Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kozy
Autor: mavis cruet (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
hajka (Občasný) - 26.10.2005 > jenom ve 4 versi je to preklep nebo to ma byt utžená?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 26.10.2005 > ne, je to překlep, dík za to:O)
<reagovat 
protěž (Občasný) - 26.10.2005 >

Zaujalo. Má to šťávu.


Doporučil 
<reagovat 
Eleana (Občasný) - 26.10.2005 > líbí se mi výčet zvířat ve Tvé poezii
Body: 5
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 26.10.2005 > ještě jsem neskončila, příště se zaměříme na hmyz:O)
<reagovat 
tichotam (Občasný) - 26.10.2005 > to je tak zdravý vítr ti povím.. .že zas netuším odkud vane. ten styl.. mi připomíná pořád toho swedishe, respektive to, o čem jsme před třemi lety vedli debatu... styl "povídej" Ale jinak žejo. Bodování si nechávám až se mi usadí hlava. Ale doporučuju, to jo :o) Je to živé, bujaré, uvol%ňující. Holčička s kozou v břichu.. ach :o)
Doporučil 
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 26.10.2005 >

když já si pořád myslím, že se swedishem nemáme toho moc společnýho, například ani to, že bych od něj opisovala.

ale za dopo děku:O)


<reagovat 
kalais (Občasný) - 26.10.2005 > no jo

no:)

a ne z (ne)známosti;)
Doporučil 
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 26.10.2005 > obecně vzato, lidi maj rádi roztomilá zviřátka. i tací...
<reagovat 
kalais (Občasný) - 26.10.2005 > jo zvířátka jsou, byly budou
na jedno mířím
nazdar práci vojáci
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 26.10.2005 > všechna jídla nejsou zviřátka...
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 26.10.2005 > koza přesdržka :))
Doporučil 
<reagovat 
wopi (Občasný) - 26.10.2005 > a "kráji" má být, nebo je taky překlep?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fff (Občasný) - 26.10.2005 > umíš, co neumim:o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 26.10.2005 > kráji má být zcela jistě a divím se, že protestuješ, je to slovo z tvého kráje, stejně jako loch, rovce, rymík nebo pucikágl.  
<reagovat 
 wopi (Občasný) - 26.10.2005 > mavis cruet> och, rymík... pucikágl... tož - to je jiná!
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 26.10.2005 > tys mi tu chyběla a tak jsem ráda, žes tu:))))
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 26.10.2005 > mavis cruet> ty kozy mít šmrnc :))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 26.10.2005 > no to je blbost :o)
Body: 5
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 26.10.2005 > je vidět, že dáma je znalec:O)
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 26.10.2005 > zcela vážně: to je filozofický rozložení mýho světa. naštěstí o tom nemusím bádat moc často:O)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 26.10.2005 > mavis cruet> kozy a srny a rohy a žádná vemínka... jo, dost na celej vesmír :o)
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 26.10.2005 > nehledě na to, že vemínko je slovo samo o sobě krásný:O)
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 26.10.2005 > co umim, co neumíš?
<reagovat 
 fff (Občasný) - 26.10.2005 > mavis cruet> jen si tak hrát.
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 27.10.2005 > vidíš:O)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 27.10.2005 > ;)
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 27.10.2005 > však
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 27.10.2005 >  Ježíš. Jak já se bála koz, když mi bylo 9.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 28.10.2005 > :O)
dík, naty
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 31.10.2005 > :-))) chi, autor je vtipálek
Body: 3
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 31.10.2005 > to mě napadlo ve spánku, necito...
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 26.10.2005 > když jsem byla malá, potkali jsme s bratránkama na rohu úboče kozu. byla hnědá a neměla rohy, já myslela, že všechny kozy jsou bílý a rohatý, myslela jsem, že je to srnka, šla jsem jí naproti a ona mě potrkala.
od tý doby tak někdy označuju situace, kdy vím, že dostanu přes držku,a le stejně to musím udělat, abych si zpětně nenadávala, že jsem srabice.
to poslední popisuje takovou situaci: má nějaký mantinely, ale jak to z ní dostat, jak? někdy to prostě nejde.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 27.10.2005 > mavis cruet> a víš, že jsem si to tak nějak i vyložila? že jde o vrhání se do situací?
podle tohohle:
"však koza přesdržka a odvaha a nebezpečí
si klidně zdrhne a je pryč a ještě dál"
:o)

<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 1.11.2005 > mavis cruet> Po tom tvým vysvětlení jsem si to přečetla ještě jednou a už to chápu a líbí se mi to, ale předtím jsem si myslela, že jsem asi "spadla z oblakov" Jenom ještě to vemínko mi nejni jasný...
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 1.11.2005 > to je takový ambivalentní zjištění, jako: já jsem vám napsala takovou pěknou básničkua  teĎ vám ji eště vysvětlím.)) - ale jo. je to trochu kostrbatá konstrukce.
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 1.11.2005 > v čem není jasný vemínko?:O)
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 3.11.2005 > mavis cruet> došlo tu k nějakému zmatení jazyků (myslím ty poznámky pod příspěvkem) vemínko, no není mi to jasný jako metafora, jináč celkem vim, co a jak
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 3.11.2005 > tuhle jsem to popsala: to poslední popisuje takovou situaci: má nějaký mantinely, ale jak to z ní dostat, jak? někdy to prostě nejde. něco se ti přihodía  je to pozitivní, ale... jak vyloupnout jádro pudla... :O)
<reagovat 
anae (Občasný) - 16.11.2005 > :-))))) nová blond? ... drsně smavé až na vemínko ihaha
Body: 5
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 16.11.2005 > myslíš naši blondýnu? aby se neurazila...
<reagovat 
anae (Občasný) - 16.11.2005 >

no, dochází mi to, pomalu ... ale v jejím drsnějším stylu to je, to jo, i když je to ukecanější .... jest

to dobré, jest třeba drsnějších ženských hlasů i v poezii ... snad jsem pomalu a jistě v obraze ...


<reagovat 
ouvej (Občasný) - 16.11.2005 > Moc mě bavíš a těší mě číst většinu tvých věcí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 16.11.2005 >

A taky přemýšlím, kdože to vtrhnul tak zničehožnic do stojatých vod Totemu.

 

Blondie by mi příliš neseděla. Ale co já vím, co v ženách dříme, že ano?


<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 16.11.2005 > děkuju, těší mě, že tě to těší. a neřeknu ti to - SCHVÁLNĚ - ale neschovávám se, velmi rychle mě objevíš:O)
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 16.11.2005 > Myslíš? já jsem v tomhle směru natvrdlá velice. Zaujal mě názor, že jsi chlap. Tohle si může myslet asi jenom chlap.
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 16.11.2005 > mně to taky překvapilo, ale svým způsobem se mi to líbilo, hlavně od Václava:O)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 16.11.2005 > mavis cruet> No jo, on je ten znalec přes frndí poezii. Že ano. Čtu dál. Já si hledám svoje - totiž svoje úzkosti, své radosti, své vzdory, budu číst dál, schválně, na co přijdu.
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 16.11.2005 >

schválně:O)

 

je otázkou, čemu václav fandí víc, zda textům bo tomu orgánu!:O))


<reagovat 
ejakulacija (Občasný) - 16.11.2005 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter