Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
TEMNOTA
Autor: Saimon (Občasný) - publikováno 20.1.2004 (00:12:51)

TEMNOTA

Člověk si je jist svou dokonalostí,ale co když není až tak dokonalý??Má snad pocity jako jiný živočich na světě,ale je to klad?A co takhle mrtvolný strach??HaHá

Mg zrovna dojídal svůj hamburger,když od někud zdálky zaslechl,naléhavý lidský výkřik o pomoc.Zbytky jídla poskvrnili mastnou skvrnou,zbytky kaluže,která zde zůstala po vydatných deštích.Hrubé kroky Mgího bot se odráželi od mramorové podlahy jako „boží zvony“.Lidé okolo,se jako vždy tvářili jako hluší.“Starej se sám o sebe a přežiješ“,tak z ní jejich heslo.SRABY,nadával Mgí v duchu.Vy,vy,náhražky lidí,jak vůbec můžete?Doběhl do temné uličky,v uších mu stále zněl ten nalehaví hlas „POMOZTE MI“,byla to žena,to věděl s určitostí.Ulička byla temná a nevyzařovala přítomnost nikoho jiného,než skupinky mrtvých krys.Přesto šel stále hlouběji do té temné nicoty.V uších mu tepala krev napětí,nos mu dráždil mrtvolný pach,jeho instinkt mu napovídal se otočit a jít pryč,on však pokračoval dál.Krok za krokem.Byl na konci ulice,nikde nikdo.Přišel blíž k zeleně vyhlížející zdi,opět ucítil ten mrtvolný puch.Naklonil k ni hlavu ještě blíž,blíž…BUM:Mgího někdo uhodil do zátylku,Mgí se zapotácel,obrátil se a vyděl dvě šedé postavy vznášející se nad zemí.Vytáhl zbran,vystřelil.Kulka nemohla minout svůj cíl,ale postavy tam stále byli a vypadali ještě živěji než před tím.Došlo k boji,Mgí pod tlakem svých pěstí cítil,že má co dočinění s někým z masa a kostí,něco co žije a může také umřít.Však se to také= dověděl záhy,jedna s postav se přiblížila nadosah jeho mohutnému kopu,Mgí neváhal a svou černou botou prorazil bytosti hrtan!Ta jen podivně zachrochtala a dopadla k zemi.Druhá přiskočila k Mgímu na dosah paže,ale však poslední co cítila byl Mgího platinový núž na svém podřízlém krku!“Díky“ Mpí já věděl,že se ten nůž bude hoditJ.Vstal utřel si tvář od krve,a šel se podívat na své mrtvé nepřátelé.Kopl do jednoho z nich ten se obrátil,a Mgí v něm mohl rozeznat Gruntara.Bože,KURVa,do prdele Gruntaři,kde se tady tihle zmrdi berou??Vždyt už měli být dávno na papíru „vystřílený druh“ pardon podřezaný!

%%%%%%

Gruntar:Kříženec člověka a ryb(snad,doted se přesně neví),v poznání od člověka k nerozeznání,nazelenalá kůže a ohromná síla je s jeho odolností vůči střelným zbraním,velmi smrtelná!Považován po tažení Majrútu v roce 2135 za vymýcený druh!Obrana:Platinou potažené kovové věci a zlomení vazu!

%%%%%%%%%%

KURVa proč?A kde je ta ženská?

Náhlí tlak na jeho pažích mu oznamoval něčí přítomnost,přitáhli ho až nadoraz ke zdi a táhli ho dál a dál,at se Mgí díval kam chtěl nikoho neviděl.Ve zdi se na jednou rozbouřil modrý portál a v tahoval vše živé do sebe.“PAST“Kurva Past. proběhlo Mgímu hlavou,ale to bylo vše co si ještě stihl pomyslet než zmizel ve zdi!Ulička byla prázdná,plná krysích mrtvol a dvou téměř také „krysích“ Gruntarů.

Mgí!!Mgí!!Do hajzlu Mgí,kde seš??Mám pro tebe ty hyperdisky!Mgí?“Kde zase vězíš“??Mpí se otočil a kráčel mezi uličkami dál a dál a hledal siluetu svého přítele,u jedné se zastavil a ucítil mrtvolný pach.Instinkt mu našeptával jít dál,ale to by nebyl Mpí,aby se tam nešel podívat.Jediná věc,které si hned všimnul byly skupinky mrtvých krys,a mrtvolný pach.

TEMNOTAII

Mgí se otřepal,v puse žluté svinstvo,co vypadalo jako prasečí zvratek,ale raději rychle zaplašil tuhle představu a vrávoravě se postavil,aby zjistil,kde vůbec je a,co se stalo.“Fuck“!řekl si nahlas pro sebe.Prohlížel si to okolo sebe,ale stále byl v té uličce,kde ho to před chvíli vtáhlo do portálu,jen ty zdi byly respektive nebyly počmárány obrázky potulujících se teenegerů.Byly…ano byly čisté a neposkvrněné,jen stářím už nabraly lehce nažloutlý lesk a barvu.Vyšel ven z ulice,a to,co spatřil ho úplně omráčilo.Nebe,nebe to nebe…ono je mo-mo-modré.Zavřel oči a pomalu je zase otevřel,ne nebe si stálo na své a zůstávalo stále jasně modré.To nebe,které znal on bylo zelené jako kanální čůrka.Do hajzlu,do prdele.Já nejsem doma!!Já jsem někde úplně jinde,prolétl okolo něj leták a na něm stálo „Příjdte si prohlédnout počítačovou simulaci pohlavního aktu,porno klub LEONA vás srdečně zve a to 1.12.2656 v 23:00“

SHIT!!Já jsem se nějak dostal o 510 let do předu v čase.To je bullshit.To nemůže být pravda!!Nemůže.“Bohužel pane Marku,to pravda je“Zazněl Mgímu hlas za zády.Marku?Tak už mi nikdo neřekl dobrých 15let,pomyslel si Mgí a pomalu se otočil.“Nemusíte se bát pane Mgí,což mi vnukává otázku,jste pan Marek?Nemám-li pravdu?“A tu zbran dejte prosím dolů,nejsem pro vás žádným nebezpečím“!Mgí sklopil zbran směrem k zemi,a zajíkl se při nadávce „Kurva,co seš zač??“Vypadáš jako kříženec člověka a hada?Pane,jsem rasa známá pod jménem Sesubralentighugeq.Zachrčela na Mgího ta potvora před ním.Jak?Ne,pro mě budeš Sesub.Jak si přejete pane,odfrkl humanoid před ním.A,co tady do kozí hlavy dělám??Prominte pane,ale já a má rasa jsme byly nuceni tě povolat,neboť…odmlčel se,zamrkal a pokračoval“Neboť naše rasa vymírá,na planetě je démon,respektive jejich tady spousta,ale my se se všemi naučili žít v souladu a klidu,až do nedávna,kdy ze země přišel démon nový,a začal nás masově vraždit.Veškerý odpor vůči němu byl marný,je jak vy lidé říkáte nesmrtelný.A,to proto jste mi na přivítanou poslali dva Gruntary??Promin pane,potřebovali jsme vědět jestli jsi,tak schopný jak se o tobě říká.Říká??Vždyt žíjete v 27století,do prdele!!Ano,ale naši lidé mají o vás a vašem společníku záznamy v databázi,v r.2387 jsme navštívili zemi a vzali si veškeré informace,které jste nám byli jako rasa možnost poskytnout.A vy a také váš společník,jste byli nejschopnější lidé v historii vašeho světa.Jsme v koncích a tak jsme byli nuceni vás pomocí časové smyčky dostat sem k nám!!A,co z toho budu mít??No,nic.NIC??Zavolala mě sem žabí hlava,která chce,abych zabil něco,co zabít nejde a na oplátku mi za to dá „NIC“.No to je krásný.Nerozčilujte se pane,nemohu vám nabídnout nic,peníze vám budou ve vašem světě k ničemu.Doufali jsme,že nám pomůžete a my vám zase na oplátku pomůžeme zpět na zem.Pokud by jste zklamal.Opět se odmlčel…musel by jste tady zůstat s námi.

Kurva!!A co bych tady asi tak podle tebe dělal??Mrdal vaše žabí kurvy??Prominte pane??Nevím o čem to mluvíte?Nerozumím…“Ser na to Žibko,tak mi ukaž toho démona at vím na čem jsem“Žibko??Pane jmenuji se Segtrekjfsautuie Secxzuxsas.DOOST!DOOST!Od ted seš Žibka,jasný??Jak myslíte pane,Žibka,to se mi líbí.

Jak vidím,vaše architektura je stejná jako na zemi.Máte domy,mrakodrapy,obchody.Jen života tady jest po málu.A tos mě přišel přivítat jen ty??Víte pane jsem jeden z posledních z rady a měli strach,že se budete zlobit a někoho zabijete.Jo,když jsem tě viděl prvně,měl jsem chut pročistit si hlaven.Děkuji pane,že jste,tak neučinil.Mgí se otočil,zamračil se a drsným hlasem řekl.A neříkej mi Marku,nebo tě zabiju a tvoje střeva vytáhnu 2 cm nožem a natáhnu ti je prdelí až do držky.Jasný??Sice vám nerozumím pane,ale Marku vám již neřeknu.Je tady ještě jedna věc…Jedna věc??Jaká,zakřičel Mgí??Měl by jste sundat svůj dlouhý černý kabát,kožené kalhoty,a tmavý svetr pod,kterým máte neprůstřelnou vestu.Neví,co je to mrdat,ale umí pojmenovat vestu.A to jako Žibko proč?No,ošil se mužíček asi tak 1.7cm vysoký s nahnědle zelenou kůží,musíte projít třemi zkouškami.Protože až démon zjistí,že tu jste.Bude naštvaný a my nemůžeme riskovat,že zklamete a my pak zamřeme krutou smrtí!!Pakliže by jste uspěl byla by šance,že uspějete i s démonem.Žibka rychle zamrkal a zadíval se do země,aby zdůraznil svou podřízenost .Kurva,Žibko pokud máš ještě nějaké překvapení o kterém bych měl vědět,sem s ním.A radím ti rychle,dochází mi trpělivost.Nebojte pane,jsem si jist,že zkoušky zvládnete lehce.Jsou pro vás jako udělané.Prozrad mi,čeho se budou týkat??No,vím jen,že nebudete potřebovat střelné zbraně.Fuf,tak to jsem rád,myslel,jsem že budu muset bojovat.Budetpane,ale bez střelných zbraní vykvikl Žibka a popoběhl o pár metrů dál,aby ho Mgí neuhodil.Jenže Mgí naštvaný nebyl.“Výborně!!Prvně,cos mě za dobu,co tě znám potěšil“.Jste zvláštní pane,moc.

A tak kráčel Mgí se svým groteskně vyhlížejícím přítelem,k budově tyčící se asi kilometr od nich.Byla vysoká,nahoře byla kulovitě ukončena.Prostě všechno tu vypadalo divně.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 20.1.2004 > čéče z toho cejtim, že si tvrdě sjížděl Fallouta.....chtělo by to trošku učesat chlape...trošku víc....ech a ty jména těch rodů...sakra, to si nezapamatuje ani člověk s fotografickou pamětí.....:o))
Body: 3
<reagovat 
 čtenář Saimon - 20.1.2004 > quentinbubakoff> No,já vím.To je totiž můj věčnej problém:))A to až si přečteš(teda pokud budeš chtít)to co jsem tam přidal na zítřek,tak budeš asi úplně mimo:))To je moje starší tvorba..ale díky,že jsem ti stal za chvilku tvůho času:))
PS:Jsem novej,jak je to s tím známkováním?1 nejlepší?5 nejhorší?
A Fallouta?No,si piš,že máš pravdu.)))
Povídek z Majrůtu(svět kde se odehrává můj příběh) mám plno,až po úplně závěrečnou.Tu ti můžu,když tak poslat.Není,tak moc zmatená a je celkem bez chyb:))
Tak čaues...
PPS:Kde si můžu přečíst něco od tebe??
<reagovat 
Čtenář - 20.1.2004 > to máš fuk. tři sou uprostřed :)))
ale nejlíp je pět a ňáký to doporůčo.
quentinovo věci si nejsnáz vyhledáš tak, že mu tady klikneš na méno nebo na ikonku vedle ména.
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 20.1.2004 > čtenář> Aha díkes!.))
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 20.1.2004 > saimone, poradím ti, až se přihlásíš a budeš chtít na někoho reagovat...zaklikni REAGOVAT.....pak se to tomu dotyčnýmu objeví jako mail.....jinak jedna je nejhorší, pět nejlepší, pokud se ti něco opravdu líbí, můžeš dát doporučení....déčka máš omezený, pětek můžeš dát za den kolik chceš...až se tady porozhlédneš, zjistíš jak si najet do prostorů různých autorů a tam číst a číst.Fallout je boží...dohrál jsem oba díly i Tactics...jen mě mrzí, že je teď zaraženej vývoj Fallout 3.Popiluj, makej na sobě..upozornění, pokud to půjde dávej to po menších částech, hodně dlouhý věci tady málokdo čte...musíš pak mít okruh fanoušků a to pak můžeš psát dlouhý jak chceš.....navíc sci fi tady není zas tak běžný.....měj se chlape...
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 20.1.2004 > jo a ještě jedno, sem sice obvykle povznesen nad gramatické chyby, sám nejsem nijak kovanej, ale dej to radši třeba někomu opravit, tluče to občas do očí a snižuje zážitek...
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 20.1.2004 > Myslíš jako,že sfifka tady moc nefrčí?Jinak díky,rady beru k srdci a moc za ně děkuju!!
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 20.1.2004 > Saimon> čéče, ti říkám, když chceš na někoho reagovat, klikni na reagovat:o))))jinak ten dotyčnej nic neví a pokud se znova nepodivá do tvýho díla, neodpoví ti...
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 20.1.2004 > Fallouta jsem dohrál několikrát!Myslím všechny Fallouty,i tactics(osobně nejhorší ze všech F).F3 se bohužel prej zase zrušilo nebot se vyhodilo příliž mnoho lidí,kteří na předchozích dvou dílech makali!:(
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 21.1.2004 >

Není to špatný, ale souhlasím s quentinem. Fakt by to chtělo trošku učísnout.

A nejlepší je známka pět, nejhorší je jednička, když se uklikneš, tak to můžeš změnit a dát odeslat a ono se to automaticky přepíše. Jinak vítej na Totemu.


Body: 4
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 20.1.2004 > Už se ti to tam "zjevuje?":))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 21.1.2004 > Saimon> klikni na reagovat...člověče...ty takovej postapokalyptik......by ses měl v takovejch věcech orientovat....jo F2 bylo nejlepší...přítel Sulik a Cassidy, s těma sem zažil srandy:o)))
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 22.1.2004 > quentinbubakoff> Tohle je dobrý já si představ taky.Jen se mi nikdy nepodařilo najít tu jeho ztracenou sestru(myslím Sulikovu).
Jinak oženil ses v Modocu?:))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 23.1.2004 > Saimon> vidíš, že už umíš odpovídat....:o))kdepak ve falloutu jsem byl vždy svoboden......pouze s výše uvedenými kámoši.......jo Sulik a jeho supersledge......to bejvávalo...
<reagovat 
Luciana (Občasný) - 26.1.2004 > Au,au,au. Každou větu si čtu dvakrát. Jde poznat, že tady jsi teprv začínal. Ještě omrknu tady toho tvého rádce quentinabubakoffa.
Body: 4
<reagovat 
čtenář Pohrom - 27.1.2004 > Kde se to hrabe na koťátka..
<reagovat 
Underworld (Občasný) - 11.2.2004 > začátky, ty jsou dicky těžký!
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter