Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Kdo jsem Já?
Autor: romann (Občasný) - publikováno 27.9.2001 (10:13:57), v časopise 27.9.2001
Zeptal jsem se Miloše, který již sedm let provádí channeling a mystické meditace, jak vnímá své já. Odpověděl, že střed osobnosti někdy cítí již nikoliv ve svém těle, ale v nekonečném a věčném virtuálním Hyperprostoru vytvořeného vibrací nevyzpytatelného Absolutna, jež je zcela mimo časoprostor dějovosti. Individualitu vnímá také někdy jinak, jakoby již ani nebyla. V jeho rozšířeném vědomí je lidské a božské v rovnováze, ale občas některé převáží.
Podobně jako v meditaci má božské vnímání v proudech archetypů pocitů a vizí. Daleko dokonaleji chápe souvislosti, které zpětně ovlivňují i jeho vyšší Já. Učí se tím. Poznává, že impuls k výuce přichází od ještě vyššího nadvědomí.
Když jsem o tom před lety četl v mystických knihách, příliš jsem tomu nevěřil. Když jsem to pak zažíval v meditacích, někdy mě to ohromovalo. Je neuvěřitelné, je takové vědomí není tak těžké dostat, jak si lidé myslí.
Žít v tomto stavu trvale je pro mne zatím nepředstavitelné, ale přijde to, jako i ostatním, kteří mystické meditace děláme. Čeká to každého člověka, někdo k tomu přijde dříve, jiný později.


Poznámky k tomuto příspěvku
čmelák (Občasný) - 27.9.2001 > Zkus spíš uvést příklady. Nechápu co znamená "střed osobnosti někdy cítí již nikoliv ve svém těle, ale v nekonečném a věčném virtuálním Hyperprostoru vytvořeného vibrací nevyzpytatelného Absolutna, jež je zcela mimo časoprostor dějovosti"
<reagovat 
čtenář vosa - 30.9.2001 > On to sám neví - jsou to prázdné tlachy o ničem. Jestliže někdo po sedmi letech mystických meditací neví víc, než že je nějaké nevyzpytatelné absolutno, měl by se na to vykašlat a věnovat svou energii něčemu rozumnému a smyslpnému.
Tohle jsou prázdné magořiny o ničem a navíc pořád dokola se nudně opakující.
<reagovat 
centaur (Občasný) - 30.9.2001 > čmelák: to těžko pochopíš, dokud to sám nezažiješ, slovy je to těžko přiblížitelné
vosa: tak to není, prázdné tlachy to jsou pro nás, protože nevíme, co si pod tím máme představit
romann: nemyslím si, že by se každý člověk do toho stavu musel dostat, dříve nebo později. Myslím, že někdo ho nedosáhne nikdy
<reagovat 
romann (Občasný) - 1.10.2001 > čmelák - ty se umistuješ do těla, ale co když tělo je jen tvůj virtuální výtvor se kterým se mylně ztotožnuješ?? Vždyt ve snu máš svůj virtuální svět a tělo několikrát za noc!! Co když je tvoje podstata někde úplně jinde?? Pochopit to je meditace, nepřesně se tomu říká osvícení.
Proč by to Centaure nešlo?? Myslíš, že budeš celou věčnost jaký jsi ted??, To tedy ne.
Miloš jen prožívá progresi, v hypnoze se nechej poslat do daleké budoucnosti a uvidíš sám...
<reagovat 
centaur (Občasný) - 1.10.2001 > romann: zase jsi si nepřečetl, co jsem napsal, aspoň ne pozorně!
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 1.10.2001 > romann - Tak mi tu mojí virtuální realitu alespoň trošku nabourej. Nějak naznač že to tak není. Pak bude stát za úvahu, nad tím zapřemejšlet. Ale nějaké co když... mě nijak nezajímá. Já chci příklad.
<reagovat 
romann (Občasný) - 2.10.2001 > zajdi k hypnotizérovi, nebo na holotropní dýchání a budeš koukat, čmeldo... Kouknout můžeš i do blazince, co prožívají jiní za stavy...
<reagovat 
čtenář čmelák - 2.10.2001 > Jestli si myslíš, že jsem to nikdy nepodstoupil, tak to se chlape mejlíš. LSD jsem se jeden čas ládoval (doslova), ale to není nabourání reality. To jsou změněné stavy vědomí, které s realitou namají nic společného.
<reagovat 
romann (Občasný) - 4.10.2001 > přečti si Junga, vše je realita, i naše myšlenky... na LSD je třeba setting, jinak je to jen zahravani si... ALE Nikdy se ni nestala podivna udalost vyvracejici běžnou zkušenost? NEBO Neviděl jsi někdy do budoucna? SEBE zcela jiným pohledem? Co takhle magie? ATD
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 8.10.2001 > Víš Romanne, jak to ten Tvůj kamarád pěkně odbornonesrozumitelně vše pojmenovává, připadlo mi na mysl jedno staré české selské přísloví: "Každý hlupák používá tuny cizích slov". Nechci tím urážet Tvého kamaráda, neznám jej a proto bych si to nedovolil, může to být třeba moudrý člověk, nevím, nicméně pokud chce to, co prožívá, předat dále, musí mluvit běžným jazykem, jako každý jím mluví z nás. Takto se jen utápí v nějakých prapodivných termínech, které nikomu nic neřeknou.
<reagovat 
romann (Občasný) - 8.10.2001 > to je pravda, ale co s tím dělat. Já také nerozumim programátorům, ac jsem to před 16 lety taky dělal...
Když tak se zeptej.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 8.10.2001 > V tom máš bezesporu Romanne pravdu, ale i programátor dokáže vysvětlit přeci některé složité věci nezasvěcenému tak dobře, že to alespoň částečně i on pochopí.Je to samozřejmě složité, ale jde to, jen nemůže používat termíny své mluvy, ale musí pamatovat na běžný jazyk.
Zeptám se Tě ale, neboť mne z toho článku zajímá jeden termín, který začínají používat už dost i jiní a tím je hyperprostor, hyperdýchání... jak se takový prostor liší od "velikého prostoru" a to dýchání od "hlubokého dýchání"?
Dík moc Romanne, Martin
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 9.10.2001 > Dík Romanne za vysvětlení, ale položím Ti záludnou otázku : Jak může člověk vědět, jak vypadá prostor, ve kterém žije Bůh?

Něco bych doplnil. Na základě teorie relativity totiž ani prostor, ani čas, ani rozměry, nemusí existovat. Fyzika vychází defacto z Teorie třesku, která říká, že tehdy nastal okamžik jedna, kdy vše toto vzniklo. Náš mozek však vnímá právě na základě těchto zásad (je prostor, je čas...), proto si nikdy nemůžeme svět bez nich představit. Je to, jako kdyby si počítač dovedl představit svět bez proudu. Je to na nás tímto velice fikaně vymyšlená klícka, ze které alepoň já věřím, není člověku úniku a je dobře, že to tak je. Dává totiž světu řád, velice fikaně vymyšlený mechanismus.
<reagovat 
romann (Občasný) - 9.10.2001 > člověk nemůže vidět Boha, ale v meditaci jsi částí Jím. Vše je tam totálně jiné. Tvoří si co chce i nás, chápeš??? To je ten fikaně vymyšlený mechanismus.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 9.10.2001 > Dobře, tedy pokud dokážeš být částí Boha, pak Romane v té meditaci proměň vodu ve víno:) Podle mne člověk je "jen" stvořený člověk, má jen řadu dalších schopností, které se probouzí při změněných stavech jeho vědomí, jako třeba při meditaci. Tam však má také své hranice, jako všude.
<reagovat 
romann (Občasný) - 9.10.2001 > vše je možné tomu kdo věří, i levitace. Máš ještě málo zkušeností, abys mohl dělat závěry, bud otevřen novému, neznámému. Jsme projevem Sama Sebe - Absolutna, jsme mimo časoprostor dějovosti a jsme Všemocní, Nekoneční a Věční ve svém Projevu. Tot má zkušenost... opakovaná...
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 9.10.2001 > Levitace možná není, svého času jsem v jedné hospůdce seděl s jakýmsi cirkusákem a ten mi vyprávěl, jak se taková levitace dělá. Je to prýma podvod, ten člověk leží na tyčích, které jsou však v takovém úhlu, aby nebyly vidět. Levitace by totiž Romane byla porušením přírodních zákonů a ty jsou pro každého stejné (taková ústava Země:). Věřím tomu, že víra člověka přenese přes ohromné propasti, nicméně všemocní rozhodně nejsme, pokud se tak cítíš, budu moc rád, pokud mi na vlastní oči nějaký takový zázrak předvedeš.
Jen bych se Tě rád ještě zeptal, co rozumíš pod pojmem "projev Sama Sebe"?
<reagovat 
romann (Občasný) - 9.10.2001 > ale je, už v minulym století ji předvadělo mnoho mágů, i na strop se podepsali, ale kdo nechce vědět, neví. Studoval jsi dějiny spiritismu? moc zajímavý čtení...
Vůbec jsi to nepochopil, prostě jsi Jako Absolutno stvořil umělou bytost s vlastním vývojem, svůj agregor. Do své Hry Her. Ale kdo nezažil srtejně nepochopí...
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 9.10.2001 > Dějiny spiritismu jsem Romane nestudoval, nicméně viděl jsi něco takového na své vlastní oči? Pokud si totiž najdu ty správné svědky, vezmu si štafle, mohu na strop načmárat cokoliv a svědkové když navíc přisvědčí, že jsem měl pod sebou létající koberec, mohu to zapsat do dějin spiritismu. Znám totiž tak trochu ufology a vím, co je to za lidi, předpokládám něco podobného, co tací mágové, kteří jak upíři poletují po stropech. Asi před rokem byli hlídat les, kam jim někdo nakukal, že přistane ufo. Strávili tam tak v maskáčích celý víkend. Kdo věří, pak skutečně nějaké "ufo" uvidí, kdo nevěří, uvidí tam létat obyčejného holuba. Píšeš, kdo nezažil, nepochopí, kde mohu tedy Romane vidět létajícího chlápka, ať to zažiji?
<reagovat 
romann (Občasný) - 10.10.2001 > sám učím lidi hovořit s duchy, už léta... Kdybys znal, věděl bys, že akademie věd Francie a Angli /evy zkoumaly a potvrdily je, i levitaci, zhmotnovani duchů, aporty atd. to bylo v r. 1870 dodnes to nikdo nevyvrátil, jen to lidé neradi slyší, v duši je materialista každý. Sám jsem mnohé zažil, ale nač o tom mluvit, nikdo to nechce slyšet...
<reagovat 
romann (Občasný) - 10.10.2001 > mám kopii nedávného článku s fotkama, chlapík má na těle talíře, žehličku, cokoliv, jakýsi lidský magnetismus, vědu to také nezajímá. V Budějicích jeden důchodce na sozutěži takhle udržel 120 kg
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 10.10.2001 > To zní zajímavě, pokud půjde o Tvé konkrétní zážitky s tímto, moc rád si o nich počtu. Nemám jen rád takové ty přejaté zprávy z tzv.odborných časopisů, tam se mnohdy člověk dočítá, jen aby to prodali, strašné pitominky...
<reagovat 
romann (Občasný) - 9.10.2001 > hyperprostor je svět ve kterém žije Bůh. V našem On není, ten je strašně jednoduchý a nic se v něm neděje. To u Něj se dějí věci myšlením těžko postižitelné, vše je Tam jinak, čas, prostor, může mít dimenzí kolik chce. Tam jsou proudy archetypů, Jeho myšlení. Zkratka kdo nezažil, nepochopí. Jak jsi z něj venku, zas vše zapomenes, pamět to neuloží, na to nemá.
<reagovat 
 čtenář Jana V. - 20.9.2002 > romann> Romane,zažila jsem a viděla jsem, že ony dimenze velmi osobně prostupují každého z nás. My a On jedno jsme.
Odděluje nás jen naše mysl.Mám o tom hezký text, pokusím se ti ho poslat.A že by se v našem světě nic nedělo?Co třeba ten velký zázrak narození dítěte.
A k té paměti.Třeba si to uloží na záznamník a pak nám postupně poskytuje informace ve sledu, ve kterém potřebujeme.
<reagovat 
Čtenář - 28.5.2003 > prdel
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter