Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Genesis z kolekce Schémta zapojení
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 2.8.2017 (00:32:59)
Monotyp - Akvarel Pébéo a Umton na papír Canson, A3


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář prtek - 3.8.2017 > voskovy pastel, nekolik barvicek a zavrit oci - na nejaky X pokus z toho neco vyjde, ze
<reagovat 
 čtenář Pollock - 3.8.2017 > čtenář> když to znáš tak proč to neuděláš taky ty teoretiku he? btw. zavírat oči můžeš tak při sraní při kresbě je dobré se na ni dívat víme chytráčku?;)
<reagovat 
Li-po (Občasný) - 2.8.2017 > - Až erotické tvary, tahy,! Líbí, paráda,!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář Pollock - 3.8.2017 > Li-po> díky má tajemství a myslím že Vy ho odhalujete a strháváte jak strup z rány ;)
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 3.8.2017 > líbí
Body: 5
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 4.8.2017 > *
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 3.8.2017 > Jak jsem tvoji poslední tvorbu nedávno hodnotil příznivě včetně barevného uklidnění, tak nyní musím napsat opak. Poslední čtyři ukázky jsou úplně jiné - bez energie, bez nápadu. Přemýšlím, zda si z nás náhodou neděláš srandu. Takto přesně tvoří amatéři, kteří se rozhodnou, že budou tvořit „moderně“. Nějaké barevné fleky + nějaké náhodné čáry = podle nich moderní umění. Já ti nevím – možná by bylo opravdu dobré, kdybys nám napsal, zda toto myslíš vážně, anebo si děláš srandu.
<reagovat 
 čtenář Pollock - 3.8.2017 > čtenář> aha tak poslední ukázky jsou naopak zaměřené na konkrétní techniku a u akvarelu jde hlavně o barevnost a to co voda s pigmentem dokáže udělat pokud to nechápeš jako že opravdu nechápeš je jasné že jsi nikdy nevnímal abstraktní obsah mých veškerých prací..to bys totiž viděl že ano udála se nějaká změna a to je dobře protože kdybych dělal dál co tobě se líbí teda umírněnou grafiku nic bych ze sebe dál nedostal musel jsem přejít k jiné technice bylo to naprosto nutné a nyní kdy ji dělám s přísným záměrem to ohodnotíš jako náhodné čáry a barevné fleky tak sorry ale jsi k smíchu zkus si podobné čmárání a barevné fleky a pak si povíme kolik si jich podobných těmto udělal protože jenom já vím kolik času a prostředků padlo na to aby to dopadlo jak dopadlo..komentář člověka, který má opět určité kritéria podle kterých hodnotí tvorbu místo toho, aby ji hodnotil v kontextu rozsahu celé tvorby a hlavně posunu v ním, ten mi je na nic..nejsi subjektivní jsi jen a pouze objektivní a na to ti seru z výšky..tím se podobáš duševnímu mrzáčkovi který má podobný problém jako ty a to chápat že abstrakce se dá vnímat jedině subjektivně - smyslově a hovno záleží na tom vašem věčném posuzování moderní kontra nemoderní tvorba..toto nejsou žádné náhody ty pitomče pro člověka jako já žádné náhody neexistují, ty existují jen ve vašem světě ovcí a tím se mi opět zužuje pole kterým zaměřuju tvorbu a to na konkrétní sledující bytosti a proto po nich chci subjektivitu což po tobě ani chtít nemůžu jsi zkostnatělý chudák lapený ve světě kde jsou pravidla stanovená i pro umění ale umění je pro umění ne pro osly ..to asi nemůžeš pochopit to už je na tebe opět moc filozofie k těm flekům a náhodám že?
<reagovat 
 čtenář duševní mrzáček - 3.8.2017 > čtenář> Ani nevím, jak ta poslední díla vnímat. Jsou nezvykle barevná, na druhou stranu technikou se to vysvětluje, to máte pravdu. Pokud ale tupý divák nepochopí, že to je "monotyp", uvidí na první pohled zeď od bovala a to vám zřejmě uniká, v zajetí toho, že jste ten tvůrce. Takhle vypadají skutečně náhodné pokusy začínajících "tvůrců", kteří to prostě chtějí jen zkusit, jestli v tom máte egypt, nebo tajemnou ženu, nevidí. Nerozčilujte se tak strašně, za tohle může internet. Něco vypadá jako že boval vyfotil zeď a pohrál si v editoru, něco jako výtvor čtrnáctileté dívky o výtvarné výchově a něco jako náhodná čmáranice. Přitom je to grafika a ano, má to význam, ale spíš pohromadě vedle sebe, pak je to snové, až pohádkové. Na vaše jednání až nezvykle něžné. To mate.
Tak jenom abyste si byl vědom, že to skutečně působí na první pohled, že jste se zbláznil. Ten blázen se zbláznil. To víc už snad nejde. :-)
<reagovat 
 čtenář mrtek - 3.8.2017 > čtenář> Toto psala ženská, to je jasné:-)
<reagovat 
 čtenář Pollock - 4.8.2017 > čtenář> ale jde ;) ..všechno jde..
<reagovat 
 čtenář jin - 3.8.2017 > čtenář> Máte pravdu, ženské jsou víc citlivé, senzitivní, já v tom vidím zvláštní příběh, otisk dávných vzpomínek, jsem psychopat tak jako tvůrce, psychopati jsou vláčení vesmírnými vlivy, tudíž tomuto tvůrci velice dobře rozumím, ač plácám olejem borovici. Když on dělá psychopatické rozpuky, většinou taky lítám v psychopatii, když on maluje něžnost smíření, většinou jsem taky v klidu a to znám ještě třetího psychopata, který podléhá totožným tendencím v tvorbě a životě. Když nemáte na vesmírný vlivy buňky, tak tomu nemáte šanci rozumět. Tak vám Bůh dal psychopaty.
<reagovat 
 čtenář jin - 3.8.2017 > čtenář> no jo no, ať si každý sní o čem chce ne :-)
<reagovat 
 čtenář Pollock - 4.8.2017 > čtenář> you are welcome..cením si ;)
<reagovat 
 čtenář jin - 4.8.2017 > čtenář> Díky. Některé věci jsou nepojmenovatelné a těžko prokazatelné, ale myslím, že právě skrze umění se mohou senzitivci utvrdit v tom, že vnímají objektivně stejné, nebo podobné. A ti, co nevnímají jasně, mají aspoň otisky nějakých neviditelných informačních vln. O čem přesně to je, se nedá pojmenovat, ale je to jasný pocit.
<reagovat 
Pollock (Občasný) - 3.8.2017 > schizofrenní čtenář duševní mrzček se nám konečně začal podepisovat sice kolem sebe stále mrská svými teoriemi o tom jak dokáže všechno co v dějinách umění viděl ale jen hubou..pardon on dělá na tajném veledíle které vyhladí lidstvo až ho po smrti nevystaví :D
<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí - 5.8.2017 > Pollock> "Jestliže je život pro mne problém, musím být i já problém pro život."
<reagovat 
 čtenář Pollock - 5.8.2017 > čtenář> děkuji to definuje moje narození..a všechno se od toho odvíjí
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 6.8.2017 >
Body: 5
<reagovat 
Focus (Občasný) - 6.8.2017 > Genesis: publikováno v den autorovo narození.. :)
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 7.8.2017 > Focus> cykly, kruhy, čtverce, rituály
<reagovat 
abstraktní tvoři (Občasný) - 4.8.2017 > no je v tom přinejmenším odvaha jít jinou cestou (myslím teď všechna ta schémata zapojení co tu zatím máš), je v nich křehkost pomíjivost a zároveň je to svižné, je znát že víš co děláš (třeba intuitivně), řekla bych že v těchhle pracích čím dál víc realitu redukuješ, jako bys hledal co ještě je možné, kam až je to možné dovést kdy ty tvary, barvy a všechno bude mluvit jaksi čistě, bez nadbytečností, osekaný na podstatu - a kdy z toho zůstane jen schéma - protože schéma umrtvuje realitu - nemyslíš? takže jako bys to hnal na hranu, což je asi jediný možný a nutný, aby to bylo fakt naživu, s tím že se to může kdykoli zhroutit. třeba se na to dívám blbě, ale takhle to zatím vidím a přijde mi to smysluplný

<reagovat 
 čtenář Pollock - 16.8.2017 > abstraktní tvoři> hele je to neuvěřitelné ale napsals to naprosto přesně já jsem tímto skutečně došel na hranu abstrakce v sobě ale i v životě nemůžu se rozepisovat co tomu předcházelo a jak jsem osud vyhrotil..ale když jsem k těm akvarelům přistoupil sice jsem přesně věděl proč a jak, ale netušil jsem že naposledy a že to je jen opravdu o tom co je ještě udržitelné a co se může a asi i musí začít hroutit..no tím jsem se fakt dotknul hranic abstrakce v sobě a posléze usoudil že dál to nemá smysl ..můj život přestal být abstraktní všechno se změnilo a tak i tvorba bude jiná, asi ne úplně oproštěná o tu abstraktní podstatu, protože ta je mi jaksi bytostně vlastní, ale nyní je vše přísně konkrétní a tak musím začít hledat i konkrétní smysl tvorby repsektive východiska, i když vím že se hlavně změnil přístup k umění jak mému tak umění druhých..dřív jsem příliš lpěl na naprosté abstrakci a tak nějak nevědomky do toho tlačil proti srsti i druhé a nějak jsem odmítal chápat proč se někteří umělci drží konkrétních motivů v obrazech a nechtějí se do čiré abstrakce pustit ..paradoxně když jsem ji v sobě zadusil pár ostatních ji pro mě vytvořilo a teprve až to nebylo na sílu jsou to absolutní věci a tak jsem pro ně vymyslel absolutní koncept kterého sice budu součástí ale ne podstatou..no opět nechci zabíhat do detailů protože bych musel zmínit spoustu souvislostí ale po čase kdy jsem si přečet Tvůj koment jen kroutím hlavou jak jsi to dokázal předvídat..ano velcí umělci jsou velcí mágové a nedivil bych se kdybys četl ve snech a tak dále nejen v obrazech
<reagovat 
MontyJack (Občasný) - 3.10.2017 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
...skop (Občasný) - 1.11.2017 > fajn
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter