale ty seš naivní. Láska, city a velkodušnost, v oddanosti Stvořiteli, upgrade. To není jak za vašich starých časů, kdy jste žrali hmyz. Když přišli z Andromedy savci, tak jste si mysleli, že to je k žrádlu, ale dneska už máte plazí jenom poslední sektor galaxie a buď tam budete hodný v skanzenu, nebo zase dostanete po šupinatý tlamě... smiř se s tím, buď budeš savec, nebo si hledej jinou galaxii.
Pokud chceš dál být ještěrka, nikdo ti nebrání, ale budeš ve 2D cupitat po čtyřech.
To není jak za starých časů.

<reagovat 
 Čtenář - 13.9.2021 > čtenář> Uznávám, že když jsem se jako krokodýl uteklý ze zoo snažil přelézt ohradník dálnice, německá policie byla hodně proti mé snaze zastopovat si do Paříže. Víc ti k tomu nemám co říct.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 13.9.2021 > čtenář> Radši o tom napíšu článek tlusťochu.
<reagovat 
 Čtenář - 13.9.2021 > čtenář> 




Nepiš o tom článek, SMOL O ČEMKOLIV JINÝM(!).


<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 13.9.2021 > čtenář> 

Proč jako, se ti nelíbí příběh vašeho plazího úpadku v Galaxii, nebo co? Že když jako o tom nic nenasmolím, že to bude lepší? Buď v klidu, bůhví, kdy to sesmolím. Možná večer, možná ne.
<reagovat 
Joneli (Občasný) - 16.9.2021 > Super.
Doporučil 
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 16.9.2021 > Joneli> 

Díky, Joneli:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter