Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Dost! z kolekce pozemská znamení
Autor: anae (Občasný) - publikováno 5.9.2004 (19:38:23)
následující v kolekci>

                            

                                                                                  už konec

                                               s vražděním dětí!

                                                                        násilnickou touhou

                                                         po moci a ovládání

                                                  to raději svět bez mužů

                                                            pro pokojné žití

                                                                  žen a dětí

                                                     

                                                      s bankou spermatu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 5.9.2004 > A to by se rodily jenom holky? Pokud ne, tak co s náma chlapama, i když v malé podobě? Ha??
<reagovat 
anae (Občasný) - 5.9.2004 >

kdo bojuje ve válkách (většinově)?kdo vymyslel hranice a státy? kdo se vyžívá v násilí? kdo věčně

bojuje o moc? když ženské vezmou zbraně, tak většinou jen ze zoufalství!!! Proto jsem to sem dala, chci slyšet

názory! Ale nazvat  mě tím roztomilým zvířátkem! - to moc děkuju, kéž bych byla tak užitečná

jako kravičky! 


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 5.9.2004 > jo, protože zlo jsou jenom chlapi.. a to že nálože v té škole odpálily dvě ženské ti jaksi uniká

i jako tryzna je to trapné a hyzdí to i tuhle ubohou rubriku kde se na lit. kvalitu příliš hledět nemusí... TFUJ!
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.9.2004 > Emmet_GAY> anae jest i pro mne znamou slepici..
<reagovat 
 anae (Občasný) - 5.9.2004 > toono> Inteligentního argumentu zřejmě nejsi schopen ... jak je o tobě známo! :-)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.9.2004 > anae> takoveho, abys ho i pochopila opravdu ne..
<reagovat 
 anae (Občasný) - 5.9.2004 > toono> 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 5.9.2004 >

ale neumělý mysoandrismus...


Body: 1
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 5.9.2004 >

Sexmise.

 

To není nadávka, alébrž veleúspěšný polský film osmdesátých let. Tam když na hlavní hrdinku přišly "touhy", tak jí jakýsi přístroj našeptal: Vem si prášek! Tebe evidentně přepadly psavé touhy. Doporučila bych ti totéž a nebo raději dva najednou:-)


Body: 1
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 5.9.2004 > blondýna> jeden z nej filmů vůbec a ještě tam byla spousta hezkých nahých ženských, užil jsem si zážitek dvojnásob.. ach jo.. to byly časy.. a filmy..


..tak nějak jako teď :-)
<reagovat 
jaspra (Občasný) - 5.9.2004 >

To jsou hloupé hádky a nikam nevedou.Zlo bylo je a bude,vždycky zrovna tak jako dobro!! Nejom muži jsou zlí, ale i ženy a možná ještě krutější. A na světěje proto mazec, prorože lidé jsou prostě nepoučitelní.

Já jsem "anae" myslím pochopila. Spíš je to vše nadsázka než cikoli jiného. Prostě protestuje svým způsobem a vy ji pánové hned nadáváte, což není zrovna pro vás moc lichotivé.A vidíte tady začíná agrese!!!!! Toto je jenom začátek a tak nějak je to i ve světě. Lidé nejsou tolerantní a to je obrovský problém.Jenom, když si vezmu zde na Totemu, jak se k sobě chovají a urážejí.

Tak co chcete? A tady jde jenom o hlouposti a ve světě o obrovské peníze a moc!!! Podle toho to taky vypadá!!


<reagovat 
 Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > jaspra> Víš, proč jsem ji počastoval tou nadávkou? Ne proto, že by mě urazil feministickej text, v tomhle ohledu ať si každej píše, čemu věří. Mě popudilo to, jak k prezentování takovýhle názorů využila něco otřesnýho, co se v tom Rusku stalo, což je spíš k pláči než hledání viny v některým pohlaví.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.9.2004 > jaspra> nemyslim ze bych byl tady nekomu nadaval, tak nac ten plural??
<reagovat 
 jaspra (Občasný) - 5.9.2004 > Pralev> Ok to chápu ...
<reagovat 
 jaspra (Občasný) - 5.9.2004 > toono> To bylo myšleno obrazně...konkrétně tebe jsem neměla na mysli..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.9.2004 > jaspra> asi jsem blbej ale nikdo krome toho s tou fotkou psa nanadaval.. ja nevim jak to mohlo byt mysleno obrazne.. leda nemysleno coz je potvrzuje mou teorii..
<reagovat 
 jaspra (Občasný) - 5.9.2004 > toono>  anae jest i pro mne znamou slepici....stačí?
<reagovat 
 jaspra (Občasný) - 5.9.2004 > toono> přesně toto jsi napsal.... anae jest i pro mne znamou slepici
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.9.2004 > jaspra> ano, souhlasim..
<reagovat 
Čtenář - 6.9.2004 > Hmmmmmm. A nyní se vše změní.
<reagovat 
wiktorie (Občasný) - 6.9.2004 > Tak já nevím, jak stručně říct, že oboje mám své pro a proti. Zůstala bych věrná moudrým předkům, příroda nám dala pohlaví dvě a je jen na nás, bohužel i na okolnostech, jak budou vztahy funkční .......... to se podobá i vztahu celé společností. JO, je to bída, bohužel a to, proč jsi se takto verši rozčílila plně chápu. Prožívala jsem to srdcem také, ale věř, že i muž a mí blízcí /mužská to pokolení/ byli v šoku. Nakonec i dnes už se i ženy uvolí k takových nechutnostem a nemusí být mnohdy ani z náboženství toho, či oného. Takže asi tak  můj názor a omlouvám se, dnes neboduji vzhledem k čerstvé památce obětí, jistě chápeš. Ahoj.
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 5.9.2004 > já fakt nevím co se tu řeší:-) místo toho aby jí někdo napsal, že to je špatný a ulepený od emocí, barevný jak na pouti, o originalitě jazyka ani nemluvím... tak se to u řeže. to mi ovšem připomenulo jiný film, Dámu na kolejích: Vzmužte se ženy, buďte jak kámen, vzmutme se ženy, sic je s námi ámen!... pěla hlavní hrdinka. jenže ten text, který jí byl vložen do úst autory scénáře, měl hlavu a patu a zapadl do celkového kontextu. a za tenhle by ses anae měla stydět, byť byl psán v dobré víře.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 5.9.2004 > blondýna> sorry že ti do toho tvého slavného glosátorství furt kecám, ale zrovna ta Dáma na kolejích.. to jedna z největších sraček vůbec.. sice ne tak velký odpad jako tato píčovina od anae, ale i tak dost vosol
<reagovat 
 anae (Občasný) - 6.9.2004 > blondýna> 

Blondýnko, je to kategorie Pocity! Jestli jsem někoho vyprovokovala, jako že jo, tak se nestydím

(přiznávám, že v tomhle případě jsem o poezii moc neuvažovala, od toho jsi tady přece TY! .... )


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 6.9.2004 > anae> no pokud máš TAKHLE trapné pocity, tak bys měla být studem červená jako menstruační kalendář
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 6.9.2004 > mno anae, abys vyprovokovala mou osobu, to bys musela v tvorbě hodně přitlačit na pilu:-)) jinak něco podobného tady zplichtila ondynoj Přeslička, když umřel Hlinka. jmenovalo se to "Hokejov". taky shit.
<reagovat 
 anae (Občasný) - 6.9.2004 > blondýna> 

shit? TVORBA .. nojo, TVORBA... to byl za komoušů ten natvrdlej literární časopis ... jo, tvý tutový  názory na vše  mi ho dost připomínaj ...  


<reagovat 
noe (Občasný) - 5.9.2004 >

To je krásné, jak se všichni ti samečkové rozčilují a jak jsou ukázkově agresivní. Mohlo něco lépe doložit, jak ten testosteron s námi mává.

 

Bodíky teda patří spíš diskutujícím samečkům :-))))))))))))


Body: 5
<reagovat 
 Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > noe> Kde jsem agresivní kromě té "krávy", kterou zdůvodňuju jinde? :)
<reagovat 
 noe (Občasný) - 6.9.2004 > Pralev> 

Což třeba tohle: Ok, tak teď už bez obalu - jsi vylízaný šovinistický hovado. :) 


<reagovat 
 noe (Občasný) - 6.9.2004 > Pralev> 

Nebo tady: Prostě zjednodušeně řečeno, jestli se ti nechce číst ty dva odstavce - pokud myslíš vážně, co jsi napsal, jsi idiot ;) Ukázkový útok na osobu místo polemiky s vyřčeným.


<reagovat 
Igracek (Občasný) - 10.9.2004 >

ale to je picovinka, chm. heled, nechte chlapy hrat fotbal, chodte si po dvou na hajzl a tydle kydy si strc do riti :)) 

 


Body: 1
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 19.10.2004 >

Ale pointa je přeci vtipná ! Nečetl jsem tady všechny reakce, na to ani snad nelze mít trpělivost...ale sranda musí bejt.


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 18.1.2005 > mně to nějak blbý nepřijde. jdu nastřádat kyblíček do banky a běžím si ho ufiknout.
Doporučil 
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 1.9.2005 > ale no jistě André Breton to říkal už dávno viz. Arkán 17
<reagovat 
bernall (Občasný) - 15.12.2005 > uf...
až mě zamrazilo v rozkroku(né vzrušením)
vskutku smutné řkuli lepších děl máš dosti..
tohle by ti hodně pochválila snad jen Olga Sommerová..
a na tu jsem fakt alergickej...
<reagovat 
 anae (Občasný) - 16.12.2005 > Bernall> to je pouhá nadsázka ... trocha rejpnutí nikoho nezabije, cooo?  A Sommerová teď vydala knížku - O čem sní muži - je moc pěkná ... dostala se dál ... začíná chápat i muže ...  jen nemám ráda vraždění nevinných fanatiky ... ale i ženský na sebe navlíkaj nálože ... takže vím svoje ...
<reagovat 
pmach (Občasný) - 14.6.2007 >

Na závěr knížky Bastardi od J.Štětiny položila matka vlastní dítě obalené náložemi na Leninovo mauzoleum a odešla to všechno odpálit. No nakonec to neudělala. Už nezjistim, co bych si o takové věci myslel, kdybych to četl v novinách, bez souvislosti s celým příběhem před tím. A se svalováním viny na muže je to ožehavý, obvzlášt když ve vetšině západních zemí muže vychovávají ženy, ženy rozhodují o většině věcí doma a do dost vysokého chlapeckého věku jsou to zase ženy, které formují ze svých synů "muže".    Nemáme téměř žádné iniciační obřady do mužské dospělosti, žádná "kmenová tabu" která by nám dávala sílu ale i vědomí pokory a řádu a místa ve světě.   A tak se perem v hospodě, nebo já to aspoň zkoušel, vytahujem v tátově kabrioletu, píšem milostný básničky a plivem na zem a i když vímě, že je to trapný, tak to funguje, tak spolehlivě jako ta holinka v obličeji, protože ženský bytosti nejsou o nic víc či míň složitý než mužský.  A tak se chováme k manželkám tak jak nás naučili matky, že se k ženám chovat smí a má. A jestli mám říct, kde byli otcové, dědové, v tý době,tak to fakt nevím kde. Asi v hospodě, sami tak blbě vychovaní... Takže co víc než "sorry" dodat?  

 

A k Sommerové a knížce o čem sní muži: četl jsem jí a nevím kde vyškrábla takový exoty :-) já neznám ani jednoho kluka, muže, starce, kterej by mi byť vzdáleně připomínal jedinýho z těch co se tam vykecávaj.  Ale mám jeden typ: v posilovně jsem seděl u baru a měli tam přílohu žena-dnes. Taková obyč příloha k novinám a na dvoustraně psalo asi 12 mužů - herci, výtvarníci, sportovci atd. co "zaručeně " ví o ženách. Tak třeba jan Burian tam psal něco ve smyslu velkýho neprozkoumatelnýho tajemství ženy -takový keci, co on musí vědět, že "svět" od Jana Buriana čeká. Pak jný "machové" - myslím mačové zas něco o kráse a td. Přemýšlel jsem co bych odpověděl já a byly to ty samý povrchnosti, až jsem dočetl k odpovědi (necituji, jen jak si to pamatuju): Viděl jsem dívky které zasáhla katastrofa ještě dřív než stačily dozrát v ženu. Viděl jsem zralé ženy, které zlá zpráva zastavila v tom nejlepším rozletu. Viděl jsem ženy které se víc než o svůj vlastní život bály o osud svých dětí. A slzy těch žen nebyly ze zoufalství nad sebou, ale z rozhodnutí bojovat.  -  Krásné :-)  (psal to primář na onkologii, chtěl bych ho jednou pozvat na kafe:-) I když je taky potřeba dodat: viděl jsem ženy a ty se chovaly jak krávy a nebylo jim rady ani pomoci. 

 

Myslím, že muži a ženy jsou si rovny v lásce i nenávisti, v touze žít a schopnosti pro to udělat cokoliv a že kultura rodiny, národa, náboženství, nebo ký skupiny se pozná podle přístupu k vlastním dětem a slabým obecně. A výkřik "už konec

                       s vražděním dětí!".    je v pořádku.

 

To jsem se ale rozepsal... 


Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 15.12.2008 > "... -ale, ale... -vždyť "velice, VELICE pravděpodobně" si to "příště" stejně "prohodíme" (( -myslím tedy teď, co se "pohlaví" týče,; -"alespoň"... )) ...! .


."
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 15.12.2008 > ""... -ale, ale... -vždyť "velice, VELICE pravděpodobně" si to "příště" stejně "prohodíme" (( -myslím tedy teď, co se "pohlaví" týče,; -"alespoň"... )) ...!



."
<reagovat 
Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > Ty jsi ale (s prominutím) kráva využívat ke svým feministickým proslovům takovou tragédii.
<reagovat 
 anae (Občasný) - 5.9.2004 > I krávy mají své pocity, teď jsem naštvaná, už je mi na blití ze všeho násilí ve světě a proslovů o ochraně států, vlasti! Ať jdou mocipáni (Bush, Putin a jim podobní) do háje a hraní si na vojáčky taky! Vždycky to odserou ti bezbranní!
<reagovat 
 Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > anae> Ano. Pryč s 3 miliardama chlapů, protože v čelech mocných států jsou idioti. Tvoje logika je okouzlující. Víš, tohle je způsobený spíš nerovnoprávností chlapů a ženských, která má historický kořeny a dosud přetrvává (viz minimální počet ženských v politice, menší platy ženských při stejný práci atd.. atd..), ale nemysli si, že kdyby světu vládly ženy, tak by neexistovaly války a násilí. Viz ten argument s ženama-teroristkama.

Zkrátka mícháš ovoce a hrušky. Pohlaví s tím, co se ve světě děje, nic společnýho nemá. Já nemůžu za to, že tvoje představa ženy je vzorná manželka a matka, jejíž jedinou starostí na celým světě je starat se o dům a děti, a že jsi v životě neviděla jinou. Asi by tě střet s ženskou se zbraní v ruce dost šokoval, ale i taková je realita, věř tomu. Stejně jako že 99% chlapů v životě nikoho nechce zabít.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.9.2004 > Pralev> kecas ted ty.. pohlavi s tim samozrejme co docineni ma.. a je to tak spravny.. chlap se proste musi o zenskou postarat.. i za cenu nasili.. takze at se anae radeji postavi k plotne a nekeca nam do toho vrazdeni, dyt to koneckoncu delame i kvuli ni..
<reagovat 
 anae (Občasný) - 5.9.2004 > Pralev> 

Víš dobře, že je to jen nadsázka .... jen jsem vás chtěla trochu přimět k přemýšlení o původu zla , proč a kdo a za jakým účelem se pořád vraždí .... možná, že to jen příroda se brání přelidnění zvýšením agrese ...ale promiň, většinou agrese samečků ... to mi nevymluvíš! Vím, že většina lidí nechce nikoho

zabíjet, ale zabíjí se ... když vidíš politiky, kteří plamenně obhajují, proč se musí válčit,  armády, teroristy .... většinou to jsou muži! .... neříkám, že se nenajdou mezi ženami testosteronoví chlapíci, které nebaví násilí! Ale zas a znovu mě udivuje, že

i pár SLOV  proti mužům vyburcuje mužskou agresi a okamžité vyrukujete s primitivním osočením

 a nadávkami! O čem to svědčí ....


<reagovat 
 Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > toono> Promiň, ale píšeš nesmysly. Válkou přeci nikoho neochraňuješ. Jde ti o území, o peníze, různý politický cíle atd. Podle mě teda násilí rozhodně nutný není.

A postoj - ať se raději postaví k plotně a nekecá nám do toho vraždění. To myslíš vážně? Jestli ano, tak tě upřímně lituju, musíš bejt z ženských hodně slušně zakomplexovanej, jestli je nedokážeš brát jako lidi a cenit si jejich názoru stejně jako názorů chlapů.

Prostě zjednodušeně řečeno, jestli se ti nechce číst ty dva odstavce - pokud myslíš vážně, co jsi napsal, jsi idiot ;)
<reagovat 
 Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > anae> Ale ale.. Proč myslíš, že se do armády verbují převážně muži? To má co do činění s tělesnou konstitucí, ne psychikou. Průměrnej chlap prostě vydrží v boji 2x víc než průměrná ženská, nepanikaří, je odvážnější. Tohle je daný už od dob prehistorických, kdy muž lovil, aby získal pro rodinu potravu, a ženská se starala o domácí krb a rodila děti. Znova ti říkám - drtivá většina vojáků ve válce jsou chlapi, kteří byli nedobrovolně naverbováni a bojovat NECHTĚJÍ.
<reagovat 
 Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > anae> A ještě k téhle větě "i pár SLOV proti mužům vyburcuje mužskou agresi a okamžité vyrukujete s primitivním osočením

a nadávkami!"

Vlez si na nějakej web, kam lezou obě pohlaví, zaregistruj se pod mužským nickem a napiš tam obdobný článeček o tom, jak jsou ženský hrozný a že by na světě měli bejt jen chlapi. Jsem moooooc zvědavej, co by ti ženy web navštěvující začaly odpovídat ;)
<reagovat 
 Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > anae> Jestli chceš inspiraci, tak třeba něco takového:

[recese]
Už konec se špatným parkováním!
čokoládou a obezitou
migrénami a líčidly
to raději svět bez žen
pro nestresové žití
mužů a dětí
s roboty na rodění
[/recese]
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.9.2004 > Pralev> a k cemu jsou moc a penize?? no prece proto abys byl na vysi.. i pred plemenem zenskym..

jest preci vseobecne znamo ze u nekterych druhu, cloveka nevyjimaje, sameckove mezi sebou bojujou o prizen samicky a moznost s ni potomstvo sploditi..

na tom neni nic nepochopitelnyho, muz je prirozene bojovnejsi a agresivnejsi.. zenska muze bejt lepsi bojovnik jen proto ze jest chladna ke soubojum zbranemi modernimi..

tve sny o rovnopravne spolecnosti jsou bludy.. zena a muz si muzou byti rovnymi jenom jako lidske entity.. v tom jest tragicky omyl poslednich let ze snahy nekterejch zmuzstelejch lesbicek byli povyseny nad prirodu.. jak jest samec svalnaty vhodny k pracim manuelnim a samec atraktivni vhodny k sexuelne ladenym televiznim poradum jest zena vhodna k vychove a chlap v tomhle ohledu na ni nikdy mit nebude..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 0 0 0 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 12 14 17 18 19 26 27 28 29 34 37 39 40 41 42 43 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter