Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
TEP TVAR 13/2005
Autor: drfaust info (Občasný) - publikováno 29.6.2005 (18:12:19)

TEP

(TOTÁLNÍ E POEZIE)

 

 

undefined

 

Redakce TOTEMU by ráda upozornila všechny uživatele Totemu - jakož i náhodné návštěvníky -, že v aktuálním čísle literárního obtýdeníku TVAR (2005/13) vyšla - v příloze TVARy - miniantologie básní totemových autorů. Texty jsou doprovozeny ilustracemi, které taktéž mají své domovské místo na Totemu. Naleznete zde celkem 38 textů a 12 ilustrací. Výběr děl do antologie provedla redakce TVARu. Všichni zastoupení autoři, pokud se k časopisu nedostanou jinak, mají možnost se obrátit na redakci Totemu a my se jim pokusíme výtisk tohoto časopisu doručit; jinak je TVAR  k dostání v lépe zásobených trafikách a některých knihkupectvím a to za 25 kč. 

 

 

Seznam autorů jejichž texty jsou ve TVARech k nalezení: Kelly, Miroslawek, egil, ouvej, Emmet_RAY, topolino, pjer, nin-ex, Petr, Rawen, pes, long, T24, faun, sjuuu, jafa, tkadlec, lindgren, Emil Bok, noa, Stanislav, DeadKennedys, Džules, vlny, Leatherface, zkrveživ, zirael, Kremel Kryštof, RadimP, hermit, klipeto, Lesev, jola, krtek, Lada Niola, Jonáš, red.

 

Seznam autorů ilustrací: pořezaná_sluncem, fanýs, nik, Tanzdebil, jeremy, Absolute, Mira.

 

Více nejdete ve TVARu.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Naty (Stálý,Redaktor) - 29.6.2005 >  Líbí se mi ta paralela názvu přílohy s názvem serveru. Vtipné.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 30.6.2005 >

srdce mé jest naplněno blahem, vidím zde velká jména: noa, Džules, Leatherface(RadimP), zirael


<reagovat 
topolino (Občasný) - 30.6.2005 > možná by stačilo říci, v kterých trafikách se to v Práglu sežene, protože na mě teda koukali divně
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 30.6.2005 > doufám, že se mi ho podaří sehnat -- je skvělý, že takový prestižní literární médium spolupracuje s téčkem
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 30.6.2005 > Já jsem trafikanta v Metru na Dejvické touto otázkou přinutil ho bjednat, takže dnes ho tu v obou metrotrafikách mají...
<reagovat 
pjer (Občasný) - 30.6.2005 > v Plzni v Ráji kuřáků na Americký (pod Alliance Française)
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 30.6.2005 >

Zdá se, že Relay ho prodává všude - kupoval jsem ho na Holešovicích.

 

"máte tvar?" asi nemusí být všude vhodná otázka.


<reagovat 
 Levity (Občasný) - 30.6.2005 > Jonáš> :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
<reagovat 
Lei (Občasný) - 30.6.2005 > Zase zneuznán... :-///

:-)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 30.6.2005 > těžký je úděl básníka!
<reagovat 
wopi (Občasný) - 30.6.2005 > díky za tip faustovi i pjerovi
<reagovat 
topolino (Občasný) - 30.6.2005 >

tak jsem ho nakonec koupil tam, kde jonášek... jejda tam jich měli!

 

zato jinde ani ťuk


<reagovat 
ztratila (Občasný) - 1.7.2005 >

v praze taky trafika proti hlavní budově ff a fišerovo knihkupectví v kaprovce a kanzelsberger na václaváku (přízemí)

 

v plzni taky trafika na náměstí proti bartoloměji (u zastávky 1+2 směr slovany) a na hlavním vlakovým trafika téhož jména co v praze v přízemním vestibulu vpravo od schodiště naproti pekařství

 

skutečným umělcům jsou házeny klacky pod nohy, podle toho se ti skutečně skuteční umělci poznají.))

 

těším se na to.)

 


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 30.6.2005 > Jediný, co můžu s určitostí říct je, že ho prodávají na hlaváku v tý  trafice v nadpodlaží, tuším Relley? a pak na Dejvický v metru... tam ho kupuju já.
<reagovat 
Kerkira (Občasný) - 11.7.2005 > Ještěže i ty mimopražské, kteří si nepamatují názvy nahoře uvedených míst s trafikami, jejich kroky samy zavedou do Kanzelsbergeru, jinak by si sotva něco koupili ;o)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 11.7.2005 > a koupila sis?
<reagovat 
 Kerkira (Občasný) - 11.7.2005 > drfaust> Kdyby ne, tak sem nenapíšu ani písmenko :o) Takže - ano, mám z Prahy zásobu čtiva počínaje obtýdeníkem, přes časopisy až po několik knížek ;o)
<reagovat 
vlny (Občasný) - 11.7.2005 > no ty jo
<reagovat 
malykuba01 (Občasný) - 22.7.2005 > Pro mě je TEP zajímavý i tím, koho nenajdu (např. Naty). I o sobě jsem si naivně myslel, že jsem svým nezaměnitelným způsobem na totemu docela výrazný. Dobré zrcadlo:(
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 25.8.2005 > malykuba01> zhrzená ješitnost?
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 9.1.2006 > malykuba01> Pověz mně zrcadlo? Co ti tedy povědělo?
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 13.1.2006 > jooo, já jsem to v sobotu našla, dokonce složený (od koho asi?:) - a ta básnička nin-ex, co se mi předtím vůbec nelíbila, mě dostala.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter