Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Dřepíce v hospodě, čekaje na chlapa... z kolekce Výblby
Autor: Malá.hloupá.holka (Občasný) - publikováno 12.2.2008 (16:58:25)
následující v kolekci>
A nešel a nešel...a doufám že tohle nebude číst, páč by se tu rozepsal o tom jak ono to tehdy bylo a proč nešel... Každopádně tohle ale nebyl žádnej pokus o zachycení podoby nebo tak...nebyl to vlastně pokus o zachyčení vůbec ničeho...prostě jsem jen potřebovala zabít čas...a to podivný vlevo dole je mý koleno...


Poznámky k tomuto příspěvku
Leonardo (Občasný) - 12.2.2008 > a to cigo je asi taky tvoje :))
Body: 5
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 12.2.2008 > Leonardo> to jo, ale nemá tam co dělat, páč pravou rukou jsem to kreslila, pročež nemoha ležet na stole a v klidu si pokuřovat....
<reagovat 
Čtenář - 12.2.2008 > možná přijde příště
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 12.2.2008 > čtenář> on nakonec přece jen přišel...;-)
<reagovat 
pelvis (Občasný) - 12.2.2008 > chválim) hospoda jak má bejt)
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 12.2.2008 > docela sympatický
<reagovat 
Magid (Občasný) - 12.2.2008 >
Body: 4
<reagovat 
sédy (Občasný) - 12.2.2008 > husta zesto cely namalovala i drzela levou
Body: 4
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 12.2.2008 > sédy> řikám že tma ta hnáta nemá co dělat...ale vzhledem k tomu že většinu čekání se na tomto místě v této poloze SKUTEČNĚ vyskytovala, usoudila jsem že má nárok tam být...
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 12.2.2008 > dřepíce, čekaje... to je dokonalej patvar :o)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 12.2.2008 > stanislav> já vim..jenže "dřepíce, čekajíce" by neznělo tak hezky...a doufala jsem že to tu nikdo nebude řešit...;-)
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 12.2.2008 > stanislav> nebo by šlo "dřepě/dřepěje,čekaje"...každopádně děkuji za hodnocení...
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 12.2.2008 > stanislav> Ale vlastně já jsem ona...ale už si jaksi nepamatuju kterej ten tvar by patil k ženskýmu rodu.....ale to asi není důležité...
<reagovat 
 Čtenář - 13.2.2008 > Malá.hloupá.holka> Ale je, dřepíc, čekajíc.
<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 13.2.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
Pidi (Občasný) - 13.2.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 13.2.2008 > ...atmosféra nádražní hospody...ve společnosti trubadúra na stěně, an na loutnu hraje...nebo Bílá paní..příjemný obrázek
Body: 5
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 14.2.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 13.2.2008 > koleno jsem poznal! jinak smudly smudly trochu..
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 14.2.2008 > Lumiik> né že bych TOHLE považovala za nějaký dílo hodný velkýho rozboru....ale zkus prosím trochu upřesnit ono "šmudly šmudly"...tuším že tuším co tím myslíš, ale preventivně...;-)
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 14.2.2008 > Malá.hloupá.holka> je to to tahani nekolikrat po jedne lince a kouskovani obloucku z nekolika kratkych pres sebe jdoucich linek - tak to delej, zkousej, linkou jednou - vzdyt velke zjevne chyby tam nejsou - myslim ze se ti to povede linkou jednou jednoduchou, kde treba opravit a kde nechat malou chybu, muzes zvazit potom, popripade kde nasobnou linkou zduraznit
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 14.2.2008 > Lumiik> děkuji mnohokrát...(pokud to u skoropubertálního telete jde)pokusim se vzít si to k srdci...:-)
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 15.2.2008 > Malá.hloupá.holka> 

staci, kdyz si to vezmes priste do hospody

drzimpalcemiletele


<reagovat 
freejay (Občasný) - 16.2.2008 > skvely!!!!!!!!!!! :)
Body: 5
<reagovat 
tatra.s.bananama (Občasný) - 13.4.2008 > Sestřička šikovná...to bych mohla dělat taky, áť do mě to pivo nepadá jak němci do krytu...
<reagovat 
 tatra.s.bananama (Občasný) - 13.4.2008 > tatra.s.bananama> jo - líbí...pokud si měla upito tak to obdivuji ještě víc
Body: 5
<reagovat 
 Malá.hloupá.holka (Občasný) - 14.4.2008 > tatra.s.bananama> :-D to přirovnání jsem od tebe ještě neslyšela, ale je DOKONALÝ!...:-D jak němci do krytu..muhahahaa.... a upito jsem ani moc neměla...jen jsem byla tůůze nasraná...což je u mě skoro to samý, no...každopádně děkuji...:-) a TVOŘ, MAŘŘŘKAAA!!!!
<reagovat 
 tatra.s.bananama (Občasný) - 14.4.2008 > Malá.hloupá.holka> To přirovnání jsem pochitila kde-si v Chodovaru, nejspíš od Michala páč do něj to opravdu tak padá...No to se ti řekně tvořit když mám obě ruce levé...ale po letech mě to zas začlo bavit(spíš se snažim dělat cokoli jiného, abych se nedostala k učení)
<reagovat 
Petr Pivař (Občasný) - 26.4.2008 > Pěkná hospůdka. Jen tak dál...:o) Taky bych to mohl někdy nakreslit U ČOLKA:o)
<reagovat 
čtenář zelí - 22.5.2008 > kde je hospoda u čolka?

<reagovat 
cholobratek (Občasný) - 27.5.2008 > supr dupr. taky bych takhle chtěl umět vysvihnout hospodu -)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (11) 12 13 15 16 17 18 19
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter