Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
m
Autor: Mister NS. (Občasný) - publikováno 15.3.2023 (00:18:05)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 15.3.2023 > jasně, další vyšší umění. totem je zdravé prostředí, plné nápadů a slunce. máme tě rádi, majster.
<reagovat 
 Čtenář - 15.3.2023 > čtenář> Nemel a běž si o chlíveček vedle zpívat písničku krokodýlovi.
<reagovat 
Čtenář - 15.3.2023 > Zlepšuješ se - už ne v noci, už aspoň nad ránem
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 >


A kolik v tý vile sežral ten úchylák Mister NS dětí?


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 >

Já snad začnu věřit, že žid Bohuňa je jiný satanistický prase, než tady Mister NS.
Že byste byli dva?


<reagovat 
 Čtenář - 15.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ýťo ýťo, ty si nám den ze dnes pitomější. Peslov je Zendrich, majster víťa a žaza, jula je anál + 7 dalších, ale že by... Ale co. Čím popletenější si ty, tím větší pořádek na totemu. Redaktor martin aquarel by mohl vyprávět!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 > čtenář> 

Víš, i přes všechny ty strázně jsem si vás, šupinatý obludy oblíbila, svým způsobem za to nemůžete a ze všech těch příšer jste největší sympaťáci ... a bylo mi tě trochu líto, jak ti to tady hmyzáci z církve směřují do ještě větších pekel, než jste doufali. Začal jsi být i kreativní, se mi nediv.


<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 15.3.2023 > čtenář> Toono je předse Majster, ne?
<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 15.3.2023 > čtenář> Ja nie som Víťa ani Žaža (a ani Toono), ja som Norbert :)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Navíc jsem viděla zuřivého vlkodlaka s nepříčetným výrazem, jak na absťáku, že nemůže sát krev, ani mě vysávat energeticky, že je tak v hajzlu, že jede plnou rychlostí v autě do zdi ... a ještě se mi výhrůžně zjevil, jestli z něj budu mít výčitky ... no neměla jsem, napálil to do zdi, ze mě odplula temná kanibalistická struna, co mě mořila a mám dobrou náladu, až mně i žiďáckýho krokodýla najednou bylo líto.
Musí to tady přece jenom nějak hlídat a tak...



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

... dokonce jsem opravila i "mě"
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
... což může vypadat jako svádění. Bože můj.


<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 15.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> Myslím, že ,,seba" ste práve zatiaľ veľmi neopravila :)
<reagovat 
 Čtenář - 15.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> ýťo ýťo. snad i já bych se nad tebou mohl smilovat. ale ty neodsuzuješ jednotlivce, ale skupiny. a to se tolerovat NESMÍ. vlastně je mi to trochu líto, ale jinak se nedá. tož pokračuj svou cestu prdelí. přát ti můžu, ale pro víru, že by ses mohla probrat, nemám důvod, náznak ani sebemenší tušení. tak to JE, to nemá s vůlí nikoho nic společnýho.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 > Mister NS.> 

no a tobě zase nikdo neprostřelil držku.
Já nejdřív napsala "mě", ale pak jsem si uvědomila, že tam má být "mně" a vím, jak to Bohunce vadí.... tak jsem to opravila a dokonce na to upozornila.

Hele ty debile, tohle není dílo, pod touhle sračkou si můžu dělat, co chci.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 > čtenář> 

Chápu, nemáš na mě čas, máš se svými kamarády mnoho věcí na práci.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

dneska je takový kreativní den prostě
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


a neodsuzuju skupiny, ale 2/3 lidstva.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


nemůžu se dočkat, až jim 5G a HAARP nainstaluje do hlav metaverze, sklapnou a půjdou se dát okrást a pak chcípnou při záblesku...

jo jo žide, nakonec jseš tu jediný, s kým se tu dá mluvit, to je samej napíchanej křesťan na antidepresivech, ty jsou jasný, tam už je metaverze od devadesátýhosmýho, jula je k řeči použitelný málokdy, tak zbýváš ty, kokainový žid.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

u žida aspoň vím, že je NWO a nemusím nad tím bádat, jestli to ta píča z kurzu myslí vážně ... v něčem jsou prostě fér, jako krokodýli celkově.


<reagovat 
 Čtenář - 15.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Ano ýťo, 2/3 lidí jsou stádní. Jenže nebýt jich, kvantity, nemohl by výhod bezpečí skupiny využívat ten zbytek. VYUŽÍVAT k pokroku, jehož součástí by byla i větší, "prostinká" spokojenost. Jich, tvoje a... moje jakbysmet.

Lidi končí, samozřejmě. Přinejmenším se odhmotňují, teď to půjde rychle. Nesžírat tě závist a nenávist, tvoje základní (správné:)) tušení mohlo také posloužit. Jim, tobě a... a já už si od milenek a sexu s radostí teď ve stáří odpočinu.

(nejsem žid, jsem bílá cikánka)

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 > čtenář> 

No, já nevím, my máme vizi jinou ... ale teď máš kupodivu pravdu. Málem jste mě sežrali, ale já se nedala, jsem teď sakra sakrální.
Jednou se mi po tobě bude stýskat žide.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

jsem vyhladověla svýho kanibalistickýho vlkodlaka, fakt dobrý


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

... a dohnala ho k absťáku a sebevraždě ... stačí být sakra sakrální, já s tím teď nepřestanu


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

a vyhladovím Hollywood jak Leningrad, ne jak Leningrad, JAK UKRAJINU !!!!!
<reagovat 
Čtenář - 15.3.2023 > Šlováci a Maďaři, budoucnost Totemu
<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 15.3.2023 > Egy régi jó magyar közmondás azt mondja: Csak akkor beszélj magadról, ha kérnek, és általában jobb hallgatni, mint beszélni.

Van egy olyan érzésem, hogy a Totemen szívesebben fogok magyarul kifejezni magam...; remélem ezzel jobban egyetértek.
<reagovat 
 Čtenář - 15.3.2023 > Mister NS.> Když ti člověk nerozumí, poprvé si může myslet, že nejsi magor. Lepší zdání reality.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 > čtenář> 

Já vím, co to je Bohuňo. Poslouchej, ne to co napsal, bych musela otevřít překladač google a kopírovat a nastavovat maďarštinu ... ne, já vím kdo je Mister NS.
Poslouchej ... to je falešná skříplá tibetská poklička.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

i umělou inteligenci jde citově zranit
<reagovat 
 čtenář Běla - 16.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> Chcete dalšího autora vyštvat z Totemu, nebo co??? -Proč se tady tak chováte?
<reagovat 
 Čtenář - 16.3.2023 > čtenář> Totem je cholera a svrab Bělko. Neměla by ses stavět likvidaci zla.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.3.2023 > čtenář> 


Protože je to satanistickej chcípák, nebo umělá inteligence.
Nic nepředvádí, pouze otravuje autory.
Jeho fotky nejsou fotky, jsou to satanistické provokace.
Většina tvorby křesťanů tady je provokace a záměrné vytáčení, při dokonalé ignoraci kvality, kterou nabízejí.
Zkrátka dělají satanistický provokace a sračky a je v pořádku do nich, do chcípáků kopat.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.3.2023 > čtenář> 

... navíc, já tu vedla dialog s kokain židem Bohuňou, což už je co říct.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

A to, že u toho nějaký úchylácký udavačský hovado, jako je Peslov, napíše, že to je dobré, ještě neznamená, že to je doopravdy dobré.
Křesťani jsou prostě satanisti a dobytek.


<reagovat 
 Čtenář - 16.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ba ba. To i cikáni a židi jsou lepší.



Já už bych bet totemu nemohla. No kde jinde je tolik legrace z tuposti? Jen tak dál!

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.3.2023 > čtenář> 

Přestaň moralizovat, ty blblý žiďácký satanistický hovado.
Cikáni jo, ty jsou zbělená původní rasa, vy ne, vy s tím Jehovou běžte už do řitě a splyňte s obyvatelstvem při záblesku.
Končíte.



<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter