Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Matička z kolekce LOMO
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 8.8.2010 (12:25:56)

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

Praha - 4/2008

 

Holga 120 CFN + sken negativu v labu + PS

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
DUNNKIN (Občasný) - 8.8.2010 > ta uprava v PS me moc nebere... negativ se da dobre sprznit treba horkym ustalovacem :DD
<reagovat 
čtenář blbeček - 9.8.2010 > Chudina mama.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 9.8.2010 > Á, jeden anonymní hrdina za druhým! Co na to říct?! Jasně, pošlapala jsem tu poslední dny dost kuřích ok a eg a tyhle anonymní hrdinské výkřiky se daly čekat. Lovu zdar!


<reagovat 
Čtenář - 8.8.2010 > A jéjé. 19 návštěv a žádný bod ani doporučení. Tohle tedy není Mishka style nevděčný Toteme!
<reagovat 
 Čtenář - 8.8.2010 > čtenář> To je tady obecný problém. Mnoho prohlédnutí a minimum komentářů nebo hodnocení. Lidi se tu dost bojí utvořit si svůj vlastní názor bez ovlivnění jinými. Počkají, až někdo s něčím přijde, pak se to většinou trochu rozjede. Ale stejně je tu hodně omezený okruh uživatelů, pár desítek stále stejných jmen rozselektovaných ještě na žánry. A lepší už to nebude. :(
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 8.8.2010 > čtenář> Nooo, na Mishku jsem narazil zcela náhodou vzhledem k její kritice jednoho příspěvku. Nejsem fotograf, ale jak pronesla kritiku, mysleljsem, že je lepší. Matička...no, co k tomu říci. Ty bubliny to jsou ufouni???? Myslím že při kritice by mohla volit jiná slova. Kritizovaný snímek byl na mnohem lepší úrovni, než její ,,MATIČKA".
Takže, pokud její dílo je stejné jako toto, není to NEVDĚČNOST Totemu, ale chyba bude někde jinde. Jdu se podívat na další...
<reagovat 
 Čtenář - 8.8.2010 > čtenář> Jistě Miško.
<reagovat 
 Čtenář - 8.8.2010 > Bajata> Miška není špatný člověk, ale taky žádný Leonardo. Bohužel poslední dobou propadla zejména díky působení místních slepic bláhové iluzi, že snad musí jejich obdiv oplácet kousky své domnělé geniality. Tyhle kousky pak nejčastěji vyvstávají ve formě různých komentářů a sebeklamných proklamací. Je to jen taková epizodka ze života této mladé emocionální a jistě i talentované ženy. Ona se zase brzy uklidní.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.8.2010 > Bajata> Bajato, díky aspoň za "neanonym".
Zase mluvíš o "Světlo a tma"?
http://www.totem.cz/enda.php?a=269490
Pokuď ano, fakt se není o čem dále bavit. Byť Matička není z toho mého nejlepšího, tak Světlo a tma je prostě odpad, ač to Ty nejsi schopna poznat, což je mi ale u podobné fotky záhadou.

A začíná mi být už trochu divné, že tak mohutně po několikáté obhajuješ práci Anakondy. ;)

<reagovat 
 DUNNKIN (Občasný) - 8.8.2010 > čtenář> blbost, jen pise to co vidi...

<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 8.8.2010 > čtenář> KOKODÁK!
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 9.8.2010 > Bohužel tomuto stylu moc nerozumím,ale smutek z toho čiší,ne že ne a proti tomu žádná
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 9.8.2010 >

Já jsem už bohužel na Prahu alergická, znechutily mi ji ty milióny obrázků a fotek, které se vnucují na každém kroku. Technika se mi líbí. Jak jsi mi u listů psala, že bys je brala snovější, tak já mám stejný pocit tady. Aby to nebyla Praha, ale nějaké neidentifikovatelné snové město s trochu většími domy, kostely a věžemi, třeba nějak i nějak podivně  poskládané ty pražské.

Když se hodně snažím, tak uznávám, že je to pěkné, ale neříkám to ze srdce


<reagovat 
rohe (Občasný) - 10.8.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
xmark (Občasný) - 9.8.2010 > Nic proti lomo, ale je-li fotka postavená právě jen na tom, že je lomo, tak nic pro mne. Fotka obecně nesmí stát a padat s použitou technikou, musí tam být něco navíc.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.8.2010 > xmark> Rozumim, beru, vnimam podobne, jen pro me CB stredoformatovy analogovy zaber Prahy z vysky za smutneho pocasi neni tuctovka at jako lomo ci ne... ;)
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 9.8.2010 > Mishka> To je právě to o čem píšu - když z "CB stredoformatovy analogovy zaber Prahy z vysky za smutneho pocasi" okrouháš tu techniku, tak zbyde "záběr Prahy z výšky za smutného počasí". A to už, podle provedení, bude buď tuctovka, nebo kýč, nebo obojí dohromady.
<reagovat 
 Čtenář - 9.8.2010 > Mishka> Šmankote, tady ty termíny ale lítaj.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.8.2010 > xmark> ale tak zase format a druh pouziteho stroje je neoddelitelna soucast fotky, ktera dovede vetsinou naprosto ovlivnit naladu a estetickou podobu fotky.

a preci ne vsechny fotky jsou jen momentky ci dokumenty, ktere jsou nosne obsahem samotnym. jde o estetiku, naladu, pocit...

ja nerikam, ze tahle fotka je nejaky skvost, ale bavime se o fotkach obecne a ja to vnimam jak pisu... :)
<reagovat 
 Čtenář - 9.8.2010 > Mishka> Nebo spíš někde čteš.
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 12.8.2010 > Mishka> Já bych to formuloval tak, že formát a druh použitého stroje jsou součástí tvůrčího procesu, na jehož konci je fotka, a jako takové podobu fotky určitě ovlivňují, ale součástí fotky nejsou.

Podle mého jsou podstatné pocity, které fotka vyvolá, nějaký prožitek, ať už na základě obsahu, nebo zpracování, ale jde jen o tu fotku samotnou, o to jak vypadá. Pocity a prožitky nevznikají tím, že pod fotkou je poznámka, čím je to focené.

Když to zkrátím, tak kdyby takový Sudek fotil sračky, tak už by nikoho nezajímalo, že je fotil na velkoformát. Ale tohle už je debata úplně mimo ten obrázek nahoře.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 11.8.2010 > paradoxně líbí
Doporučil 
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 12.8.2010 > Emmet_RAY> Co je na tom paradoxního?
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 12.8.2010 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter