Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tak PROČ ??
Autor: Damajantyn (Občasný) - publikováno 30.4.2006 (17:13:17)
 

     Jsou čtyři hodiny ráno a já jen tak čumím z okna jak sněží, sněží a sněží. Všude je tma, nikde nikdo, však každý normální člověk spí. Jenže já nejsem normální, jsem každý den na pokraji nervového zhroucení, ale už sem si zvykla. Na všechno se dá zvyknout, i na to, co sis myslela, že nikdy nevydržíš. Jo, věř tomu.    

     Mám panický strach ze samoty, bojím se, že se na mě všichni vykašlou, ale oni to vlastně už udělali. Všechny kluky pořád odmítám, sama nevím proč. Na co vlastně čekám? Na prince na bílém koni? Ne na toho asi taky ne. Pořád něco hledám, ale jak TO mám najít, když nevím co? Vždycky když něčeho dosáhnu, tak chci zase víc a tak to jde pořád dokola. Ničí mě to, zabíjí, ale zároveň vím, že bez dobývání a objevování bych nemohla žít. Nad čím to tady vlastně přemýšlím? Na co si to hraju? Nevím. Sama nevím, kdo vlastně jsem. Vyjdu na balkon. Je -10 a jsem jenom v podprsence  a  kalhotkách. Je mi to jedno, ať třeba zmrznu, stejně bych nikomu nescházela. Zase se litiju jsem směšná. Lítost si nezasloužím, jsem jenom rozmazlenej spratek. Zasloužím si tak opovržení, ale soucit - to snad ne. Musím se smát sama sobě. To jsem já, která si vždycky hrála na drsnačku. Každý měsíc jinou barvu vlasů, každý týden jiná láska.

    Do háje, k čertu s láskou. Vždycky za všechno může láska i za to, že teď je ze mě troska. ON byl moje jediná velka láska, milovala sem ho a zaroveň nenáviděla. Kvůli němu jsem začala jet v drogách. Sice jsem se z toho dostala, ale ptám se: stálo to zato? Pak umřel. Předávkoval se. NIKDY nikdy mu to neodpustím. Nezapomeň, že jakýkoli žiješ život, vždycky Tě potká stejný osud, stejná láska, stejná nenávist, stejná smrt...



Poznámky k tomuto příspěvku
back (Občasný) - 30.4.2006 > Se Ti tu zatoulala stránka z deníčku ..... S tím si akorát naběhneš.
<reagovat 
imré madáh (Občasný) - 30.4.2006 >
Body: 1
<reagovat 
sartre2 (Stálý) - 7.5.2006 > mne se to libi,mozna jeste trosku rozvit ty pocity,rozparat vnitro vic do krajnosti...velika laska za to stoji.Prosim nikoho neceka stejny osud,stejna laska,stejna nenavist...vsechno muze byt ine,kvalitou i kvantitou,jenom volis cestu
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter