Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pandemicko fašistický zákon očima právníka
Autor: Palach (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 23.1.2022 > já nechci nic říkat, ale julián takovejhle podraz předvídal, teď čtu i ty další body, to je hrůza!
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 24.1.2022 > analfagot> tak co furt blekotáš, když nechceš nic blekotat?
<reagovat 
Palach (Občasný) - 24.1.2022 > https://www.facebook.com/100006085982790/videos/578956636642159/
očko je vražda!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 27.1.2022 > meleš nesmysly troubo

<reagovat 
Palach (Občasný) - 28.1.2022 > https://www.facebook.com/100034655392339/videos/515020933193422/

očkování opravdu zabírá-tohle jsou asi ta videa, která vás měla přesvědčit?!?! U mě se jim to povedlo!!!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 28.1.2022 > https://fb.watch/aPChOWFR3M/

názor |Klause na fašismus v ČR!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 28.1.2022 > https://fb.watch/aPUokPcZk2/

politici vám serou do huby a VY?
Otvíráte držku a žerete ty hovna jak uherák!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.1.2022 > já se musím chechtat! Neříkám to už pár let, že nás ty mamrdi fašističtí zatáhnou do války???!!! Že nemá cenu platit žádný dluhy, natož tv covid poplatky a už vůbec nemá cenu nost bombarďáky na držkách, protože až sem pustí skutečnej plyn, tak ti vyplašenci zjistí, co že to byli za hovada...
škoda, že už jsem stár a do války už se nedostanu, no, každopádně proti RUSUM bych stejně nešel, protože jsem soudný a vím, že nebýt Putina, tak už jsme dávno mrtví všichni! Ale vyprávějte to idiotům, kteří věří na covid, na spravedlivé volby, na EU...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 25.1.2022 > Ja som za slobodu slova, ale vás za toto by mali snáď zavrieť
<reagovat 
 Palach (Občasný) - 25.1.2022 > čtenář> chacha, tak takhle jsem se nezasmál ani na svatbě!
TADY máme příklad fašisty a přizdisráče, kterej poslouchá jen fašistický covidový média a hlásí do světa, že je za SVOBODU slova!
Ale jakou, ty mamrde? Jenom tu tvojí, viď, ty parchante, kterej si nic nedokázal!
A za názor jinýho bys zavíral, jo!!!!?
Ty jsi takovej mamrd, že většího neni!

Tebe kdyby nevyhodili ze Slovače, tak tam už visíš, ty paznehte! Neumíš se přihlásit, ty Svobodo??
To ne, na to si srab a chcáč, co?
By měli je hovno, pojď mi to říct do vočí, ty zmetku zbabělej, já ti ukážu-by měli!!!!!

<reagovat 
 Čtenář - 25.1.2022 > Palach> Slováci celkovo majú oveľa viac rozumu, než Česi-prezident Slovák Husák uhájil po okupácii váš štát pred Rusmi, a premiér Slovák Babiš ekonomicky povytiahol Česko hore, tak netrep do Slovákov
<reagovat 
 Čtenář - 25.1.2022 > čtenář> A zbabelý si ty, lebo máš sto prezývok, prečo nemáš otvorené hľadí
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 29.1.2022 > čtenář> co to pleteš? Pokud vím, tak Palach je jen 1 nick, za to ty jsi hrdinský inteligentní Slovák-ty nemáš ani jeden, anonyme! Co se týče hrdinství a rozumu, je to úplně jinak! To zjistíš v krizové situaci. To co ty vydáváš za rozum je prostý NEROZUM. Ano, Slovák jde do boje, ale neví proč, neumí si to vysvětlit, neví CO JE DOBŘE! Čech rozumem vyhodnotí, že mu to za to nestojí, ale ne protože je zbabělec, ale protože je vychcanej-jinými slovy-vychytralý! Zažil jsem to, když jsme šli přepadnout Polsko v roce 1980.

Jestli mají Slováci rozum navíc poznáš v každé hospodě na Slovenské vesnici. Z mého pohledu jsou to v podstatě jednoduchý agresoři! Těch podělanejch jsem zažil na vojně mraky! Ty bys nepřežil ani jeden den mezi Pražáky, to vím jistě! Stupidní agresivita není odvaha ani hrdinství, ale na to nemáš kapacitu!

Jenže je to jako s Brňáky...

Pražák se jim může smát, protože má navrch, ale v podstatě mu nevadí, Brňáci a Slováci jsou tak zaprdění a Malí, že z nich ta Malost a závist je hluboce zakořeněná, takže plodí čirou nenávist, což je z tebe patrno na sto honů!

Poděkuj!
<reagovat 
 Palach (Občasný) - 29.1.2022 > čtenář> říká anonym...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.1.2022 > j.f.julian> 

Tyhle bitky slováci.češi skrze nějakýho slovenského výpitka, co blije nesmysly, to je vážně zbytečné.

Je úplně mimo.
Já pro něj byla skrze ježíška a slováčka lidská zrůda magda a ty jsi pro něj nemorální antihrdina, když máš více nicků, což ti vyčítá z pozice anonymu.
Vždyť je úplně máklej.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.1.2022 > Na tomhle všem mi prapodivně vychází, že časově ani nevychází, aby "praskl" covid. Tzn. všechno kolem něj. Mělo by se to stát, logicky. Jenže jakoby už na něj není čas. Je to megapokrytectví.Ti, co tohle nechtějí a vidí tu prasárnu, si už můžou hlavu ukroutit. A co? Stane se něco? Ne. Média vlastní NWO. Nestane se nic. Je to absurdní. Lžou nám svině. Až mi doktůrci vysvětlí magnety držící na hnátě a jak je to nevinně s tím 5G, O.K. Dočkáme se? Ne. Kdo je tím napíchaný, od toho nic nečekat. My čekáme, co nám povolí a zveřejní NWO. Není už ale čas na tyhle stupidní hry. I kdybych byla idiot, jakože nejsem a byla totální blázen, jakože nejsem, narozdíl od těch, co tvrdí, že jsem ... Tak magnet na hnátě držel a já to viděla a to mi nikdo nevymluví. A všichni ti otitulovaný zmrdi mně už neuprosí, taky si budu přát jejich popravu. Protože mlčeli, lhali. A to se neodpouští. 

Ono to totiž všechny ty vědce, doktůrky, ministry a specialisty na epidemie to doběhne, ta jejich ohebná páteř a poslužnost režimu. Koho si myslí, že pak bude rozzuřený dav chytat? Nějaký zajatý NWOčka a Mengelíky? Ne, dav půjde OPRÁVNĚNĚ po těch, co zneužili a zneuctili svoji aprobaci, kteří selhali ve funkci, kterou získali svým titulem a za který brali prachy. Všichni ti doktoři bez mozku, všichni ti fašouni bez svědomí - nemilosrdná poprava. Šibenice už se na ně chystá.

Protože přesně takovou lekci tahle zhovadilá civilizace potřebuje. To naučí všechny ty budoucí generace různých docentů, rndrů, MUDrů a podobných hajzlů, ža zkreslování a zamlčování pravdy kvůli vlastní zbabělosti končí na šibenici. Na vyšší stupně vzdělání by se měly v první řadě dělat zkoušky charakteru. Bezcharakterní truhlář nic nezkazí, nebo málo. Bezcharakterní epidemiolog zaslouží kulku do hlavy.

Tohle odnaučí všechny ty ucukánky, aby měli běžně 8 profilů na sociálních sítích. Jeden oficiální, jeden na zálety, jeden na odvahu, jeden na šikanu, jeden na hraní si na holčičku, jeden na hraní si na chlapečka .... A pak budou ty "oklamaný" chudinky dělat, jak vůůůbec nic nevěděli a jak to bylo nad jejich mentální síly, pochopit, že je chce někdo zlikvidovat a mikrovlnný záření škodí. Profackovat, postřílet a odvaha zase bude.

To, že lžou nějaký amorální nelidský zrůdy, který jsou inflitrovaný do lidský rasy - to je pochopitelné. Ale aby nám "lidi" lhali do očí a říkali : "ale vždyť tam žádnej magnet nedrží" - tak to je na popravu. Tohle se bude muset ta lidská cháska odnaučit a rychle, nebo je psychopati vymlátí všechny. A kdo dělá ty psychopaty? Nejsou to náhodou ty pohodlný prolhaný bezpáteřní papalášci s titulama, jak všem lžou do očí???


Lidská cháska totiž vůbec nechápe, že tu vůbec pro ně někdo něco dělá a že ty inkarnace, jako jsem třeba já, se tu už nikdy neukážou.
Tahle rasa si neudělala dobré jméno.
Má velký dluh.
Chce to profackovat dav, postřílet kolaboranty a donutit stupidní stádo se do budoucích generací chovat lépe a lépe.
Protože kdyby se chtěli znovu dostat do průšvihu, tak třeba já už nepomůžu.
Nemám ráda ucukánky.



<reagovat 
 PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 29.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ne, opravdu nezbývá než duševním zaprodancům zlámat vazy. Falešný soucit nikdy nic dobrého nepřinesl lidstvu ani vesmírným společenstvím.
Já vím, o čem mluvím, protože jsem s nwo svedla válku o osud téhle planety. Ještěrky je potřeba rozšmelcovat až šupiny lítají. Zaprodánky, ufňukánky, soucitné bačkory a útlocitné křesťánky zbičovat.
Přinejmenším.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.1.2022 > PřiIítliMimozemšťani> 



Mezi tebou a mnou je ty kriple od NWO rozdíl, že já jsem návštěvník STÁLÝ a ty OBČASNÝ.
Já vím, že vzhledem k idiocii obyvatelstva je marný upozorňovat na to, že máš stejnou ikonku i jméno jako já a nejsi já, .., ale i tak.
<reagovat 
 Čtenář - 30.1.2022 > PřiIítliMimozemšťani> Fašistov treba vyhodiť z Totema, a zavrieť!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 30.1.2022 > PřiIítliMimozemšťani> Fašistov treba vyhodiť z Totema, a zavrieť!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 30.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> ýťý, jsem tuze rádo, že uznáváš, že rozdíl mezi tebou a kriply od nwo je pouze formální. Osvěžující závan tvé sebereflexe, projednou.
<reagovat 
 Čtenář - 30.1.2022 > čtenář> Fašistov treba vyhodiť z Totema, a zavrieť!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 30.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> Fašistov treba vyhodiť z Totema, a zavrieť!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.1.2022 > čtenář> 

Chceš osvěžující závan mé sebereflexe?
Nemáš pravdu.
Rozdíl není formální, je ideový.
Já jsem bílá krvinka a ty vir, všichni mají radost z toho, že se něco děje.
V čem není rozdílu, tak ve faktu, že jsme oba cynický zmrdi a jsme vnější infiltrace.
Ty za Drako, jí za Galaktickou federaci.
Transformuj se na savce dráčku, to teď letí.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.1.2022 > čtenář> 

V klidu, oni umřou v průběhu dimenzionálního vzestupu planety.


<reagovat 
Palach (Občasný) - 30.1.2022 > souhlas, fašisti jsou všichni anonymové, začnem tedy s nima!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 1.2.2022 > tak co, vaxeři? Pořád jste přesvědčeni, že vám vykcíny pomohly? Nebo jste jen ovce, které poslouchají covid média?

Tady je názor odborníka, který se vám určitě nebude zamlouvat! že by nějaký antivaxer a lajk????

https://fb.watch/aUFpZOKvqV/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 1.2.2022 > Slovák-anonym, který NIC nepíše chce rozhodovat kdo je fašista a kdo bude na Totemu?? Díky za ukázku fašismu, blahopřejeme Slovákům k takovému Maďarovi!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 5.2.2022 > https://fb.watch/a_nN6ipaoO/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 6.2.2022 > https://fb.watch/a-A0Hr4lN3/

Levice USA otáčí...


<reagovat 
Palach (Občasný) - 6.2.2022 > Video je hodně drsné, ale pravdivé. Tohle si zvolili Češi i Slováci, tuhle fašistickou pakáž, která nás vede do války!

https://www.facebook.com/100001727003772/videos/3998078533593007/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 6.2.2022 > https://fb.watch/a-T8uglx21/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 6.2.2022 > https://fb.watch/a-XMNVY-_S/

vakcína smrt, Zeman to na závěr posral, statistika úmrtí po vakcínách!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 8.2.2022 >
Autor Velkého RESETU Klaus Schwab přiznává, že mají všechny politiky, vědce atd. koupené!

Takže už s tím tečkováním smrtící vakcínou laskavě přestaňte!

https://www.facebook.com/groups/CeskyOdboj2020/permalink/1183033515838676/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 8.2.2022 > účinky smrtících vakcín, které si lidé dobrovolně nechají aplikovat... samo, že toto jsou jen vrcholky, které jsou vidět, již zemřelo přes milion lidí po vakcínách, což uvádějí oficiální zdroje, a jak známe manipulace s čísly od těchto zaprodanců, tak je nám jasné, že jich je násobně více, a POZOR-to se vakcínky ještě tzv. neprobudily-to nás-VÁS čeká v následujících letech! Je to smutné, ale DNY natečkovaných jsou v podstatě sečteny... Snad tedy zázrak, ale kde není soudnost, tam ani zázrak nemá šanc, sorry!



https://www.facebook.com/100067636060848/videos/715090686145112/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 21.2.2022 >
21.02.2022 06:11:49 j.f.julián
COVIDISMUS - vláda tzv. expertů je na úrovni nacismu

Václav Klaus to objasní i lidem, kteří naletěli na tzv. nemoc...

https://fb.watch/biRQSVtDUt/

a celá přednáška o covidismu je zde...

https://youtu.be/Ee3OfHQ8Gng


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter