Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ad ..Babiš na ulici
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 8.1.2022 (00:15:31)


Ad ..Babiš na ulici

((...)).


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 6.2.2022 >

„Člověk smí na druhého shlížet shora pouze tehdy, když mu pomáhá postavit se na nohy..".
((...)).
Některé Tvé sentence mne provokují, ..., ale ne zásadně; -myslím si, že celkově je tato Tvoje úvaha velice dobře napsána,..., a že by bylo dobré, aby si ji přečetlo hodně lidí (nejen zde na Písmáku).. . 
Dávám tip,...,  a získal jsem novou motivaci Tě číst.. .
((...)).
<reagovat 
Čtenář - 6.2.2022 >

„((

měla
part zal.
02

(( Shrnutí knihy Jak drahé je zdarma: Dozvíte se psychologické triky, které doopravdy fungují | Stream

do Ameriky vnejezdili


)).

Ad student. Výroky:

Ještě v 18. století byla bez problémů většina lidí smířena žít s tím, že vrcholem v pozemn.í dopravě zboží, kterého šlo dosáhnout, je těžký formanský vůz na dlážděné siln.ici, pohybují.cí se průměrnou rychlostí 4 -7 km za hodinu.

Revoluce v dopravě, která plně nastala v 19.století, souvisela s celou průmyslovou revolucí, a způsobila nevratnou změnu v duších i těch lidí, kteří vlak v životě nepoužili.

Když v 19.století se otevírali nové železn.ičn.í tratě, téměř ze dne na den se určité třídě společnosti otevřela možnost přesunovat se na veliké vzdálenosti mnohonásobnou rychl.ostí, než koňským povozem, a to zdaleka nevzbuzovalo jen kladné emoce, protože to, mimo jiné, narušilo duševn.í integritu některých konzervativně založen.ých lidí.

Podobně jako objev Ameriky na konci patnáctého století měl veliký vliv na duše i těch lidí, kteří v Americe v životě nebyli, tak i jen teoretická možnost přesunout se vlakem za jeden den téměř přes půl Evropy měla v 19. století veliký vliv na duše těch lidí, kteří vlakem vůbec nejezdili.

dojet vlakem za jeden den téměř na druh.


Pokud se něco z nadhledu chceme dozvědět o naší společnosti, měli bychom si více prozkoumávat Římské impérium, protože se jim podobáme mnohdy     více, než by nám bylo milo (…).

Římané se ve své civilizaci se od nás lišili podstatně jen tím, že kolem svého státu měli barbary).

O vyspělém římském právu svědčí to, že jejich vynalezené obstrukce a další nástroje vesměs používáme dodnes.

Vykopávky v Pompejích nám, mimo jiné, naznačily, že když něco sprostého napíšeme na zeď, může to proti nám svědčit i po několika tisíciletích.

Z vykopávek v Pompejích a Her je zřejmé, že z měst stačili intuitivně utéct bezdomovci a chudí lidé, zatímco boháči se raději pevně zabarikádovali ve svých domech.

Z .pompejských vykopávek je vidět, že sprosťáctví u hesel do voleb do městského zastupitelstva je již starého data.
 i když .

Život v římském městě se od našeho života lišil v jednotlivostech -například že ve fastfoodech se asi nemohlo sedět, a že veřejné záchody byly místem, kde stud neměl místo.

Na vykopávkách v mne zaujalo, že těsně před výbuchem sopky stačili nejméně v jedné ulici provést výměnu vozovky.

Demokracie má tu výhodu, že výčitky za politiku mlžeme utlumit malým dílem odpovědnosti u voleb.

Kdo nejde volit, vyskytuje se nebezpečí, ž když bude v nejbližších čtyřech letech nadávat na politiku, tak ře mu to okolí připomene.

Jít volit je úkon naší odpovědnosti, který má asi největší význam pro naši duši.

Za totality lidé mohou většinou, volit pouze symbolicky, což si neuvědomují, když si totalitu připravují liknavou účastí, nebo úplnou neúčastí u posledn.ích voleb těsně před jejím nástupem .

Lidi s funkcí dohledu a moci  nad společností si v demokracii naštěstí volíme, a tak bychom také měli jít vždycky volit, abychom si po čtyři roky nemuseli vzpomínat na naše výmluvy v den voleb, nebo i déle.



Světlo na ulici i doma nám , narozdíl od nedávné minul.osti, umožňuje žít plnohodnotně naše životy i v době zvýšené tmy, což se v zimě začíná dít už od půl čtvrté odpoledne.


V naší zemi už od středověku pro obě pohlaví platí , že když si člověk nezávazně potřebuje s někým cizím pokecat, může se mu nejlépe povést ve městě na ulici.

Průmyslová revoluce začala brzy po tom, co si lidé uvědomili, že by za ně mohla těžce pracovat ropa, uhlí, nebo pára, a další podobná skupenství.

Do vynálezu kolejové dopravy lidem musela stačit koňská a kravská doprava zboží i osob, i když si palčivě uvědomovali, že už jim nestačí.


)).“
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter