Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K čertu s emocema!
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 19.1.2008 (00:12:12)

Emoce

Potvůrky jedny mrňavý

Nikdy nevíš

Kterým otvorem vylezou ven

Jestli po sobě zase budeš

Uklízet zvratky v Pekle

Nebo to jenom ordinérně

Vyhřezne očima



Poznámky k tomuto příspěvku
Šedo (Občasný) - 19.1.2008 >
Body: 3
<reagovat 
Adina (Občasný) - 19.1.2008 >

Nebo to jenom ordinérně vyhřezne očima v pekelným baru:o))) Když hřeznou zvratky ordinérně očima, je to, tuším, nějaká porucha trávícího ústrojí:o)

Emočně nabitý.o)


<reagovat 
Ymy.po (Občasný) - 19.1.2008 > docela zděšující(ne kvalita,ale to co na mě vylezlo, jen nevim jakým otvorem)
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 19.1.2008 >

já myslim, že to nejso potvůrky mrňavý, ale pěkný brutální potvory....ale musí se s nima člověk naučit pracovat...

občas se to nepovede....ale já tedy moc nevyhřezávám....ten kontrast zdrobněliny a zvatků a výhřeznutí působí na mně hodně nuceně...

potvůrky jedny mrňavý....to tam prostě vůbec nepatří a celé to tak nějak zesměšňuje....

 


<reagovat 
kygiss (Občasný) - 19.1.2008 > Apropo, všimli jste si, jak poslední dobou slovo "emoce" naprosto brutálně vytlačilo staré české slovo "cit(y)"...?
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 19.1.2008 > kygiss> 

city......to je něco, co cítíme k ostatním /miluju tě/

emoce....to je to, co dáváme ze sebe, relativně nezávisle na ostatních /jsem nasranej/

 

se víc nasíráme, než milujeme....možná proto

 


<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 20.1.2008 > Emoce jsou hnutí uvnitř, city jsou orientovány k někomu... Samozřejmě je to trochu složitější, ale synonyma to nejsou. Nucený to určitě není a o to zesměšnění jsem se vědomě snažila. Jinak by se jeden zbláznil, brát ty emoce (a city s nima) pořád vážně. A pozvracet se v restauraci Peklo mi připadá jako docela klíčový zážitek.
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 21.1.2008 > jestli jsi se o zesměšnění záměrně snažila...tak jsem to pochopila dobře, v tomto ohledu je tedy všechno naprosto OK :-)
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 19.1.2008 > Ono když brečíš, tak je to vlastně taky způsob zvracení... Něco vylézá nějakým otvorem na Tvém obličeji ven. Akorát že tam tolik nevadí, když to nestihneš na záchod.
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 21.1.2008 > Oplatka> No a úplně nejlepší je kašlat:o)))))))
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 21.1.2008 > Víš, že nesnáším tyhle závorky a dvojtečky! Jako bys mě neznala!
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 1.2.2008 > nevím, emoce neemoce, mně to prostě přijde špatně napsané
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 1.2.2008 > A pročpak?
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 1.2.2008 > Oplatka> nemá to vlastní tvar ani myšlenku

Bezmoce
otvůrky jedny mrňavý
Ví kdy zjevíš
Kterým nádorem vyvezou sen
Jestli po hrobě zase půjdeš
Puklý ret zpátky v Pekle
Nebo to jenom ordinálně
Vykvete fraktálem

<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 4.2.2008 > No a někdy, když už si myslím, že je mám pod kontrolou a ejhle. Něco ze mě vyleze až se sám divím.
Body: 5
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 4.2.2008 > Tak myšlenku bych řekla, že to má... To Tvoje je poeticky hezký, ale tu myš Lenku tam nevidím.
Říkám, že někdo brečí, někdo zvrací. Že je to nezvyklej pocit, když ty emoce vylezou otvorem, od kterýho to nečekáš. A že se pozvracíš v restauraci Peklo metr od toalety, to je opravdu událost hodná zaznamenání. Asi takhle.
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 5.2.2008 > Oplatka> 

Víš, "problém" je v tom, že vlastně neříkáš nic. A jinak:

 

Viděn sub specie meae aeternitatis je tento malý život jen jednou z miliónů knih v bibliotéce, kterou, chci-li, mohu číst, chci-li, zas na její místo nedočtenou postavit. Všechny knihy nestojí za čtení; ale je dědičný hřích, dědičná hovadskost člověčenstva, že věří, že právě jen tahle jediná knížečka, ceny velmi problematické, musí být dočtena do konce.

 

L. Klíma


<reagovat 
ttomass (Občasný) - 5.2.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 5.2.2008 > To je zajímavý názor, myslím, že dokázat "neříkat nic" by bylo opravdu veliké umění, a já se za tak schopnou autorku nepovažuji!
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 5.2.2008 > Oplatka> 

Když klepneš džbánem o hlavu a uslyšíš dutý zvuk, nemusí to ještě znamenat, že je prázdný džbán (baskické přísloví).


<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 6.2.2008 > Koukám, že jsi plný přísloví a citací. Copak, vlastní slova Ti došla?
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 11.2.2008 > Oplatka> Kdepak, ale nač jimi plýtvat
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 4.5.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
Vodnička (Občasný) - 23.5.2008 > Štastní a vyrovnaní (vzdělaní?) jedinci ti, kteří tvrdí, že tímto nebylo řečeno nic. Já rozumím (tisíckrát teoreticky sobě řečeno, bacha na ně) a vím své.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter