Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sůl nad zlato
Autor: berusia (Občasný) - publikováno 5.1.2012 (18:17:34)


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 5.1.2012 >
Body: 5
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 5.1.2012 >
Body: 5
<reagovat 
R.Mareček (Občasný) - 5.1.2012 > To bílé je sůl?
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 5.1.2012 >
Body: 5
<reagovat 
bocco (Občasný) - 5.1.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ataner (Občasný) - 6.1.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
J&mes (Občasný) - 6.1.2012 > supr
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 6.1.2012 > super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pale (Občasný) - 6.1.2012 > líbí se mi, zachytit takový pohled - to je kumšt
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 6.1.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
travail (Občasný) - 7.1.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 7.1.2012 > ...výraz očí zajímavý, pohled celkový mi nic neříká.........
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 7.1.2012 > .
Body: 1
<reagovat 
borekdog (Občasný) - 7.1.2012 > Koukam ,ze tady kazdej dava  po 5 bodech ,jako utrzeny z retezu.Fotka by to nebyla spatna ,ale jako portret to ma zasadni chybu,berusia by to mela vedet nejlip a od tech petibodiku distancovat.Ja ti dam jen tri body ale musis mi rict kde je chyba.
Doporučil 
<reagovat 
 berusia (Občasný) - 8.1.2012 > borekdog> Aho, pane uciteli, prihlasim se a pokusim se odpovedet na otazku. :))) Ha ha. Nevim, kde je chyba. Stredovka kompozice, zatmaveny rohy, technickou chybu ja tam nevidim, cimz nerikam, ze tam neni, ale mym ocim je vzdalena. Cili diky za kritiku, nebot jinak se to nedozvim.
<reagovat 
 berusia (Občasný) - 8.1.2012 > borekdog> Aho, pane uciteli, prihlasim se a pokusim se odpovedet na otazku. :))) Ha ha. Nevim, kde je chyba. Stredovka kompozice, zatmaveny rohy, technickou chybu ja tam nevidim, cimz nerikam, ze tam neni, ale mym ocim je vzdalena. Cili diky za kritiku, nebot jinak se to nedozvim.
<reagovat 
 borekdog (Občasný) - 9.1.2012 > berusia> 

Aho" pani zakyne"nemusis se hlasit staci koukat Nam ucitel portretu rikal pouze odraz jednoho svetla v oku a nesmi byt odraz blesku! Tady na totemu se kritika nenosi,vsichni "fotografove "vsechno vi a vsechno znaji.Tady je to parta kamosu,kteri jsou nej!

Tak se omlouvam a budu jenom cumet jak se ma "fotografovat".

Vis ta fotka by nebyla spatna,ale ty jmenujes chyby ktere ma,a ty chyby vidi i druzi ale ........Proc.......????

Kdyz uz se sem davaji snimky z mobilu tak to hovori samo o sobe.

PS.jinak mas oko a dobry fotky


<reagovat 
 berusia (Občasný) - 9.1.2012 > borekdog> No... odraz jednoho svetla je hezka vec... ale ta fotka je focena pouze za denniho svetla... to, co je uprostred panenky, je muj vlastni odraz. Sporne, jiste, mozna chyba, ale me to nechava klidnou.
Myslim, ze jmenuju naopak veci, ktery ta fotka jako chyby nema.
Ale kdyz tak hluboce polemizujeme, ono je to koneckoncu jedno, rekla bych. Ja uvitam jakykoliv nazory, protoze bez nich se sama posouvam dal pomaleji, ale nakonec me stejne vic zajima, jestli na nekoho moje fotky pusobi a nechaji v nem emoce. Ja myslim, ze takove ma umeni byt. Clovek by se mel ztratit v tom, na co kouka, nemit cas na hledani jakychkoliv nedostatku. Pokud je vidi.... asi to nefunguje, jak ma.
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 9.1.2012 > Mně se ta fotografie docela líbí, slečna moc, její výraz docela taky. Snad jen, že je to trochu studené, trochu moc jen fotografie, portrét tak-jak-se-dělají zvláštní spíš jen tou solí. Tu hloubku ostrosti jsi stahovala během postprocesu, nebo je to čistě práce objektivu? Tak jako tak přijde mi to možná trochu moc, jakoby ta tvář vyčnívala nad hladinu, jakoby se neostrost s hloubkou zvětšovala příliš málo. Ruší mne oblast kolem pravého ramene, jen ruší: nepřijde mi, že by to prázdné místo zvyšovalo živost toho obrazu. Ale přece je to fajn fotka a stojí vysoko nad průměrem serveru (opravdu vysoko - to abych neurazil:) ).
<reagovat 
berusia (Občasný) - 10.1.2012 > Ja jsem nic nedelala v postprocesu. Jedine, co pod zvetsovakem delam, jsou prave ony zatazene rohy, ale jinak je to pak scan cb fotky, vycistim prach a dorovnam krivky a hotovo. Neretusuju, nemenim.
<reagovat 
 borekdog (Občasný) - 10.1.2012 > berusia> 

Jestli delas fotky v temny komore tak je to jasne za 5 bodu  uz nekritizuju,jinak ten vyraz nema chybu.

Prijmi omluvu.


Body: 5
<reagovat 
berusia (Občasný) - 10.1.2012 > Proc? Neni treba s eomlouvat, kdyz je kritika na miste, ja si kritiky vazim. Je prece jedno, jak dany vysledek vznikl... :)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 10.1.2012 > berusia> Jo, za tohle díky. Máš to moc pěkně nazvětšovaný.
<reagovat 
Firthy (Občasný) - 11.1.2012 > mě to říká hodně,líbí se mi moc i s chybami,které já také nevidím,vidím celek,a to se mi právě líbí,ahoj Firthy
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 12.3.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter