Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
.hurricanes hardly happen.
Autor: .duke. (Občasný) - publikováno 14.2.2011 (21:49:59)

Ležím v posteli. V hlavě mi jedna myšlenka naráží do druhé. Proč tu jsem? Jaký to má smysl? Zase se mi vevnitř rozjelo ozubený kolo. Už to znám. Pár dnů to potrvá. Pak se jednoho rána vzbudím a ucítím, že je to pryč. Že to odešlo. Teď není způsob, jak to zastavit. Ať udělám cokoliv, pořád to ve mně bude. Nejde to přebít, překrýt, vymazat. A vím přesně, co to je.


Z bytu nade mnou se ozývá dívčí smích. Tak bezstarostný. Je to sousedova dcera. Pěkná dvacetiletá bruneta, trochu přihlouplá. Z vedlejšího bytu slyším hlas muže, který promlouvá k sousedce. Přistěhoval se k ní asi před dvěma roky. Je na ní sprostej, neustále jí něco vyčítá. Myslím na to, že to je možná drží pospolu. Je tam nějaký napětí. Vytýkající muž, hájící se žena.


Kdyby se mi to v hlavě rozjelo ještě o trochu víc, něco bych musel udělat. Myslím, že občas jsem jen kousek od toho, abych něco udělal. Lapil jsem sám sebe. Jedna má známá tomu říkala: být v pasti. „Byla jsem v pasti.“ Když není vidět východisko. Když jsou cesty uzavřeny.


Jak dlouho se to dá vydržet? Jak si s tím mozek poradí? Ten paralyzující stav je pro něj značně nevýhodnej. Nepřirozenej.

 

A přitom by stačilo, kdybych dokázal proměnit past na svobodu. Na pocit svobody. Je to přece protiklad. A protiklady jsou si někdy tak blízko! Stačí lusknout prsty a z pasti je svoboda.

 

Teď si mohu vybrat. Mám možnost volby.




Nakonec mi stačilo pár panáků a pustit si ten kus z My fair lady, kdy se Audrey poprvé podaří říct bez chyby: The rain is Spain stays mainly in the plain. To mi stačí k lajfu. Sartrovi stačilo slyšet Some of these days. Mě vytrhuje nejmilejší Audrey. Díky bohu za to!



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář osika - 14.2.2011 > jo! .)
<reagovat 
anae (Občasný) - 14.2.2011 > dnes jsem si zas pustila na troubě tu scénku, kdy Higginse posílá do pekel ... a má ty barvitý představy .. ale to raději připomínat nebudu .. The rain in Spain stays mainly in the plain - je v jejím podání okouzlující .. tvoje psaní pro změnu neodolatelné ..
Doporučil 
<reagovat 
lenulela (Občasný) - 14.2.2011 >

jo, Audry je úžasná - taky má být po kom  http://www.youtube.com/watch?v=eFG152sgJFA&feature=fvsr  :)))

ale tohle je taky machrovina :) http://www.youtube.com/watch?v=ZFxWkUkUsQA ..

osobně se shoduju s Anae - na scéně a v zásadě i na tvém psaní :)


Body: 5
<reagovat 
nicollette mongolská (Občasný) - 15.2.2011 > Po prvním odstavci mě napadlo, jestli nemáš období se Sartrem... a on se na konci sám vyloup :)

Já to období teď mám...
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 15.2.2011 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter