Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Totem poprvé v Týnské z kolekce sTřípky
Autor: MPosp (Občasný) - publikováno 15.9.2004 (17:13:39)
další akce>

Toto pondělí se uskutečnilo naše letos první literární setkání při autorském čtení. Sešli jsme se v hojném počtu – odhadem asi třiceti pěti lidí – v prostorách Týnské literární kavárny poblíž Staroměstského náměstí. Dokonce musím říct, že jsem zatím nezažil, aby byl zájem posluchačů o poezii tak silný. Fakt, že jsme si museli od pana majitele vyprosit ještě dalších cca deset židlí, byl pro mne překvapením, jakož i to s jakým zaujetím lidé poslouchali přednášené verše. Velmi rád bych poděkoval všem, kteří přišli, a především těm, kteří přednášeli (jmenovitě: tichotamovi, tkadlecovi, arielovi, paranoidovi androidovi, erenstu gaskinovi, Mladějovi, Jonášovi a Naty). Hudební doprovod zprostředkoval především tkadlec a i za to mu děkuji. S majitelem kavárny, který myslím mohl být spokojený, jsem se domluvil na příští čtení opět druhé pondělí v říjnu (11. 10.).

Za potěšenou redakci totemu drfaust.

 

Fotodokumentaci z akce pořídil MPosp a je k dispozici zde.

 

Tynska literarni kavarna 



Poznámky k tomuto příspěvku
Pierre Bosquet (Občasný) - 15.9.2004 > eee...neni k dispozici...ta fotodokumentace myslim...po tom kliknuti myslim :)
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 15.9.2004 > Pierre Bosquet> Omlouvám se, nepodařilo se mi dostupnými prostředky donutit obrázek, aby se tvářil jako hyperlink, tak jsem to musel trochu obejít - už je odkaz k dispozici
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 15.9.2004 > MPosp> to nic, ja se na tebe nezlobim ;)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 15.9.2004 > je to ok:)
<reagovat 
nikitaa (Občasný) - 15.9.2004 > vazne pekne fotky:-))
<reagovat 
tkadlec (Občasný) - 15.9.2004 > moc hezky, jen tech fotek toho chlapce s kytarou je tam mozna zbytecne moc.. :")
Body: 5
<reagovat 
f_moll (Občasný) - 15.9.2004 > Prímovní fotky :)

Tkadlec, ale no tak, nebuď tak skromnej.. dyk jsi to tam málem zbořil kytárou a silou hlasu :)

:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
protěž (Občasný) - 15.9.2004 > Zajímavé.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.9.2004 > nejlepší je ta Naty se žvárem v hubě.... hihi
Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 16.9.2004 > stanislav> to jo..to je nátěr čéče....teda tam vypadá jak dyby čerstvě dorazila z hlaváku....:))
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 16.9.2004 > dobrý nápad s tou fotoreportáží, za to ti patří velký dík, aspoň mám představu, jak to tam vypadalo, když nejsem schopen přijít se podívat osobně.. a taky jsem zjistil, jak vypadá dalších pár lidí, které jsem ještě předtím neviděl.. a některé fotky jsou vážně povedené, i když tady šlo hlavně o to zdokumentování
Body: 5
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 26.9.2004 >

Tý jo, toje fakt síla. Koukám, že bych si na ten svůj fotogenickej ksycht měla pořídit zbrojní pas. A to jsem si až do teď myslela, že nejhorší je ta z automatu, nad kterou moje děti dostávaj nekontrolovatelné záchvaty, a kterou můj kolega v práci (mimochodem, za normálních okolností, velmi taktní mladý muž) označil jako hlavu Gorgony Medúsy, ovšem až po dlouhém a marném boji ovládnout svou mimiku a gesta.

Omluvám se všem, kdo z pochopilelné zvědavosti nahlédli do této jinak výborné fotodokumentární kolekce.


<reagovat 
 Přeslička (Občasný) - 26.9.2004 > Naty> hele, co takle vzit tu fotku jako odrazovej mustek k nekoureni? Kdyz si ji das na pouzdro na cigarety, tak by to hodne mohlo fungovat jako "antinikotinum"...
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 26.9.2004 > Přeslička> Což o to, zní to logicky, ale jen zdánlivě. Zkusila sis mě na té fotce představit bez cigarety?
<reagovat 
Ernest_Gaskin (Občasný) - 27.9.2004 > pěkné to bylo.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter