Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Soutěž
Autor: šedé (Občasný,Šéfredaktor) - publikováno 27.12.2013 (00:04:19)

Milí Totemáci,

nakladatelství, se kterým jsme podepsali smlouvu na bezúplatné vydání sborníku Totemu, a které sponzorovalo celou soutěž, skončilo v konkursu. Nejenže nám to nikdo poměrně dlouho nebyl schopen sdělit, ale ani specifikovat, jakým způsobem bude správce konkurzní podstaty postupovat v naší věci.

Mrzí nás to a omlouváme se tímto všem, kteří byli, tedy vlastně jsou v projektu nějak zainteresováni.

Kniha, tak jak byla plánována, tedy nevyjde v papírové verzi, ale domluvili jsme se, že soutěž dokončíme a díla, která byla a budou vybrána, využijeme se souhlasem jejich autorů k vydání elektronické knihy pod hlavičkou Totemu.

E-kniha bude pro všechny Totemáky zdarma ke stažení. Plánujeme v průběhu zimy-jara uspořádat v kavárně FRA večer knize věnovaný, kam pozveme všechny autory, kteří svá díla budou v knize mít. 

Dohodli jsme se po dokončení soutěže ještě pro dvě kola hlasování – PRÁZDNINOVÉ ve kterém budou zastoupena vybraná díla z července a srpna a PODZIMNÍ – s texty ze září – listopadu.

 

Prosíme hlasujte pro 1-5 z těchto textů: 

http://www.totem.cz/enda1.php?a=314520
http://www.totem.cz/enda1.php?a=314646
http://www.totem.cz/enda1.php?a=313285
http://www.totem.cz/enda1.php?a=313819
http://www.totem.cz/enda1.php?a=314747
http://www.totem.cz/enda1.php?a=314655
http://www.totem.cz/enda1.php?a=314253
http://www.totem.cz/enda1.php?a=314065
http://www.totem.cz/enda1.php?a=314010
http://www.totem.cz/enda1.php?a=313936
http://www.totem.cz/enda1.php?a=313756
http://www.totem.cz/enda1.php?a=314268


Děkujeme vám za podporu.



Poznámky k tomuto příspěvku
Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 28.12.2013 > mám z toho docela obavu, neboť jsem v rámci měsíčních výběrů viděl již vícekrát, že editorům dělá problémy správně přepsat a do veršů zalomit příspěvky. - tam to bude ještě nutné vypilovat :)

ovšem, o čem bude výsledný slepenec vypovídat, to je tedy otázka. - nebude to ani redaktorský ani čtenářský výběr. spíš loterie podle toho, jak kdo zrovna projektu věřil, chtěl se jej účastnit, držel někomu palce apod.

možná by stálo za to proběhlou proceduru někde v záhlaví souboru vylíčit, aby čtenáři mimo Totem pochopili, o co jde. - (rozumím tomu správně tak, že ti si to budou stahovat za poplatek?)

sám bych hlasoval pro druhou báseň z příspěvku: http://www.totem.cz/enda1.php?a=314520




<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 28.12.2013 > Drsňák vulgo Vousáč> ad1: to bude, to máš pravdu, počítáme s tím.

ad2: měl by to být obraz vkusu autorů Totemu - a předejít tomu, aby si nesoudní lidé hlasovali pro svá vlastní díla nebo se provozovali kamarádčofty: já na bráchu - brácha na mě, slouží právě ten redakční předvýběr, který je zčásti ovlivněn i množstvím doporučení jednotlivých děl. Mimochodem obdobné projekty jsou vždycky tak trochu slepenec (soutěž si ani neklade za cíl vytvořit nějakou stylově nebo temeticky ucelenou sbírku), ale když se podívám na díla, která byla doposud vybrána, nebojím se finálního výsledku.

ad3: souhlasím, s předmluvou se počítá. Ohledně toho elektronického vydání: taknějak se počítá s tím, že nový Totem bude umožňovat funkci vydání vlastní elektronické knihy každému zdejšímu autorovi svépomocí, a Sbírka Totemu by měla být tou první, ale nechci předbíhat. O novém Totemu se bavíme už tak dlouho, že je mi jasné, že to začíná být trochu trapné.

Díky za podněty i za hlasování.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 29.12.2013 > šedé> ....a když už jsme u toho kubismu, tak z jednoho úhlu pohledu bych to viděl takto, a to opravdu: 314646, 314520. Když si totiž solidní prozaici v posledním Respektu skupinově povzdechli, že by rádi k pleonasmu ženská autorka přidali pleonasmus mužský autor, tak zde je Pámbu vyslyšel. Opět opakuji, že nejde o bohapustou jízlivost, nanejvýš o pobavené přitakání vývoji a evoluci, protože ty dvě básničky, doslova jin a jang v nejlepších tradicích Všehomíra, mi skutečně připadají pádné, obsahově podstatné a jaksi dostatečně zasahující. Pokud si tedy na nic nehrajeme. A já myslím, že jména autorů jaksi samo sebou znamenají záruku, že je třeba je brát vážně. V tomto momentě jaksi z vysoka kašlu na to, že někteří teoretici (je tedy možné, že v současnosti by to formulovali jinak) se vyjadřovali o ženské poezii přehlíživě, jako že tematika není "jaksepatří a sluší transcendentní a významy hluboké", protože vývoj to dávno překonal a loni už bylo možno zaslechnout opačný názor: ženy že jsou důraznější, nekompromisnější a jejich díla důslednější. **************************************** No, ale že nejde o měsíční hlasování, asi se ještě vrátím.
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 29.12.2013 > šedé> No tak, je možné, že vcelku to bude vypadat dobře. Asi jsem myslel na to, že antologie bývají zpravidla výrazem nějakého editorského rukopisu, jednoho, dvou, možná tří lidí. V tomhle případě se ruka editora rozplývá, což tedy byl i záměr, jak se zdá. -

Vedle toho, aby šlo o výběr autorů-čtenářů, musela by hrát roli nějaká pravidelnost v účasti, ale potom by tedy musela být daná striktnější pravidla. Prakticky byla účast spíš nahodilá a podle nálady, mám ten pocit. - Editorský klíč je tímto kapku pokroucený, ale jak říkáš, bude-li výsledek dobrý, nebude to snad tolik vadit.

Pokud jde o typografii, díky za uklidnění. Doufám, že bude možné provést korektury před uzavřením sazby.

Přeju šťastnou ruku v závěru. :)
<reagovat 
Hanako (Občasný) - 16.1.2014 > Dobrý večer, pokud se ještě hlasuje tak za mne
http://www.totem.cz/enda1.php?a=313756

Body: 5
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 22.1.2014 > Hanako> jo. Ale mělo by se dostat i na 2,3,4,5.
<reagovat 
lada34 (Občasný) - 29.1.2014 > Určitě tu chybí grafika. Jinak volím http://www.totem.cz/enda1.php?a=314655.
<reagovat 
vilma999 (Občasný) - 28.1.2014 > Také mi tu chybí výtvarno. Některé fotografie a kresby bych tu určitě ráda viděla.( jeremy, boval, ŠRejm) I z prózy je toho málo. Tak nevím jestli byl výběr nejšťasntnější. Některé věci od Františka Vyruta, Zeanddricha nebo lada34 by určitě stály za zveřejnění.
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 31.1.2014 > vilma999> V podstatě máš pravdu. Ti chlapi jsou takoví ryzí Totemáci, redakce by jim mohla udělat dobrou službu, oni zase reprezentují amatérskou tvorbu v nejlepším slova smyslu, čili jsou ikonou Totemu, a poslání Totemu je.....už jsem zapomněl.
Ale chci i trochu diskutovat a rozšířit lidem obzory (zrovna jsem se o tom bavil s jednou pí. uč. ČJ na blogu pod recenzí na knihu pana profesora literatury, Petra. A. Bílka): próza a poezie se v současné DOBRÉ literatuře tak prolíná, že už to začíná být nudnou záležitostí pro akademické odborníky, ale my chceme číst a toužíme po trošce epiky a tak nabízím, a zároveň dodávám svůj tip, tento dynamický, našlapaný a zároveň citově angažovaný text : http://www.totem.cz/enda1.php?a=314010
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 29.12.2013 > Nazdar chlapi!

Co ilustrace čili výtvarno? Zůstanou? V Knize?
Je to totiž opravdové plus Totemu a vlastníci by byli blbí jaksi, kdyby je pozbyl. Ostatní obdoby to nemaj, nedávno mi přišel do mailu link na jakousi Bardii.cz, no, uniká mi motivace zakládat takové webovky, když každý frekventant ZŠ se může lás/pás dostatečně vyřádit již nyní, že by TEN pocit "já mám komunitu Tvůrců"? Ať chceš či ne, Totem má solidní tradici (se vším +,-, co k tomu patří) a taková "mima" např. tu dělá neocenitelnou práci. Jakož i další kolem fotek/obrázků.
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 22.1.2014 > kranad> No vidíš, Ty Vole! Měl bys už toho Totema nechat; vždyť jsi zapomněl, že LiTerra nabízí totéž a v lepším designu, a to tam publikješ!! No a navíc jsou jako "odborná porota zváni" do soutěže o nejlepší českou báseň (pozor! s projektem NČB renomovaného a kvalifikovaného vydavatelství Host to nemá nic společného) pořádanou o. s. Vzdorospolek! Spolu s Písmákem a Haló Novinami a to už je nějaká společnost!!! Jak jsem jim tam připsal do návštěvní knihy: Písmák vede Haló novin/zkouknem báseň ze všech rovin. Některým zdejším autorům by to v ročence Vzdorospolku moc slušelo!
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 6.2.2014 > kranad> Náhodou jsem narazila na tento komentář k vydání Knihy Totemu prolongovaném...Potěšilo, ať jsem + či -, patří k tradici obojí, jinak to ani nejde. Jsem dlouho už v útlumu tvůrčím, ani jako občasný návštěvník tomu moc nedávám...Ale mám teď potřebu i obecně se vyjádřit, což činím v samostatném vstupu...
<reagovat 
Mima (Občasný) - 7.2.2014 > Z navrhovaných nominací vybírám: http://www.totem.cz/enda1.php?a=314065
314010
313936
313756
314268
Z pohnutek různých, forma nebo obsah zaujaly výrazně, nejlépe obojí plus téma!!!, bez určení pořadí...Líbilo by se mi motto případné z příspěvku 314268 "Blesk" od autora s nickem " Tlouie"..."Někdo vzdálený ve mně myslí"...
Ale nejen o literatuře se vede řeč. V sekci "výtvarno" obecně...,v malbě, kresbě, grafice, ilustraci, různém,
fotografii aj.lze lehce usledovat, že je široká obecně škála autorů od "amatérů k mistrům", s velkými mezerami, a ve velkém celkovém rozpětí... Někteří hodnotitelé to zřejmě nemají příliš na mysli, když sázejí jedničky bez komentáře. A naopak přátelé bezhlavě přidělují body, posílají si srdečné pozdravy, a je to všechno ve výsledku k ničemu. V připravované knize v E-podobě se podle mne stále nedostává dost přiměřeného prostoru pro prezentaci výtvarných děl, když už je Totem jednou "amatérským prostředím" pro všechny publikující, které může často posunout dál ty, kteří chtějí a potřebují radu, pomoc, motivaci. Mnozí odešli jinam, autorů zralých komentářů zřetelně ubylo, i jejich příspěvků, proto to vypadá tak, jak to je... Obstát důstojně v konkurenci není ani v případě Totemu "životně důležité", ale není marné nikdy se o něco stále snažit. Právě kvůli těm publikujícím, kteří vložili svou důvěru právě sem, i když se jen hemží virtuální svět překrývajícími se možnostmi, jak se nejen poučit, zviditelnit, rozvíjet se, ale i vzdát se totálně...
Za foto uvádím pro mne jako favorita jaxxanu, i když nevím, zda neodešla těsně před začátkem soutěže. Určit přesně sledované období není jednoduché, ani brát v úvahu frekventaci "D" oceněných přispěvatelů a "X" seriózně hodnotících, i o tom už byla zmínka, to je fakt editorský klíč, který se těžko vybírá... Ale marně nový návštěvník hledá další nad 20 číslo časopisu, pravidelně velmi spolehlivá jsou jen setkání v Jindřišské věži a deka na Kampě zjara...Snad se finální výsledek soutěže zdaří, a nebude jen statisticky významný, ani jinak poplatný parametrům pochybným, nezávidím redakci tu výběrovou volbu..., hlavně, že se něco zase děje!!!
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 11.2.2014 > Mima> Tak tak. Pokud mi moje paměť stačí (seru na ni), měla by kniha obsahovat i výsledky předchozích měsíců a pokud Honza opět ztopoří, budeme ještě vybírat za zimu 2013. Už aby to vodnes čas....(ale srdečně nesnáším pomníčky nedokončených projektů).
<reagovat 
Marthas (Občasný) - 16.2.2014 > Hlasuji pro:
http://www.totem.cz/enda1.php?a=313936
PS: Doufám, že se ještě hlasovat dá, jelikož si nepamatuji, zda tam padlo do kterého data...
Mrzí mě, že jsem se sem dostala až v únoru!!

Díky Levi:))
<reagovat 
Marten (Občasný) - 18.2.2014 > Souhlasím s Vilmou999 je škoda že tu není výtvarno. Osobně se mi líbí ŠRejm a Jeremy ale i mnoho dalších.Také prozy je tu málo.Jinak volím http://www.totem.cz/enda1.php?a=314655.

<reagovat 
kink (Občasný) - 27.12.2013 > hlasuji pro:
http://www.totem.cz/enda1.php?a=314646

http://www.totem.cz/enda1.php?a=313756


<reagovat 
 čtenář mimo - 18.12.2014 > kink> http://www.totem.cz/enda1.php?a=326558
hlasim jako nevhodne pornofoto
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Šéfredaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter