Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pod slunečníkem
Autor: Jindra Nazarská (Občasný) - publikováno 12.3.2011 (18:21:25)


Poznámky k tomuto příspěvku
pablo (Občasný) - 12.3.2011 >
Body: 1
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 12.3.2011 > pro ten slunečný den :) jako byl dnes
Body: 5
<reagovat 
Jindra Nazarská (Občasný) - 12.3.2011 > Většinou dostanu pět nebo jeden bod. Bud´ někoho oslovím nebo neoslovím. Stejně tak i na výstavách.
Většinou mi lidé říkají, tohle se mi líbí a tohle ne.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 12.3.2011 > Jindra Nazarská> 

Ono se tu moc jinak neboduje, tohle bodování se netýká jen tebe. Kdysi se známkovalo, při přechodu na body panovala jakási iluze, že to zkvalitní hodnocení, protože se nepočítá jen průměr, ale i celkový počet bodů, který nějak vypovídá o zájmu nebo o čem. Že dát někomu trojku je poněkud nepřátelské, ale když mu dáš tři body, tak  ho to potěší. No nepovedlo se.

 

Takže já bodovat nebudu, pět bodů bych nedala a jeden nedávám nikdy, ten je chápán jako uplivnutí, i když by měl být lepší jeden bod než nic. To je zase způsobeno tím, že  "nic" se nepočítá do průměru, takže neublíží.

 

Přijde mi zajímavé, že na malém náhledu vidím ženu pod slunečníkem perfektně, při otevření se mi ale poněkud ztrácí, něco mě tam ruší.

Kdybych měla hodnotit jen podle náhledu, tak pět bodů určitě dám.


<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 13.3.2011 > Janahe> To jsi vystihla naprosto perfektně, myslím tím ten pohled z dálky a z blízka.
Přesně tak to je. Např. Gainsborough tvořil nákresy k obrazům tak, že měl připevněn štětec na dlouhé tyči, protože z blízka prostě není nic vidět. A de-facto všichni velcí mistři např. neustále " lezli " dolů z lešení, když malovali velké nástěnné obrazy nebo neustále odstupovali od obrazu. To platí všeobecně - z blízka opravdu není nic vidět. A naopak mikrovidění.
Když se prodává obraz, tak se uvede fotografie a vedle toho detaily - speciálně foceny a to je také nádhera. Každý takový detail je najednou samostatný obraz.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 13.3.2011 > ...atmosféru a prostor to má, vadí trochu přehnaně výrazná pastózní místečka,....stačilo by trochu té hmoty ubrat, ruší v převládající jemné snovosti, v provedení figury i prostředí...
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 14.3.2011 > Mima> kde je jakej prostor?
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 14.3.2011 > pablo> ...no, já vidím v horní polovině obrazu nějaké chvějivé "dění", odlišné od stylu v popředí...a průsvitný slunečník ten prostor svým způsobem taky potvrzuje. Ono záleží na nastavení monitoru, někdy se názory liší i kvůli tomu, že každý se dívá na "jiný" obrázek...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter