Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Strach
Autor: guru1 (Občasný) - publikováno 20.11.2012 (14:34:41)

Strach

( filozofická úvaha o pojmu strach )

 

Vážení přátelé, tak jsem tak přemýšlel, který z našich smyslů je nám ten  nejvěrnější a provází nás celý  náš život, a který plodí jen samé negace. Tento smysl se nazývá strach. Ano někteří můžou připustit, že třeba i láska nás provází celý náš život, ale nezapomeňme, že i láska produkuje strach. Neboť o ní máme strach, aby nás neopustila, abychom ji neztratili, aby byla naplňená atd. Samozřejmě i láska může vyvolat jak pozitivní tak i negativní myšlení. Kvůli lásce už bylo na světě způsobeno mnoho zla. Kvůli ní můžeme zabíjet, nenávidět, sami sebe zabít, závidět a vůbec přijít na různé negativní myšlenky, ale i naopak může láska způsobit pozitivní změnu. Špatný člověk se může změnit v dobrého, závist se změní v pochopení, nepřátelství v přátelství , nenávist v lásku a vůbec nás láska může zcela předělat v nového člověka. Ale strach přátelé ten je neměnný. On plodí jen stále se zvyšující strach a s ním spojené negace. Vůbec si osobně myslím, že by se naší planetě Zemi mělo přezdívat planeta strachu, neboť je všude kolem nás a jen tak se ho do smrti nezbavíme. Teprve až  milosrdná smrt nás z něj vysvobodí.   Je to smutné, ale právě ona smrt je jedinou  garancí na zbavení se všech pocitů co nám dělají ze života peklo.

Ale jak se strach vůbec projevuje a čím ho vlastně vnímáme?

Zná to každý z nás. Bušením srdce, zrychleným dechem, projevem úzkosti, bolestí na hrudi, staženým hrdlem, pocitem vyprahlého hrdla, nespavostí a pocením se. Právě toto jsou příznaky našeho nejvěrnějšího smyslu strachu. Tento smysl vnímáme pomocí tří smyslových orgánů.

První je zrak.

 Ano naše oči zaregistrují danou situaci, která vyprodukuje strach. Je to nám nepříjemná událost, kterou vnímáme svým zrakem, který jí umístí v našem vědomí.

Druhým orgánem je náš sluch.

 Ano právě i naše uši vnímají a snímají tóny, které v nás probudí onen pocit strachu, který je transportovnán do našeho podvědomí a z něj pak do mozku.

Ten třetí orgán je náš mozek.

 I když využíváme jen asi 10% našeho mozku tak, ale na různé pocity funguje náš mozek na 100%. Právě on zpracuje onu informaci poslanou naším zrakem , sluchem a nutí nás díky tomu různě reagovat. Ty reakce jsou pak různé, to záleží na osobnosti každého z nás a na jeho labilitě.

 

Odkud ale strach pochází a kdo ho v nás vytváří?

Odkud náš strach pochází tak nevím, o tom můžeme dlouze spekulovat. Osobně si myslím, že je to od vzniku prvního člověka na světě. Je jedno kdo nás stvořil, ale jisté je, že i první lidé měli ze stvořitele strach a úctu. Ona úcta byla vyprodukována oním strachem z boha-bohů co nás stvořili. Lidé věděli, že nás kdykoliv můžou ztrestat a i zabít. Proto se jim lidé od počátku klanili,stavěli jim chrámy a dávali různé oběti což přetrvává dodnes. Pak také už jako ještě nenarozené dítě jste obklopeni strachem. Je to energie, která vychází od rodičů, aby se dítě narodilo zdravé, aby matka nepotratila aj. Když se narodíte a už jste ve věčné energii strachu, která vás nikdy neopustí. Ještě  jako děcko máte strach, aby jste dostali najíst, aby jste dostali dárky co si přejete,máte strach ze špatných známek, z výprasku, ze špatného okolí ve škole, z násilí apod. Pak, když dospějete je tu strach z první lásky, strach dostat se na školu a v dnešní nelidské době strach z budoucnosti. Máte strach si pořídit rodinu, aby jste jí uživily. Máte strach přijít o práci, strach z nemocí, strach ze špatných lidí, strach o svoje děti. Prostě je to nekonečný řetězec co nás doprovází až do smrti.

 

Kdo vytváří náš strach?

 

Náš strach vytváří naše společnost, naše okolí, život co zde máme na zemi a neposledně  církev s náboženstvím, které neutále drží lidi ve strachu a plodí mezi lidmi náboženskou nenávist, což různé vlády a společnosti podporují.

Naše společnost a život zde na zemi jsou přímo ideální půdou na vytváření strachu. Už snad od počátku lidstva se vládnoucí panstvo postaralo o to, aby lidi vychovávali ve strachu. To bylo v lidech živeno po celá tisíciletí až po dnešní dobu. Proto je v nás strach tak silně zakořeněn. Oni naši vladaři a naše společnost vytvořili přávě onen materialismus, na kterém jsme tak závislí a máme strach o něj přijít. Je v nás neustále pěstováno, že musíš více pracovat, aby sis mohl pořídit věci co nás dělají závislími. Pokud dostatečně nepracuješ straší tě, že o práci přijdeš. Od vládnoucí společnosti jsme po staletí zastrašování válkami, násilím, krizemi, nemocemi, terorismem a jinou negativní energií trvající až dodnes.  Mě to tak připadá, že si neustále někdo přeje už od vzniku prvních lidí , aby byli lidé držení na uzdě právě strachem. To je totiž ta nespolehlivější metoda jak lidi zmanipulovat a udělat z nich hodné hloupé ovečky. To je prostý trik na, který lidé co si ostatní chtěli podmanit už před tisíci lety přišli , a který spolehlivě funguje dodnes. Když si vezmem náš život zjistíme, že je strach všude kolem nás.  Je na ulicích, v médiích, ve vzduchu, v potravinách, v časopisech, novinách, v přírodě a v našem okolí co nás denně doprovází . Že jste se z toho ještě nezbláznili?  Tak to je buď tím, že si to nepřipouštíte, že to nevnímáte  anebo, že s tím dokážete žít jako s určitým druhem hazardu. Je to vlastně jako ruská ruleta, než  nás to pohltí a nebo zabije.

 

Proč se nás starch  drží?

Jak jsem už popsal výše je společností neustále uměle živen, aby přetrval dokud člověk bude obývat tuto planetu. Asi je to tak cílené, aby dokavaď lidi nezmění sami sebe a tím pádem i naší společnost tu strach s námi pobýval. Proto má každý člověk strach. Jsou i tací co tvrdí, že strach nemají, ale to jim nevěřím, neboť má každý z nás citlivé místo kde je strach usídlen.  Strach se dá i ovlivnit  dá se i regulovat, ale jen do jisté doby dokavaď nám neselžou síly. To se většinou stane, když onemocníme, když o někoho přijdeme, a když se blíží naše smrt. Proto mají lidé nejvíce strach z nemoci a ze smrti. Nemoci a smrti se ubránit nemůžem ty spravedlivě potkají každého z nás. Proto se jim nikdo nevyhne ať už byl dobrý a nebo špatný. Taky se nemoc a smrt nedají koupit žádnými penězi. Vlastně i když to zní morbidně tak jedině oni jsou vlastně spravedlivé, neboť nedělají mezi lidmi rozdílu, i když si občas říkáme proč právě on-ona-já. Ale to jsou věci mezi nebem a zemí, kterým nerozumíme a nevíme proč tak fungují, když postihnou dobrého člověka. Na to zná odpověď pouze stvořitel a ten se o tom s námi bavit nebude. Já osobně ze smrti strach nemám. Mám strach jen z umírání, neboť věřím na život po smrti, který opravdu existuje ikdyž to někteří popírají. Proto se někdy říká, že smrtí život nekončí, ale že je teprve začátek toho pravého života. Proč by byla začátek, kdyby s ni vše mělo skončit? Tady něco nehraje, ale to bychom odbočili od našeho tématu.

 

Já si osobně myslím, že se strachu  se zbavíme teprve tehdy až si zde na Zemi uděláme pořádek. Musíme změnit sami sebe, naše myšlení a tím změníme i politiku, zkoncujeme s násilím, s materialismem a devastováním planety.  Je nás přes 7 miliard lidí a více než polovina vysílá negativní energii, která obklopuje celou naší planetu. Jak dlouho to naše planeta ještě vydrží? Jak dlouho si to nechá líbit? Naše planeta s přírodou jsou živý organismus, který vše vnímá a vysílá dál do vesmíru. Náše životy a naše planeta nebyli stvořeni ke strachu a negativní energií. My jsme byli stvořeni, abychom se v souladu s přírodou a planetou vyvíjeli k vyšší úrovní formy vědomí a duchovna. Když se podíváme kolem sebe na přírodu a vesmír tak zjistíme, že se vyvíjí dopředu k lepšímu a né k negativní energií co vše zničí, tak jako my lidé ničíme sami sebe.

Musíme si uvědomit, že naše planeta nás vůbec nepotřebuje. Ta si může existovat bez nás, ale my potřebujeme k životu jí. 

Proto musíme udělat vše proto, abychom se zbavili nejen strachu, ale i ostatní negativní energie co drží v šachu nás a naší planetu. Pouze pak tu bude klid a mír pro všechny a strach se stane minulostí.

Přál bych si, aby jste o tom co jsem napsal přemýšleli , a abychom se brzo všichni změnili k dokonalejšímu stvoření. Jsme lidé a lidská mysl dokáže vše. Tak proč to nevyužít pro dobro nás všech. Nemějme strach se změnit. Život nás to stát nebude, ale pokud se nezměníme tak zaplatíme životem jednou všichni a to bez vyjímky.

Váš Guru

 

Zde odkaz na video o tom, že bychom se měli zbavit strachu, neboť změna ve světě už nastala

http://www.nwoo.org/view.php?cisloclanku=2012090096

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
kalice (Občasný) - 27.3.2013 > "váš Guru"...můj tedy rozhoně ne :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter