Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělé...
Autor: jarra (Občasný) - publikováno 3.12.2013 (13:04:33)

Já vím, že tady všude jsou Andělé

Moje Víra je město ztemnělé

když bouřka vypla elektrický proud

Nemám svíčku,

jež bych mohla rozežnout

Ve tmě rychle ztrácím klid

když nemůžu se přesvědčit

že jsou tu stále domy a v nich lidi

Neuvěřím!!! Dokud neuvidím...

Ačkoli Anděl šeptá mi v tu chvíli

 

Blahoslaveni, kdo uvěřili.......

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
fernet=kranad (Občasný) - 3.12.2013 > (již bych mohla rozžehnout....ale je to detail...)
<reagovat 
jarra (Občasný) - 3.12.2013 > Díky. Již, ne jež.... váhala jsem.
<reagovat 
lada34 (Občasný) - 4.12.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Marten (Občasný) - 4.12.2013 >
Body: 5
<reagovat 
lacetka (Občasný) - 4.12.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 4.12.2013 > Trochu mě zaujal ten motiv strachu a slepoty. Nebál bych se to rozvést a více s tím pracovat. Anděly a svíčky bych vynechal - v téhle podobě to je mrtvý pokus o báseň. Nezlob se.
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 10.12.2013 > KÝČ JAKO PRASE!
<reagovat 
 Heb (Občasný) - 10.12.2013 > čtenář> Dneska kýč a zítra, až ti svět ustřelí kus hlavy, se rozplyneš nad hloubkou. Absolutní je jen smrt (a to, kdo ví... ;-) Važ slova příteli.
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 10.12.2013 > Heb> VŠIMNI SI PŘÍTELI,ŽE MÁ VELKÁ BÁSNÍŘKA JARRA V KAŽDÉ DRUHÉ BÁSNI HEJNO ANDĚLŮ. JESTLI TO NENÍ KÝČ,TAK UŽ NIC. I S PŮLKOU HLAVY BYCH TO POŘÁD VĚDĚL.
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 10.12.2013 >
Body: 5
<reagovat 
JjAaNnAa (Občasný) - 9.1.2014 >
Body: 5
<reagovat 
adelajd (Občasný) - 5.12.2013 > Paci.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Sartori (Občasný) - 6.12.2013 > adelajd> Fakt 5 + D ? V čem si tahle báseň zaslouží plnou polní oproti např. http://www.totem.cz/enda.php?a=317726 , kterou jsi hodnotil za dva? Fakt by mě zajímalo to zdůvodnění.. co konkrétního má tato báseň.. případně co konkrétního tamta ne?
<reagovat 
 Megaira (Občasný) - 7.12.2013 > Sartori> Zvláštní, přesně to by zajímalo i mě, už jsem se divila jednou, proč celkem slušně napsané básni dala adelajd 1 bod a naprosto scestné patlanině 5. Bohužel často to nemá logiku, neboť je to otázka osobního vkusu (nevkusu) :)
<reagovat 
 adelajd (Občasný) - 17.1.2014 > Sartori> Spravidla staci na 5b, aby bola rozozvucana u mna rozpoznatelna struna. Casto pridavam D, ked dana tema je pre mna dolezita a mam pocit, ze o tom treba pisat. Dufam, ze ked strtnem umenie dobre urobene, dam to najavo. 2b praskam zvycajne ked niekdo sa riadi priruckou moderneho basnika, ale nema o com, ale i niekedy ked je to velmi nadute.
Temou anjielov a viery sa sucasne hodne zaoberam a citim z basne uprimnost. Uprimnost je pre mna tiez tvrda deviza. Obraz, ktory je tu vykresleny , mi pride hodne zaujimavy.
Niekedy sa stane, ze svoje hodnotenie olutujem.
Clovek tu hodnoti aj sam seba.
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 8.12.2013 > Megaira> a co to je ta vaše logika..naprosto zcestně - dle vaší logiky - dávám pjet bodů..a přidám déčko..tak..a je to..jen zírám..a logika nigde..měj se..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Sartori (Občasný) - 10.12.2013 > Megaira> Logiku to má. Totem je místy lékařský experiment, který má dokázat, že lobotomii lze udělat i neinvazivním způsobem.. po přečtení některých děl nebo komentářů mám občas pocit, že je experiment úspěšně u konce..
<reagovat 
 Megaira (Občasný) - 11.12.2013 > Sartori> :)) Alespoň jsem se na noc zasmála, díky ;)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 15.3.2014 >

"..no tohle je -pro mne alespoň- skvělé, ve ..své vrstvě - angažované, a přitom i

 

 

 

s humorem, a řemeslně dobře zvládnuté..;  . To se snad ..může nelíbit jen neznabohům.

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter