Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Janiiis!! z kolekce Tlamy
Autor: Malá.hloupá.holka (Občasný) - publikováno 15.5.2007 (00:50:22)
další v kolekci>
No jo, vypadá jako p*del...ale ona tak vypadala i na tý fotce!!! Akorát tam vypadala jako hezká p*del a tady vypadá jako hnusná p*del... No aspoň že nemá celulitidu... (rozhovor s mojí spolužákyní, kterej myslim dokonale vypovídá o tom jak zoufale se mi nezdařila) A je to focený v paspartě, proto to je celý nakřivo a je tam ten černej pruh...skener se totiž ještě nerozhod běhat, pročež jsem odkázána na svůj pofidérní foťák...krize!


Poznámky k tomuto příspěvku
bejby (Občasný) - 15.5.2007 >

trochu mě to vyděsilo

s obrázky z fotky je vždycky trochu problém


Body: 3
<reagovat 
swf (Občasný) - 15.5.2007 > :)))
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.5.2007 > zoubky jak perličky.
<reagovat 
Mira (Občasný) - 15.5.2007 > to ano..protože fotka má jakýsi jiný "kánon" na zachycení toho co mne inspiruje než sama kresba...při propojení fotka kresba dojde k jakési nepravdivosti /pro mne  ke kýči/ bez ohledu na to jak dobře fotku obšlohnu.
<reagovat 
anae (Občasný) - 15.5.2007 > uhrančivá legenda :-) docela fajn
Body: 5
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 15.5.2007 > Co to má za pařátek,a ma nejak hodne zubu.
<reagovat 
SATANICSAINT (Občasný) - 15.5.2007 > Má sic trošku úzký ramena a širokej krk-a na těch zubech asi též něco bude...Já to ale beru ze svého pohledu,coby mazala,pro nějž je tak dokonalá kresba nedosažitelná.Navíc je tam prostor i výraz.Co jediné nechápu,jak s tak pevnou rukou,můžeš tak odfláknout tu ruku;-)!?
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 15.5.2007 >
Body: 4
<reagovat 
Antinua4 (Občasný) - 15.5.2007 > za korálky a pravou stranu vlasů
Body: 4
<reagovat 
Efča (Občasný) - 15.5.2007 > ta ruka je opravdu trochu vedle...ehm...ale výraz(a toho já si vážím nejvíc) se ti povedl. Nepůsobí na mě uměle, ale fantazijně-dokáži si to představit, jak proti mě stojí a vypadá přesně takhle. Jinak korálky se ti moc povedly, vystupují z obrazu:-) Ale má příliš úzká ramena a nedořešený krk(všude to je tak pěkně stínované, jen ten krk zaostává) a taky vlasy s úpletem se ti povedly. Celkově fajn, ale zkus se zaměřovat na celek rovnou---máš tam hodně dobrých detailů, které ti ale špatné proporce nezachrání;-) Já dělám stejnou chybu někdy. Ale stejně...musela to být piplačka, máš na to:-)
Body: 4
<reagovat 
damika (Občasný) - 16.5.2007 > Čím víc se sem chodím na ni dívat, tím víc se mi líbí. Nebo ne ani líbí, ale tak nějak mi připadá, že ta holka žije. Přes všechnu kritiku tady (ty zuby, krk, ruka) má něco v očích, co mě rozesmívá... cítím v ní život a srandu a já nevím, co ještě. :))
Body: 5
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 16.5.2007 > Damika> zajímavé taky sem se koukal na ty oči..jak žiletky :)..znepokojivé ale ten prstík si jí fakt lámat neměla :(
<reagovat 
 damika (Občasný) - 16.5.2007 > caesarborgia> 

Jo, žiletky...připomíná mi Björk. :)) Hele, já mám alibi, ale ty se tváříš nějak podezřele nápadně! :))))))))


<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 19.5.2007 > hezky mrtvá...
<reagovat 
čtenář Arid - 26.5.2007 > děsivá bohyně pohanského šílenství :)
<reagovat 
VonBerg (Občasný) - 29.5.2007 > pěkna prdel! :)
Body: 5
<reagovat 
Vyo (Občasný) - 24.6.2007 > nevím proč, ale na první podled mi připadla mírně retardovaná.. na druhý se to potvrdilo :-D
Body: 5
<reagovat 
Šedo (Občasný) - 31.1.2008 >
Body: 4
<reagovat 
jiinoo (Občasný) - 17.3.2008 > To je Janis s venuščinými korálky, paráda!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 0 0 0 0 1 11 (12) 13
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter