Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Scházíš mi
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 11.4.2010 (00:58:46)

Scházíš mi lásko jako kořenům voda.

Scházíš mi milý jak dni noc.

Scházíš mi tolik že bych tě zas´ chtěla.

Scházíš mi prostě moc a moc.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 11.4.2010 >

"

 

."


Doporučil 
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 11.4.2010 > Zeanddrich E.> díky  ;)
<reagovat 
klein (Stálý) - 11.4.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 11.4.2010 > Rakshi 55> děkuju :)
<reagovat 
jamala (Občasný) - 11.4.2010 > ááá....a proto jsi taková Nerudná...
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 11.4.2010 > jamala> jááá , nebo snad mluvíš o sobě - jinak děkuji  :)
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 11.4.2010 >

složitá záležitost lidských citů...


Doporučil 
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 11.4.2010 > kouzelný človíček> Děkuju, je to jen nesmělý pokus...  ;)
<reagovat 
IAN HEROICKY (Občasný) - 11.4.2010 >

tak toto je cista prostoreka vec ktora hovori priamo a radikalne snad splnila ucel ten taky tvoj osobny


Body: 5
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 11.4.2010 > HEROICKY> Tak nějak to byl úmysl. Pokud se jen trošku zadařilo, těší mě to...  ;) Děkuju.
<reagovat 
Amáta (Občasný) - 11.4.2010 > Smutné... :-( Snad Tě uslyší! :-)
Body: 5
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 11.4.2010 > Amáta> děkuju Amáto
<reagovat 
žaža (Občasný) - 11.4.2010 > paci sa mi tvoj vylev citov
Body: 5
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 11.4.2010 > žaža> Děkuju, snažím se vždy o upřímné vyjádření. Ostatní snad časem alespoň trošičku vypiluju...  :-)
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 11.4.2010 >

máš na mysli kvantitu své vlastní tvorby? abych se dostal do obrazu...


<reagovat 
anae (Občasný) - 11.4.2010 > co má být - bude! :-) dočkej
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 11.4.2010 > anae> jj 
<reagovat 
Čtenář - 11.4.2010 > >rybizus< ty jsi ale hajzl!
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 12.4.2010 > Je to kulaté, jednoduché a pravdivé
Body: 5
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 12.4.2010 > šedé> děkuju  :-)
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 11.4.2010 > skoro taková pubertální minibásnička napsaná o nudné hodině ve škole ... neni nic horsiho nez zenska ve strednich letech co nema co delat no ... pak se sere do veci kterym nerozumi ....
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 11.4.2010 > rybizus> Díky za jak jinak než milý názor. Ono úplně stačí když ty se domníváš že jsi snědl všechnu moudrost světa. Než tohle, to se raději budu učit dělat věci, třeba kterým zatím až tolik nerozumím. Je fajn učit se něco nového...  ;))
<reagovat 
 žaža (Občasný) - 11.4.2010 > rybizus> ty si sveta znaly... no hroznucke
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 11.4.2010 > rybizus> 

člověče, nemáš ve svém přízvisku další název  jako třeba  - "bledá závist" ?

 

jen podle toho, co jsem viděl u tebe...nebylo by moudřejší zamést si napřed před svým prahem a pak teprve jít vyčistit práh těm ostatním?

 

sorry...ale kdo se kam sere?


<reagovat 
 zochrova (Občasný) - 12.4.2010 > rybizus> Když nemá pravda,co dělat v kalhotách,tak ať je to lež
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 11.4.2010 > Věza> jsi lama...
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 11.4.2010 > žaža> já to o sobě nikde netvrdil a ani se tak necítím ... nevím kde na to lama přišla...
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 11.4.2010 > kouzelný človíček> závist? ... si se zbláznil bláznivý človíčku ne? ... celou dobu mi nejde o kvalitu tvorby ale o kvantitu ... ...
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 11.4.2010 > rybizus> máš na mysli kvantitu své vlastní tvorby? zapomínám na políčko reagovat...
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 11.4.2010 > kouzelný človíček> promin ale jsem tady o tri roky dele nez lama a lama tu ma o cca 700 víc příspěvků ... přijde ti to zcela normální ... totem existuje pres deset let ... tipni si kolikata je lama v poradi publikovanych prispevku ze vsech co tu kdy publikovaly...
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 11.4.2010 > rybizus> no a co jako? je na tom něco špatně že tu má někdo víc příspěvků a někdo míň? to se jako nesmí?
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 11.4.2010 > kouzelný človíček> smí se to ...
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 11.4.2010 > rybizus> hm...a v čem je teda problém? teda - ne že by mi do toho něco bylo... ale trochu mi tu chybí opodstatnění tvého rozčilování se...
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 11.4.2010 > kouzelný človíček> nepochopil jsi ho ...
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 11.4.2010 > rybizus> 

tak aspoň díky za tvé pochopení mého nepochopení... 


<reagovat 
čtenář literární agent - 12.4.2010 > šedé: tleskám!
<reagovat 
ariel (Občasný) - 12.4.2010 >

jednotlivé obrazy jsou velice zjevné. rytmus je takový že když se hodně snažím, tak mi to zní rytmicky, ale spíš kostrbatě. třetí strofa - ta je trochu komická. to je jako napsat,mám takovou žízeň, že bych se napil.

 

celkově mě to nijak nedráždí, ale jako poezii to neberu vážně.

 

je tohle dost hluboká kritika? já se obávám, že o moc hlubší na tohle dílo už nesvedu. protože si myslím že moc hluboké není. čímž neříkám, že třeba není pravdivé. ale nezdá se mi, že bys při jeho tvorbě a když se na něj sama díváš objevila něco nového. což je podle mě podmínka umění.

 

budu hodný a dám za


Body: 3
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 13.4.2010 > ariel> 

Díky ti za objektivní kritiku a upozornění na konkrétní nedostatky, to beru...  :)


<reagovat 
Vasil (Občasný) - 12.4.2010 > wow, je to cool
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 13.4.2010 > JUDr> :)
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 12.4.2010 > "Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku"

A tři déčka k tomu. Wow! (a to tohle slovo nesnáším...)
Je to slabý a - jakkoliv se ti to nebude líbit - na tom, co tu napsal rybizus a šedé, je velkej kus pravdy.
Jinak ono začít s psaním není o tom, že si jednoho dne prostě řekneš "teď budu spisovatelka". Myslím, že velmi důležitý je mít především načteno, než se člověk začne sám o něco pokoušet. V literatuře opravdu nejde stavět na vodě...


<reagovat 
 Věza (Občasný) - 13.4.2010 > sempull tampush> Nevím proč soudíš že jsem si něco takového řekla, pomalu se prostě začínám učit a nevidím na tom nic zlého. Není to prostě dobré, ale když to nevložím nedozvím se konkrétní nedostatky pro poučení, ale tady se člověk dočká doslova všeho jinéoho a věcí od věci, jen ne dobré rady. Ale že se ještě divím.... když se sejde parta kamarádů, je to prostě vše o něčem jiném. Jinak děkuju za názor.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 13.4.2010 > Věza> Konkrétní nedostatky pro poučení? To je právě to, co nemůžeš od ostatních čekat - vodění za ručičku. Pokud uveřejníš dílo, na němž je vidět totální nedostatek literárního rozhledu, není jiná rada než: ČTI. Pokud ti nejde o to opravdu se zlepšit, ale chceš psát "srdíčkopocity", pak viz mou druhou reakci.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 13.4.2010 > sempull tampush> Ale já čtu, neboj. Jen bych prostě chtěla zůstat sama sebou, nerada bych se ztratila v někom jiném, aby si pak lidi říkali "to mi někoho připomíná" a tak , ale poesii čtu ráda. Myslíím že i tady jsi si mohl všimnout, že ji čtu pravidelně.  :) Jinak každý tvoří prostě z jiného soudku, každý jsme jiný. Já mám třeba tyhle "srdíčkopocity" ráda i od jiných autorů a jsou mi prostě blízké. Je mi jasný, že ne každýho to oslovuje, ale nic špatnýho na tom nevidím...  ;)
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 13.4.2010 > Věza> Nemá to žádnou literární hodnotu, tyhle srdíčkopocity takhle napsaný, ale o tom psát nechci. Jen upřesním k tomu čtení, abys mě nepochopila špatně - samozřejmě že není (a nemá být) cílem psát jako někdo už dávno objevenej. Čtení má sloužit opravdu spíš pro rozšíření nějakýho rozhledu, uvědomění si, co funguje a co ne, co se ti samotné líbí, oslovuje tě - a to nejden obsahem, ale i formou. Člověk se svou tvorbou může naopak i vůči všemu dosavadnímu vymezit - ale je pak samozřejmě nutný vědět, vůči čemu, proč a jak...
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 13.4.2010 > sempull tampush> Nech toho, nemá to smysl ;). Ona si na to buď přijde sama, nebo nepřijde...
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 13.4.2010 > sempull tampush> 

Jj, takhle myšleno ano. Jak říkám čtu..... tak uvidíme... 


<reagovat 
IAN HEROICKY (Občasný) - 12.4.2010 >

a este nieco ja pochybujem ze niekdo velky niekedy v zivote studoval nejako podrobnejsie poeziu niekoho ineho uz len z principu by to nerobil pozriet ano raz precitat a to staci mozno si nieco z toho zobrat co je mne osobne blizke a to je hotove studujte vy co v hlavach mate velke prazne NIC


<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 13.4.2010 > HEROICKY> je to srandovní paradox, jak debilitu tvých zdejších příspěvků omlouvá ten nespočet chyb, cos v nich nasekal... (reagovat na mě nemusíš, nehodlám se s tebou pouštět do jakékoliv debaty)
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 12.4.2010 > Cože??? Pojďme se bavit vážně, jo? Hlubší kritika není od toho někoho něco učit, to se velmi pleteš. Hlubší kritika má smysl až ve chvíli, kdy autor nalezl jakžtakž nějaký svůj rukopis. Tohle je běžná smska.

Pokud má člověk snahu dozvědět se (jak píšeš) co a jak, musí na tom sám pracovat a ne doufat, že mu to někdo řekne. Tvůj přístup mi připadá, jako když sedneš do auta, nabouráš a teprve pak se ptáš, jakže se to auto řídí.

Ale dobře, když jinak nedáš: pokud máš zájem psát, zajdi do knihovny a postupně se prober třeba jen českou poezií - dejme tomu od Máchy po soudobou...

Mrzí mě, že to tady čím dál víc začíná připomínat Písmák.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter